  • 1. Data: 2009-12-16 13:12:40
    Temat: podpis pod dokumentem + dopiski
    Od: Michal Magiera <m...@g...com>

    Witam,

    W salonie firmowym AutoSkoda podpisalem 2 zlecenia naprawy samochodu.
    1)-wynikajace z ubezpieczalni 2)-na swoja potrzebe malowanie blotnika.
    Jak sie okazalo ubezpieczyciel pokryl rowniez koszty malowania
    blotnika. Przy zleceniu naprawy (druk komputerowy) zmieniono wobec
    tego iz zlecenie dotyczy naprawy drzwi (dlugopisem pobazgrano po
    dok.). Ja jednak nie posiadam dok zlecenia naprawy, czy wobec tego
    wszystko co wpisza na dokumecie pracownicy salonu bedzie 'podpisane'
    przeze mnie?!

    http://mikhell.hopto.org/skoda.JPG <to wycinek tego dok. jak widac
    caly dok wypisany na komputerze, a teraz panowie robia sobie jaja i
    dopisuja jakies szczalki z napisami

  • 2. Data: 2009-12-16 13:38:28
    Temat: Re: podpis pod dokumentem + dopiski
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-12-2009 o 14:12:40 Michal Magiera <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://mikhell.hopto.org/skoda.JPG <to wycinek tego dok. jak widac
    > caly dok wypisany na komputerze, a teraz panowie robia sobie jaja i

    To się nazywa przerabianie dokumentów i jest karalne, pytanie tylko
    czy robią to "w celu użycia jako autentyczny".

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-12-16 21:38:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Uzytkownik "Michal Magiera" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > caly dok wypisany na komputerze, a teraz panowie robia sobie jaja i
    > dopisuja jakies szczalki z napisami

    Unikaj kontaktu fizycznego, gdyz taka szczalka, moze zanieczyscic Ci
    moczem ubranie!