  • 1. Data: 2011-04-01 09:35:38
    Temat: Narodowy spis powszechny
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Wlasnie zaczal sie narodowy spis powszechny. Wszedlem sobie na strone spisu
    i przejrzalem demo.
    Trezba tam podawac doslownie wszystko. Chyba tylko oprocz dlugosci fiuta :)
    Jak to sie ma do ustawy o ochronie danych osobowych?
    Znaczy sie ze nie mam obowiazku podawac komukolwiek danych, ale pod
    warunkiem, ze nie bedzie to urzad panstwowy?
    To do kitu z taka ochrona danych.

  • 2. Data: 2011-04-01 10:13:20
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Piotr <...@...c>

    W dniu 2011-04-01 11:35, Ajgor pisze:
> [...]
    > Znaczy sie ze nie mam obowiazku podawac komukolwiek danych, ale pod
    > warunkiem, ze nie bedzie to urzad panstwowy?

    a to każdy musi się spisać??

  • 3. Data: 2011-04-01 10:14:56
    Od: Piotr <...@...c>

> [...]
    > Znaczy sie ze nie mam obowiazku podawac komukolwiek danych, ale pod
    > warunkiem, ze nie bedzie to urzad panstwowy?

    a jak w jednym mieszkaniu mieszkają, np. dwie rodziny, to każdy musi się
    spisać??

  • 4. Data: 2011-04-01 11:26:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości grup

    .
    > Trezba tam podawac doslownie wszystko.

    jakie wszystko?
    narodowość, język, adres zamieszkania, zameldowania i tak mają, i
    subiektywną przynależność do grupy społecznej, natomiast nad czym ubolewam,
    nie ma miejsca na wyznanie czy też jego brak, co mnie dziwi, bo mogliby w
    internetowym dać, a nie tylko dla 25% wybrańców w spisie bezpośrednim

  • 5. Data: 2011-04-01 11:29:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.04.2011 13:26, szerszen pisze:
    > bo mogliby w internetowym dać

    W internetowym jest.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2011-04-01 11:34:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > W internetowym jest.

    Tylko oczywiście również w tym reprezentatywnym. Może kwestia na ile
    szybko się do niego załapiesz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2011-04-01 11:39:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Tylko oczywiście również w tym reprezentatywnym. Może kwestia na ile
    > szybko się do niego załapiesz.

    No nie, kolejna autopoprawka, system sam wybiera typ badania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2011-04-01 11:44:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.04.2011 11:35, Ajgor pisze:
    > Trezba tam podawac doslownie wszystko.

    A trzeba? Bo jak był spis ostatnio, to nikt nie spisał nikogo z mojej
    rodziny. Ani żony, ani mnie, ani teściów, ani rodziców, ani szwagra....

    ATPO: System internetowy nie pozwala spisać dziecka bez PESELa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2011-04-01 18:50:45
    Od: ksenka <k...@g...com>

    istnieje coś takiego jak tajemnica statystyczna

  • 10. Data: 2011-04-01 19:01:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ksenka" <k...@g...com> napisał

    > istnieje coś takiego jak tajemnica statystyczna

    jjjasneee...
    Istnieje też coś takiego jak tajemnica śledztwa, tajemnica państwowa i
    jeszcze parę innych. A wszystko to i tak obejrzysz w wieczornych
    wiadomościach lub przeczytasz w gazecie.
    Nie potrafią utrzymać w tajemnicy spraw naprawdę istotnych i
    specjalnie strzeżonych, do których dostęp ma *kilka* osób z
    certyfikatami, przeszkolonych, zaprzysiężonych, itd. a mam wierzyć, że
    za jakiś czas moje dane nie wylądują na osiedlowym śmietniku albo na
    dysku przestępcy?