  • 181. Data: 2011-04-08 19:05:55
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:innljd$vf1$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Firankowy potwór" <p...@f...org>

    > W jaki sposób ? Przecież nie trzeba ich wpuszczać do domu, wystarczy
    > umówić się gdziekolwiek.

    Ktoś nie ma telefonu, mieszka we wsi gdzie dupy szczekają psami, to
    rachmistrz chyba pofatyguje się osobiście, co nie?
    Już to widzę, jak się w parku umawiają, czy pod budką z piwem. Ten
    smartfon HTC niejednego opryszka by skusił.

  • 182. Data: 2011-04-08 19:12:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (08.04.2011 20:50), niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Jak dobre jest a nie złe.

    Nawet najgorsze prawo w końcu się ludzie nauczą obchodzić, byle było
    stabilne.

    p. m.

  • 183. Data: 2011-04-08 19:14:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (08.04.2011 21:01), Firankowy potwór wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To Ty przytaczałeś możliwości użycia baz danych o obywatelach _USA_ i
    > podpierałeś się tym,
    > że to ułatwi sprawę znalezienia ich przez jakieś polskie urzędy.

    No przytaczałem, i jeżeli to co witek i inni piszą jest prawdą -
    podtrzymuję.

    Nadal nie widzę związku z tym że ktoś tam uważa się za Amerykanina,
    Francuza czy ostatniego żyjącego Prusa.

    p. m.

  • 184. Data: 2011-04-08 19:15:12
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Nawet najgorsze prawo w końcu się ludzie nauczą obchodzić, byle było
    > stabilne.

    Prawo nie powinno być do obchodzenia.

  • 185. Data: 2011-04-08 19:17:26
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > No przytaczałem, i jeżeli to co witek i inni piszą jest prawdą -
    > podtrzymuję.
    >
    > Nadal nie widzę związku z tym że ktoś tam uważa się za Amerykanina,
    > Francuza czy ostatniego żyjącego Prusa.

    To gratuluję poczucia humoru, powaliłeś mnie na łopatki i właśnie
    zaliczam prawdziwego ROTFL'a, Amerykanie na żądanie Polski będą wydawać
    informację o swoich obywatelach dzikiemu krajowi w Europie, któremu
    wydaje się, że są to jego obywatela, aha ha ha ha ha ha.
    On się nie uważa za Amerykanina, on nim jest np od trzech pokoleń, to
    Polsce wydaje się, że on jest Polakiem.

  • 186. Data: 2011-04-08 19:36:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 8:33 AM, szerszen wrote:

    > grup dyskusyjnych:inn249$5jt$...@i...gazeta.pl...

    > za wiki
    > "Prawo ziemi obowiązuje obecnie m.in. w Argentynie, Brazylii, Chile,
    > Jamajce, Kanadzie, Kolumbii, Meksyku, Peru, Stanach Zjednoczonych,
    > Urugwaju, Wenezueli i na Barbadosie."

    ale to nie jest odpowiedz na pytanie

    nie pytalem, w których państwach zostaje sie obywatelem jak sie w nim
    urodzi, tylko w którym państwie nie dostaje sie obywatelstwa po
    rodzicach, nawet jak sie uda urodzic w innym państwie.

  • 187. Data: 2011-04-08 19:38:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 9:32 AM, Firankowy potwór wrote:

    > Czy obywatelstwo jest przymusem? bo polskie jest okazuje się jak wirus
    > HIV, którego nie można się pozbyć

    zostanie bezpanstwowcem jest wyjątkowo trudno, wiec raczej można uznac,
    że jest przymusem.

    Można sie polskiego obywtelstwa pozbyć i wcale nie trudniej niz w innych
    krajach. Co wcale nie oznacza, ze jest łatwo.

  • 188. Data: 2011-04-08 19:40:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 9:35 AM, Firankowy potwór wrote:

    > Aha, Marian z Klewek emigruje do Chicago, tam wynajmuję dom od
    > niejakiego Stevena Wishnevskyego od trzech pokoleń w Stanach, który
    > nawet nie odpowiada na dzień dobry, bo nie rozumie nic po polsku.
    > Wkurzony podwyżką czynszu Marian donosi do Urzędu Skarbowego w Polsce,
    > bo coś tam słyszał że jego praprababcia miała działkę pod Wysiółkami
    > Górnymi hi hi hi

    jeśli akurat chodzi o polaków to wcale nie byłbym zdziwiony gdyby stalo
    sie dokładnie tak jak napisałeś.

    natomiast bardzo czesto zdarza sie inna sytuacja.
    ludzie na starosc wracaja do Polski, kupują mieszkanie/dom i US w
    zasadzie z automatu pyta skąd mieli kasę.
    I czesto gęsto wychodzi, że "ze sprzedazy domu odziedziczonego po
    rodzicach". A potem już raczej US ma z górki.

  • 189. Data: 2011-04-08 19:43:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 1:11 PM, Firankowy potwór wrote:

    > Czego Ty nie rozumiesz? Co Amerykanów obchodzi, że ich dziadek był z
    > Polski?

    Nie Amerykanów, tylko Polaków. Bo oni polskie obywatelstwo też mają, a
    że dziadek i rodzice zawalili i nie powiedzieli własnemu dziecku to
    pretensje do Tuska.

    Przy spisie powszechnym mogą się samoookreślić jako
    > polish-american, a tu mówimy o tym, że Polska ma tropić jakichś swoich
    > "obywateli" którzy nawet nie wiedzą o tym, że nimi są.

    to raczej nie wina państwa, że ktoś czego nie wie,

  • 190. Data: 2011-04-08 19:53:59
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (08.04.2011 21:17), Firankowy potwór wrote:
> [...]
    > informację o swoich obywatelach dzikiemu krajowi w Europie, któremu
    > wydaje się, że są to jego obywatela, aha ha ha ha ha ha.

    Cały czas piszę o danych które można wygooglać w sieci. O udostępnianiu
    danych przez USA (w znaczeniu Amerykanie na żądanie Polski) z uporem
    maniaka piszesz Ty.

    dla mnie EOT - jesteś impregnowany na argumenty.

    p. m.