  • 91. Data: 2011-04-04 16:24:24
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/4/2011 1:57 AM, szerszen wrote:
    > a mi sie wydaje, że pier...lec na punkcie ochrony danych jest w polsce
    > bardzo daleko posunięty

    i tu sie z tobą zgadzam.

  • 92. Data: 2011-04-04 16:26:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/4/2011 10:52 AM, niusy.pl wrote:

    > W Stanach też są takie spisy ?

    tak. i tez są obowiązkowe.
    usa to panstwo bardziej policyjne niz rosja ze swoim kgb.
    .

  • 93. Data: 2011-04-04 16:27:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/4/2011 3:13 AM, NKAB - wrote:
    > Nie wiem jak ta ankieta wygląda
    > ale mnie wkurza co innego.
    >
    > Większość danych prawdo podobnie jest w bazie PESEL
    > i innych bazach państwowych (np. ZUS-srus).

    ale nikt nie ma pojecia jak bardzo aktualna lub nie jest ta baza.
    I statystyki z niej są g.. warte. Stad od czasu do czasu sie statystyki
    robi inaczej niz z bazy.

  • 94. Data: 2011-04-04 16:30:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/4/2011 4:00 AM, Kamil wrote:

    > wituś - kaszpirowski.
    > wituś ma patent na szczęśliwość w polandzie<rotfl>

    przeczytałś coś czego ja nie napisałem.

    nie napisałem, że mam patem na szczęśliwośc w polandzie, tylko, że
    wyjazd z niego z automatu szczescia nie daje.

    uprzejmie prosze o czytanie ze zrozumieniem tego na co sie odpisuje.

  • 95. Data: 2011-04-04 17:04:18
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 03.04.2011 00:35, Tomaszek wrote:
    > W tym świecie nie istnieje takie coś jak "informacja niepotrzebna"

    Pytanie: Jaki ciąg znaków wpisał mój kot po rzuceniu na klawiaturę?
    Odpowiedź: 9dddddd5xmeb

    :p

    mi
    PS. Tak wiem, co chciałeś wyrazić.
    Disclaimer: Autor postu dziękuje kotkowi za owocną współpracę.

  • 96. Data: 2011-04-04 17:05:11
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 03.04.2011 16:32, Alek wrote:
    > To niech sobie samo zintegruje a obywatelom dupy nie zawraca
    > i zbędnych kosztów nie generuje.

    Nie bardzo rozumiem czemu napisałeś to mi i w taki sposób. Być może
    mylnie wziąłeś mnie za entuzjastę tego spisu.

    mi

  • 97. Data: 2011-04-04 18:21:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 04-04-2011 17:52, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > W Stanach też są takie spisy ?

    Aaaa... to już wiemy gdzie jest "normalny kraj".

    Owszem, są. I tam to dopiero maja inwigilację.
    http://www.census.gov/

    A w Polsce pierwszy spis był 1789r, w niektórych krajach Europy wcześniej.
    Nie zapominajmy też o najsłynniejszym ze wszystkich spisów, wrednie
    zniekształconym w Biblii (Rzymianie nie byli idiotami, żeby przepędzać w
    prowincjach ludność do miejsc urodzenia, skoro jednocześnie wydawali
    kupę kasy i w to w złocie, na to żeby _ograniczyć_ przemieszczanie się
    podbitych narodów).

    Spisy były znane już w starożytnych Chinach, kiedy my w Europie jeszcze
    "na drzewach siedzieliśmy".

    Ale rzesza nieuków będzie i tak wołać w komentarzach na onecie o
    "komunistycznym wynalazku".

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 98. Data: 2011-04-04 18:33:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/4/2011 1:21 PM, Maddy wrote:
    > Aaaa... to już wiemy gdzie jest "normalny kraj".

    najnormalniej to jest tam gdzie nas jeszcze nie było.

  • 99. Data: 2011-04-04 18:43:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 04-04-2011 20:33, witek pisze:

    > najnormalniej to jest tam gdzie nas jeszcze nie było.

    A kolejka obok zawsze posuwa się szybciej...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 100. Data: 2011-04-04 19:02:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/4/2011 1:43 PM, Maddy wrote:

    > A kolejka obok zawsze posuwa się szybciej...

    coś w ten deseń.
    samochody na sąsiednim pasie zawsze jadą szybciej.