  • Data: 2003-09-07 10:06:24
    Temat: Re: Nie przyszło mu do głowy...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia nie 7. września 2003 04:14 ktoś podpisujący się jako Arek
    napisał(a):

    > Tristan Alder rzecze:
    >
    > Wiadomo co widział bo sam o tym mówił. Widział dziewczynę siłą wciąganą
    > do suki. To wystarczy.

    Wystarczy, żeby podejrzewać, że ją aresztują.

    BTW: Skąd wiesz, co mówił?

    > Dla mnie jest. Schował uszy po sobie i uspokajał sumienie.

    Zawiadomienie policji nie boli. Sam to nieraz robiłem. Skoro jednak tego nie
    zrobił, to po prostu nie miał żadnych podejrzeń.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.