  • 331. Data: 2007-12-07 11:55:00
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers wrote:
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Tak, Przemuś, nie musisz się już starać, żeby wykazać, że w życiu nie miałeś
    > żadnego dziecka. Już to wiemy.
    >
    > (Kobiety zresztą też nie.)

    Ach, jaka fachowa analiza. Ile setek facetów musi zaliczyć kobieta, żeby
    wspiąć się na takie wyżyny fachowości oceny?

    Powiedz - nie wstydź się! Przecież to wstyd mieć mało - a nie dużo!

  • 332. Data: 2007-12-07 11:55:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > sa jeszcze inne warunki, i pogorszenie sytuacji nie oznacza zaspokajanie
    > wszelkich potrzeb i zapewnienie zycia na dobrym poziomie.

    na twoje nieszczescie wlasnie to oznacza, wiec lepiej niegdy sie nie zen, albo
    jesli juz to bogato, wtedy to byla zona bedzie tobie placic alimenty

  • 333. Data: 2007-12-07 11:56:21
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > Nie, ale Jola twierdzi, że podkoszulek kosztuje 50zł. Więc mówię, że nie
    > kosztuje.

    Akceptowalnej dla mnie jakości tyle kosztuje. Nie każdy lubi/chce/może
    wyglądać jako flanelsopryszczersoobszczymurek.

    > Weź pod uwagę, że za 50zł miesięcznie można sporo kupić. Raz
    > kurtkę raz spodnie, raz buty....

    Dla lalki Barbie.

    --
    JoP

  • 334. Data: 2007-12-07 11:59:02
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Na pewno sobie
    > poradzisz, w końcu jesteś Hero, nie?

    Przypuszczam, że prawdziwy Hero zarabia jednak tyle, że nie musi kupować t-
    shirtów po 3 zł, nadających się wyłącznie pod bluzę.

    --
    JoP

  • 335. Data: 2007-12-07 11:59:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers wrote:

    > Niektórzy się brzydzą.

    ROTFL

    Jajka jadasz? I nie brzydzisz się, skąd one wychodzą? ;->

  • 336. Data: 2007-12-07 11:59:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Heheh - Lawa - wytoczysz proces o "trolla" jak ArBuz Wikipedii? :D

    nie wytoczy, on sie przeciez wstydzi wlasnego nazwiska

  • 337. Data: 2007-12-07 12:00:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers wrote:

    > Tradycyjnie mylisz skutek z przyczyną.

    Och, a gdzie niby jeszcze ów skutek z przyczyną rzekomo pomyliłem, hmm?

  • 338. Data: 2007-12-07 12:01:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > zwlaszcza przy dziecku w wieku przedszkolnym . mowimy o konretnym przykladzie

    dokladnie, zwlaszcza przy takim dziecku, ktore juz nie lezy tylko nie je i nie
    robi w pieluche, tylko takim ktore juz calkiem niezle mysli, kojazy fakty,
    zadaje pytania, interesuje sie wszystkicm dookola itd, wbrew pozorom przy takim
    dziecku jest znacznie wiecej pracy niz przy niemowlaku

  • 339. Data: 2007-12-07 12:01:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    miranka wrote:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > To jest dokładnie w Waszym stylu. Wyprzedać wszystko przed rozwodem, rozdać
    > forsę po znajomych, udawać, że nic nie ma do podziału, bo dziecko i kobieta,
    > która Wam to dziecko urodziła po prostu NIC nie znaczą. Obcy ludzie i tyle.

    Weź sobie swoje tanie, demagogiczne szlochanie, umieść je tam, gdzie
    słońce nie dochodzi, a potem spróbuj odpowiadać rzeczowo i na temat.

  • 340. Data: 2007-12-07 12:02:50
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > dlatego ze panstwowa opieka medyczna jest do dupy,

    i to ma byc powodem do naglej zmiany z ublicznej do prywatnej by wydoic
    ojca, sorry, jak dla mnie eot,

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: