  • 1. Data: 2009-12-16 20:12:41
    Temat: Ciąg dalszy sprawy komornika
    Od: " " <f...@g...pl>

    Piszę, bo może przydać się innym.

    24 lipca zasugerowaliście mi, że sprawa uporczywego pobierania przez komornika
    pieniędzy z mojego konta, mimo umorzenia egzekucji przez niego samego, może
    kwalifikować się do prokuratury. Tak też zrobiłem. 18 sierpnia złożyłem w
    Prokuraturze Warszawa Praga-Północ powiadomienie o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa przez komornika, Krzysztofa Kokoszko. 15.09 prokurator wydał
    postanowienie o odmowie wszczęcia śledztwa, uzasadniając je brakiem znamion
    czynu zabronionego.

    Dzięki Waszej pomocy, 29.09 złożyłem odwołanie do Sądu Rejonowego, który 27.11
    rozpoznał zażalenie i uchylił postanowienie prokuratora, wytykając szereg
    nieprawidłowości. 9.12 Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie "bezprawne
    ściąganie pieniędzy z konta Cezarego D. przez komornika sądowego".

    Ufff, podbudowało mnie to trochę :-) Pewno skończy się niczym, ale
    powiedziałem, że nie popuszczę i będę walczył do końca.

    Pomożecie...? :-)

    Czarek

  • 2. Data: 2009-12-16 20:23:09
    Temat: Re: Ciąg dalszy sprawy komornika
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    f...@g...pl pisze:

    > Pomożecie...? :-)

    Trza było nas zaprosić na posiedzenie sądu, byśmy przyszli ze
    transparentami :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-17 08:58:12
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Przecież ta kasta nie pozwala patrzeć sobie na łapy, wyleciałbyś jak nic i to z
    grzywną.
    JaC

    -----