  • Data: 2003-09-06 19:54:49
    Temat: Re: Nie przyszło mu do głowy...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder rzecze:
    > Niejeden aresztowany się szarpie.

    Ale to nie jest jakiś tam, tylko znana mi dziewczyna, która
    szła spokojnie chodnikiem.
    Nagle podjeżdża do niej suka i potem wciągają ją do niej.
    Wybacz, ale mi się od razu krew by w żyłach zmroziła i tamtemu gościowi
    pewnie też, tylko właśnie uspokajał swoje sumienie, że "to przecież policjanci".

    > No i? Przecież właśnie choćby na wytrzeźwiałkę ją mogli zabierać.

    Nigdy by mi do głowy nie przyszła taka myśl!

    > Poza tym -- kilkadziesiąt metrów od komendy, to nie ,,tuż przy''. CO mieli,
    > auto zostawić, a ją nieść do komendy? Poza tym -- nawet jeśli aresztują, to
    > przecież mogą ją wieźć gdziekolwiek.

    Ale nie pojechali do komendy, a to gdziekolwiek to właśnie dzwonek alarmowy.

    > A ja nie. Nie widzę tutaj nic podejrzanego.

    I właśnie to piętnuję.
    Brak świadomości mimo wielu nagłośnionych spraw, że dziś w Polsce policjanci przez
    swoją władzę, są tak zdemoralizowani, że stają się bestiami i posuwają do
    potworności. :(

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek