  • 51. Data: 2009-12-17 10:32:02
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    O! Kolejny Wielki Patriota z Paranoją.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 52. Data: 2009-12-17 10:33:49
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > I tyle po "danusi" :)))))
    > Zamilkła na wieki :)))))))))))))))))))

    Nie zamilkła. Poczytajcie niezależne fora policjantów, nie oficjalne bzdury
    MSW.
    Wskazujecie na niezwykle tendencyjny artykuł, który jest trendy, czyli na
    czasie i w dodatku nie całkiem prawdziwy, są tam elementy wogóle nie
    występujące, zwykłe kłamstwo. Bo teraz jest czas na nagonke na emerytury
    mundurowe. Ogłosił to oficjalnie rząd i jego poplecznicy.
    Jak tak Was to boli to dlaczego nie krytykujecie zarobków kadry kierowniczej
    banków. Taki prezes zarabia rocznie (włącznie z nagrodami i premiami) więcej
    niz ja przez całe życie a przecież nic nie wytwarza, jego zyski to żerowanie
    na ludziach i firmach. Gdyby obniżyć dochody banków to w wyniku obniżki
    kosztów kredytu wzrósł by PKB i wszystkim byłoby lepiej (z wyjątkiem
    prezesów).

  • 53. Data: 2009-12-17 10:39:33
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Buacha cha cha cha...
    > Za mojej szczeniackiej młodości rodziło się w Polsce 400 tys. dzieci,
    > teraz w szczycie 250 tys.
    > To nawet 10 lat urodzeń nie zrównoważy skali emigracji, nie mówiąc już o
    > umierających ludziach.

    Ale bez względu na lata Twojej młodości, mamy oficjalnie (dane GUS) dodatni
    przyrost naturalny. I jest to straszny kłopot, dla pseudo naukowców i
    polityków nawołujących do zabrania ludziom emerytur i wydłużenia lat pracy.
    A sądząc z Twojego śmiechu to o miejscach w przedszkolach nie masz pojęcia,
    pewnie niewiele lat mineło od czasu jak do nich uczęszczałeś.

  • 54. Data: 2009-12-17 10:42:46
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Dlatego, że to w absolutnej większości są zwykli zbrodniarze.
    >
    > Arek

    Za takie pomówienie należy Ci sie Sąd z odpowiednimi paragrafami KK.
    Chyba nie przypuszczasz że jesteś anonimowy i możesz szkalować wszystkich,
    bo taki masz kaprys.

  • 55. Data: 2009-12-17 10:53:48
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Mam znajomych w policji i wiem jak jest. Nie twi3erdze, ze kazdy to
    > bandyta
    > ale wystarczy, ze 10% jest burakami i prostakami i dostaja mala wladze do
    > reki. Pojawiaja sie wtedy dziwne problemy z chorymi ambicjami.

    Małą władze ma prawie każdy. Kierownik w pracy który wydaje Ci polecenie
    niezgodne z Twoim podstawowym zakresem obowiązków, a jak odmówisz to wywali
    Cie z pracy przy pierwszej nadającej się okazji, lub bez okazji.
    Dozorczyni w bloku bo jak nie wytrzesz butów to Cie opieprzy.
    Urzędnik, lekarz, nawet rejestratorka w przychodni bo zapisze Cie na dużo
    dłuższy termin do lekarza itd. itd...
    Ty masz małą władzę nad swoimi dziećmi (spytaj sie co sądzą o szlabanie) ?
    Uważasz że w gronie kierowników nie ma 10% buraków i prostaków???

    Dlatego pisze wyraźnie, jak tak dobrze w policji to wstępujcie, wstępujcie
    taka okazja, lepiej niż wyjazd za chlebem np. do Angli, czy Irlandi.

