  • Data: 2003-09-07 10:05:11
    Temat: Re: Nie przyszło mu do głowy...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia nie 7. września 2003 04:12 ktoś podpisujący się jako Arek
    napisał(a):

    > Piotr 'Gerard' Machej rzecze:

    > A nie powinna już być.

    To Twoje zdanie. ja jednak wolę żeby w państwie, w jakim żyję, policja była
    stróżami prawa.

    > To do czego jest powołana a to co robi to dwie różne rzeczy.

    Bo im płacą psie pieniądze, na nic nie mają. To dziwisz się, że to przyciąga
    niekoniecznie właściwych ludzi? Za 800zł będziesz życie narażał, czy raczej
    staniesz za krzakiem i będziesz polował na łapówki.

    > Czy ja mówiłem o wszystkich?
    > Nie mówiłem o konkretnym przypadku - dziewczyny siłą wciąganej do suki.
    > Może jesteś za młody i stąd brak wrażliwości, ale ja na takie widoki
    > jestem uczulony.

    Nie gadaj bzdur o młodości i o wrażliwości. Nieraz widziałem stare baby w
    drodze do kościoła przekraczające leżącego na ulicy człowieka. A ja zawsze
    zawiadamiam odpowiednie służby. I czyniłem to także, gdy jeszcze byłem
    młody. Natomiast nadal nie mam zamiaru dzwonić do telewizji, gdy zobaczę,
    że w nocy policja aresztuje kogoś na ulicy.

    > A widziałeś kiedykolwiek dziewczynę w izbie wytrzeźwień ?

    Nie wiem, nie bywam tam.

    > [..]
    > Gdy zapraszam - nie. Gdy porywam - tak jak to zrobili Ci policjanci -
    > tak.

    Bo nie jesteś policjantem. A policja ma prawo do aresztowania i po raz
    kolejny powtarzam Ci, że nie wzbudza społecznego niepokoju, gdy policja
    nawet siłą wprowadza kogoś do radiowozu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.