  • Data: 2003-09-07 10:11:23
    Temat: Re: Nie przyszło mu do głowy...
    Od: andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <bjevt6$ltq$1@serwus.bnet.pl> Tristan Alder napisał(a):

    > Bo im płacą psie pieniądze, na nic nie mają. To dziwisz się, że to przyciąga
    > niekoniecznie właściwych ludzi? Za 800zł będziesz życie narażał, czy raczej
    > staniesz za krzakiem i będziesz polował na łapówki.

    Protestuje (zawsze:) slyszac taki argument. Gdyby byl sluszny, nie bylo
    by "afer" wsrod ludzi zarabiajacych "nieprzyzwoicie" duze pieniadze.
    Moja teoria jest nieco inna. Mysle, ze "nasi" policjanci (w bardzo duzym
    stopniu) nie przeszli by testow (m.in. psychologicznych) np. w Niemczech
    (z bylym antyterrorysta, obecnym (p)oslem Dziewulskim na czele).
    pozdrawiam Andrzej