  • 56. Data: 2009-12-17 10:53:57
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-17 11:42, Danusia pisze:

    > Chyba nie przypuszczasz że jesteś anonimowy

    Napisz, że od niedawna używasz internetu? Pleaseee... ;)

    --
    spp

  • 57. Data: 2009-12-17 10:54:45
    Od: BK <b...@g...com>

    On Dec 17, 11:32 am, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > O! Kolejny Wielki Patriota z Paranoją.

    > --
    > Przemysław Adam Śmiejek

    Swoja droga nie przesadzajmy. Takie rzeczy to moze kompletny laik
    czasu wymiane blisko 100% komendatow. kadra kierownicza Policji sie
    odmlodzila. Pozbyto sie wiekszosci starych oficerow zaczynajacych
    sluzbe przed 1989.

    Wiekszosc kadry kierowniczej Poliscji - w skarli kraju - to nabory
    1989 i pozniejsze.

  • 58. Data: 2009-12-17 10:57:15
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-12-2009 o 11:39:33 Danusia <j...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Arek" <a...@e...net> napisa? w wiadomo?ci

    > Ale bez wzgledu na lata Twojej m?odo?ci, mamy oficjalnie (dane GUS)
    > dodatni
    > przyrost naturalny. I jest to straszny k?opot, dla pseudo naukowców i
    > polityków nawo?uj?cych do zabrania ludziom emerytur i wyd?u?enia lat
    > pracy.

    Dodatni przyrost naturalny oznacza że więcej ludzi się urodziło niż zmarło.
    Oznacza to że porównuje się dwa odległe pokolenia - co z kolei oznacza
    że jeśli któryś rocznik w przeszłości był z jakiegoś powodu
    zdziesiątkowany,
    to możemy osiągnąć dodatni przyrost nawet wtedy gdy faktyczna ilość
    urodzeń zmalała.

    To co się liczy naprawdę, to zastępowalność pokoleń - aby społeczeństwo
    przetrwało
    potrzeba podobno 2,11 dzieci na parę rodziców. Z tego co
    czytałem/słyszałem,
    poniżej 1,9 albo 1,6 historycznie wiadomo że społeczeństwo odpada z
    wyścigu.

    I my właśnie odpadamy, tylko że nie każdy chce to zauważyć,
    bo przecież w tej chwili tego nie widać.

    --
    Tomek

  • 59. Data: 2009-12-17 11:02:34
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hgcr82$8eh$1@news.onet.pl...

    > A pieniądze w budżecie to biora się automagicznie z księżyca?.

    Boże znów za dyskusje zabrał się osobnik nie umiejący czytać ze zrozumieniem
    (ja to nazywam wtórny analfabeta).
    Jak pisze że budżet żywi sie podatkami, to znaczy że powstaje z podatków
    płaconych przez ludzi i firmy. Czy trzeba może bardziej łopatologicznie?

    > z tym dużo wcześniej to bym polemizował:
    > http://gazeta.policja.pl/wai/997/620/28515/Jak_to_ro
    bia_w_Europie.html

    > I to tylko część krajów jest wymienionych, ale już widać, że Twoja
    > insynuacja, ma się nijak do rzeczywistości.

    Ten artykuł jest w dużej części kłamliwy, napisany na zamówienie. To nie
    jest żadne źródło naukowe czy oficjalne. Jest to lep w ramach oficjalnej
    propagandy rządowej mającej urobić maluczkich, uzasadnić nagonke i nastawić
    pozytywnie do proponowanych zmian w emeryturach.
    Poczytaj niezależne fora policyjne, tam są prawdziwe dane.

  • 60. Data: 2009-12-17 11:10:35
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    zdziesiątkowany,
    to możemy osiągnąć dodatni przyrost nawet wtedy gdy faktyczna ilość
    ****
    Bredzisz!
    Załatw se miejsce w przedszkolu to wtedy zobaczysz jak wygląda
    zdziesiątkowane społeczeństwo. Za dwa, trzy lata w szkołach podstawowych
    bedzą klasy Ia, Ib, Ic, Id ... w ramach zdzisiątkowanego społeczeństwa.