    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie przyszło mu do głowy...
    Date: Sat, 06 Sep 2003 21:47:48 +0200

    Kłaniam się, dnia sob 6. września 2003 21:24 ktoś podpisujący się jako Arek
    napisał(a):

    > Piotr 'Gerard' Machej rzecze:
    >
    > Noc. Szarpiąca się dziewczyna ,

    Niejeden aresztowany się szarpie.

    > zabierana do suki tuż przy komendzie
    > policji.

    No i? Przecież właśnie choćby na wytrzeźwiałkę ją mogli zabierać.
    Poza tym -- kilkadziesiąt metrów od komendy, to nie ,,tuż przy''. CO mieli,
    auto zostawić, a ją nieść do komendy? Poza tym -- nawet jeśli aresztują, to
    przecież mogą ją wieźć gdziekolwiek.

    > Natychmiast podnosiłbym larum.

    A ja nie. Nie widzę tutaj nic podejrzanego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.