  • 1. Data: 2009-12-16 18:41:03
    Temat: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    "Zeznający przed sądem 35-letni Tomasz M. odszedł z CBA w marcu tego roku;
    wcześniej był operacyjnym funkcjonariuszem stołecznej policji. Obecnie jest
    na policyjnej emeryturze. "

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Agenci-CBA-uj
    awnili-kulisy-zatrzymania-Sawickiej,wid,11784462,wia
    domosc.html?ticaid=194ac

    35 lat i emeryt ??????? Kto za to placi? To powinien byc skandal.

    Masakra jakas.

    Icek

  • 2. Data: 2009-12-16 18:45:30
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Arek <a...@e...net>

    Icek pisze:
    > 35 lat i emeryt ??????? Kto za to placi? To powinien byc skandal.

    Tak. Pewnie przepracował 15 lat i już ma tłustą emeryturkę.
    Kto za to płaci?
    Ty za to płacisz, ja za to płacę , Pan i Pani płaci.
    Tylko Władza się śmieje z nas dojnych frajerów.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2009-12-16 18:46:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    domosc.html?ticaid=194ac
    > 35 lat i emeryt ??????? Kto za to placi? To powinien byc skandal.

    Musiał mieć 19 lat, jak się przyjmował, albo ma ponad 35 lat życia.

  • 4. Data: 2009-12-16 18:47:20
    Od: Rowerex <r...@o...pl>

    On 16 Gru, 19:41, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > 35 lat i emeryt ???????

    Spróbuj odebrać policji uprawnienia do wcześniejszych emerytur

    > Kto za to placi?

    Krasnoludki

    > To powinien byc skandal

    Skandal to będzie za kilkadziesiąt lat, gdy zaczną się wypłaty
    emerytur z OFE.

    Obecnie najlepszym wyjściem jest rozpoczęcie planowania skoku na jakiś
    bank - kilkadziesiąt lat to sporo by wszystko dobrze zaplanować -
    jeśli skok się uda, to egzotyczne kurorty będą stały otworem, jak w
    reklamach OFE; jeśli się nie uda, to przez kilka lat będzie darmowy
    dach nad głową i wyżywienie w celi więziennej. Ta drug możliwość
    będzie prawdopodobnie znacznie lepsza niż próba wyżycia z
    emerytury... ;-p

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 5. Data: 2009-12-16 18:51:16
    Od: "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm>

> [...]
    domosc.html?ticaid=194ac

    > 35 lat i emeryt ??????? Kto za to placi? To powinien byc skandal.

    Nie wiem co to za masakra. Do policji wstąpił pewnie w wieku 19 - 20 lat.
    Przepracował niezbędne minimum, gdyż dłużej nie dał rady - jest psychicznym
    wrakiem człowieka. Pracował świątek piątek i niedziela, codziennie kładąc na
    szali swoje życie. Pobiera pewnie jakieś 1200 - 1500 złotych emerytury,
    czyli niewiele więcej jak przypada na czeczenia który wystepując w markowej
    odzieży przed kamerą potrafi jedynie narzekać na warunki samemu nie robiąc
    nic i nieco mniej jak wynosi koszt utrzymania przestępcy w więzieniu. To
    faktycznie powinien być skandal.

    --
    ONYX

  • 6. Data: 2009-12-16 19:10:06
    Od: Jenka <y...@g...kropka.com>

    Icek wrote:

    > 35 lat i emeryt ??????? Kto za to placi? To powinien byc skandal.

    Jakoś trzeba młodych, sprawnych ludzi do pracy w policji czy strazy
    pożarnej zachęcać.
    Sądzisz, że powinni pracować dla idei?
    A może wyobrażasz sobie, że pensje w służbach mundurowych są w
    wysokości, która może motywować do podjęcia tej ciężkiej, często
    niebezpiecznej pracy.

    --
    Statystyczny Polak mądry jest po szkodzie, martwi się po meczu.

    Pozdrawiam
    Jenka

  • 7. Data: 2009-12-16 19:22:16
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote
    > Tak. Pewnie przepracował 15 lat i już ma tłustą emeryturkę.

    Tłustą to może nie, 60% wynagrodzenia. Ale jako dodatek do pensji, którą
    będzie otrzymywał (bo w tym wieku pewnie w domu siedział nie będzie) to
    całkiem nieźle...

  • 8. Data: 2009-12-16 19:28:56
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Pracował świątek piątek i niedziela, codziennie kładąc na szali swoje
    > życie.

    :)

    Strach się bać. A mógł przecież zostać np. nauczycielem i bezstresowo
    przepracować kilkadziesiąt lat w gimnazjum. Albo pracować przy azbeście.

    BTW Polscy Policjanci jakoś specjalnie często nie umierają na służbie,
    chyba, że jest spisek i dane są fałszowane/utajnione.

  • 9. Data: 2009-12-16 19:31:27
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Icek* napisał(-a):

> [...]
    domosc.html?ticaid=194ac

    > 35 lat i emeryt ??????? Kto za to placi? To powinien byc skandal.

    Ty m.in. płacisz. Tak samo jak płacisz na 75-letniego emerytowanego górnika.
    Oczywiście zakładając, że w ogóle coś płacisz. Dziwne, że nikogo nie oburza
    cena za jaką ktoś nabywa przywileje.
    I żołądków też nie mamy jednakowych jakby ktoś miał wątpliwość.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2009-12-16 19:36:34
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Skandal to będzie za kilkadziesiąt lat, gdy zaczną się
    > wypłaty emerytur z OFE.

    Dokładnie. Wówczas jakiś matoł, ślicznie to argumentując, będzie mówił
    emerytom, czemu "nie wyszło" i dlaczego kasy nie ma. Już dzisiaj tupet
    mają niesamowity: otrzymałem pismo z wyliczeniami, ile kasy dostanę na
    emeryturze. Wyliczenia zakładały przejście na emeryturę w wieku 95 lat.