  • 191. Data: 2011-04-08 19:54:02
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 2:17 PM, Firankowy potwór wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To gratuluję poczucia humoru, powaliłeś mnie na łopatki i właśnie
    > zaliczam prawdziwego ROTFL'a, Amerykanie na żądanie Polski będą wydawać
    > informację o swoich obywatelach dzikiemu krajowi w Europie, któremu
    > wydaje się, że są to jego obywatela, aha ha ha ha ha ha.

    Będą. Zgodnie z zawartymi dwustronnymi umowami.
    I nie tyle będą, co to robią.
    Zapewniam cie, że amerykanski IRS regularnie przesyła informacje do
    polskiego US na temat osób posiadających polskie obywatelstwo.
    Oczywiscie nie wszystkich jak leci. Dokładnych kryteriów ci nie podam.

    Po za tym ludzie sami na siebie do US donosza niechcący.

    > On się nie uważa za Amerykanina, on nim jest np od trzech pokoleń, to
    > Polsce wydaje się, że on jest Polakiem.

    prawda, tylko prawda i gówno prawda
    on jest obywatelem od trzech pokolen, ale to nie jest to, ze to jest
    jego jedyne obywatelstwo, bo co najmniej od 10 jest równiez obywtelem
    polskim.
    Wiec badz łaskow, nie mówic tylko połowy prawdy , bo tak ci wygodniej.

  • 192. Data: 2011-04-08 20:05:10
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Można sie polskiego obywtelstwa pozbyć i wcale nie trudniej niz w
    > innych krajach. Co wcale nie oznacza, ze jest łatwo.

    Piękny oksymoron. Poczytaj o niejakim Michaelu Gogulskim o którym tu
    wcześniej wspominałem. Zrzekł się obywatelstwa USA i nie była to
    procedura bardziej skomplikowana od wystąpienia o paszport. Obecnie jest
    bezpaństwowcem, z prawem pobytu na Słowacji, nie wiem czemu akurat tam,
    może ma pochodzenie, nazwisko brzmi z polska może sprawdźcie go, czy
    przypadkiem nie jest obywatelem Polski, to się facet wkurzy, bo on nie
    chciał mieć żadnego obywatelstwa he he. A o zrzeczeniu się polskiego to
    czytałem kiedyś na sieci, że paru próbowało i było to cholernie
    skomplikowane, trzeba pisać listy do prezydenta, nie wiadomo co jeszcze.

  • 193. Data: 2011-04-08 20:07:30
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Nie Amerykanów, tylko Polaków. Bo oni polskie obywatelstwo też mają, a
    > że dziadek i rodzice zawalili i nie powiedzieli własnemu dziecku to
    > pretensje do Tuska.

    Na pewno śnią im się koszmary po nocach, że zostają poddanymi Tuska
    zamiast Obamy.

    > Przy spisie powszechnym mogą się samoookreślić jako
    >
    > to raczej nie wina państwa, że ktoś czego nie wie,

    Czyli dochodzimy do tego, że polskości nie można się pozbyć bo to HIV
    naszych czasów i każdy człowiek na świecie z nazwiskiem na ski, cki
    powinien się przebadać, bo a nuż..

  • 194. Data: 2011-04-08 20:08:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Firankowy potwór" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > to cholernie skomplikowane, trzeba pisać listy do prezydenta, nie wiadomo co

    Nie tylko list. Trzeba akt urodzenia, ale ZTCP także zaświadczenie od członków
    rodziny.

  • 195. Data: 2011-04-08 20:08:33
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > natomiast bardzo czesto zdarza sie inna sytuacja.
    > ludzie na starosc wracaja do Polski, kupują mieszkanie/dom i US w
    > zasadzie z automatu pyta skąd mieli kasę.
    > I czesto gęsto wychodzi, że "ze sprzedazy domu odziedziczonego po
    > rodzicach". A potem już raczej US ma z górki.

    No to wracają do Polski, a nie ludzie którzy nigdy tu nie byli i nie
    chcą być i nawet nie wiedzą, że taki kraj istnieje.

  • 196. Data: 2011-04-08 20:40:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Firankowy potwór" <p...@f...org>

    > Ktoś nie ma telefonu, mieszka we wsi gdzie dupy szczekają psami, to
    > rachmistrz chyba pofatyguje się osobiście, co nie?

    Wszędzie się pofatyguje jak klient nie zgłosi się sam lub nie spisze przez
    internet.

    > Już to widzę, jak się w parku umawiają, czy pod budką z piwem. Ten
    > smartfon HTC niejednego opryszka by skusił.

    Jesteś z miasta :-)

  • 197. Data: 2011-04-08 21:03:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 3:08 PM, Firankowy potwór wrote:

    > No to wracają do Polski, a nie ludzie którzy nigdy tu nie byli i nie
    > chcą być i nawet nie wiedzą, że taki kraj istnieje.

    to, ze nie wiesz, ze na czerwonym swietle sie nie przechodzi to twój
    problem.
    Niewiedza niczego nie usparwiedliwia.
    Przepis generalnie nadaje sie do zmiany, to oczywiste, ale argumenty
    masz kiepskie.

  • 198. Data: 2011-04-08 21:05:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 3:05 PM, Firankowy potwór wrote:

> [...]
    > czytałem kiedyś na sieci, że paru próbowało i było to cholernie
    > skomplikowane, trzeba pisać listy do prezydenta, nie wiadomo co jeszcze.

    no straszne, trzeba cos napisac podpisac i znaczek nakleic.
    Jak ktoś nie umie pływać, to mówi, że woda za rzadka.

    sporo osób, szczególnie tych co do niemiec wyjezdzali, zrzekało sie
    obywatelstwa i jakoś nie umarli z wysiłku.

  • 199. Data: 2011-04-08 21:05:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 3:07 PM, Firankowy potwór wrote:
    > Czyli dochodzimy do tego, że polskości nie można się pozbyć bo to HIV
    > naszych czasów i każdy człowiek na świecie z nazwiskiem na ski, cki
    > powinien się przebadać, bo a nuż..

    jak narazie to ty jeden do takich wniosków doszedłeś.
    zaczynasz nudzic.

  • 200. Data: 2011-04-08 23:05:13
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

> [...]
    >
    > sporo osób, szczególnie tych co do niemiec wyjezdzali, zrzekało sie
    > obywatelstwa i jakoś nie umarli z wysiłku.

    Prościzna prawda? Bo prezydent nie ma innych spraw na głowie, tylko
    tydzień później przysyła Ci polecony i mówi pa pa?
    Jeszcze życiorys trzeba napisać jako załącznik do listu z prośbą o
    zrzeczenie się.