  • Data: 2003-09-07 02:12:40
    Temat: Re: Nie przyszło mu do głowy...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr 'Gerard' Machej rzecze:
    > Najpierw z nią rozmawiali. Sprawiali wrażenie, że wykonują swoje
    > obowiązki.

    > Policja nadal jest instytucją społecznego zaufania,

    A nie powinna już być.

    > powołaną do utrzymywania porządku i pilnowania przestrzegania
    > prawa.

    To do czego jest powołana a to co robi to dwie różne rzeczy.

    > Oczywiście, jak w każdej dużej instytucji zdarzają się
    > "czarne owce", ale to nie znaczy, że należy podejrzewać wszystkich
    > policjantów. To już podchodzi pod paranoję i utrudnianie pracy

    Czy ja mówiłem o wszystkich?
    Nie mówiłem o konkretnym przypadku - dziewczyny siłą wciąganej do suki.
    Może jesteś za młody i stąd brak wrażliwości, ale ja na takie widoki
    jestem uczulony.

    > Czemu?

    A widziałeś kiedykolwiek dziewczynę w izbie wytrzeźwień ?

    [..]
    > powód, żeby wzywać Policję, prasę i telewizję, kiedy zapraszasz
    > dziewczynę do swojego samochodu? Przecież możesz być gwałcicielem.

    Gdy zapraszam - nie. Gdy porywam - tak jak to zrobili Ci policjanci - tak.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek