eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2007-12-05 09:07:30
    Temat: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Minelo 30 dni od daty zlozenia reklamacji uslugi telekomunikacyjnej.

    Nie otrzymalem wogole odpowiedzi - czy w takim razie moge ta
    reklamacje traktowac za rozpatrzona pozytywnie?

    Jakie przepisy to regulaja? W rozporzadzeniu ministra dot. reklamacji
    uslugi telekomunikacyjnej jest tylko mowa o czasie odpowiedzi na
    reklamacje, nie ma nic na temat sankcji za niedotrzymanie tego
    terminu.


    Pozdrawiam
    Rafal


  • 2. Data: 2007-12-05 09:13:31
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rafal M pisze:
    > Witam
    >
    > Minelo 30 dni od daty zlozenia reklamacji uslugi telekomunikacyjnej.
    >
    > Nie otrzymalem wogole odpowiedzi - czy w takim razie moge ta
    > reklamacje traktowac za rozpatrzona pozytywnie?

    Tak, ale poczekaj jeszcze kilka dni, może wysłali odpowiedź listem?


    > Jakie przepisy to regulaja? W rozporzadzeniu ministra dot. reklamacji
    > uslugi telekomunikacyjnej jest tylko mowa o czasie odpowiedzi na
    > reklamacje, nie ma nic na temat sankcji za niedotrzymanie tego
    > terminu.


    Art. 106 prawa telekomunikacyjnego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl


  • 3. Data: 2007-12-05 10:00:18
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Rafal M pisze:
    > Witam
    >
    > Minelo 30 dni od daty zlozenia reklamacji uslugi telekomunikacyjnej.
    >

    Rozumiem, że masz potwierdzenie, że takową złożyłeś?

    > Nie otrzymalem wogole odpowiedzi - czy w takim razie moge ta
    > reklamacje traktowac za rozpatrzona pozytywnie?
    >

    Generalnie tak, ale... wiele osób nie za bardzo rozumie to pojęcie tak
    samo, jak opisuje to prawo- reklamacja jest roszczeniem wobec operatora.

    > Jakie przepisy to regulaja? W rozporzadzeniu ministra dot. reklamacji
    > uslugi telekomunikacyjnej jest tylko mowa o czasie odpowiedzi na
    > reklamacje, nie ma nic na temat sankcji za niedotrzymanie tego
    > terminu.

    Jest w ustawie: Art. 106. ust. 2. Jeżeli reklamacja usługi
    telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia
    jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona.

    M.


  • 4. Data: 2007-12-05 11:44:14
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Od: darw <d...@g...com>

    On 5 Gru, 10:07, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Minelo 30 dni od daty zlozenia reklamacji uslugi telekomunikacyjnej.

    Masz oczywiście potwierdzenie jej złożenia?

    >
    > Nie otrzymalem wogole odpowiedzi - czy w takim razie moge ta
    > reklamacje traktowac za rozpatrzona pozytywnie?

    tak - pozytywnie.
    Dlatego zawsze pisze w reklamacji czego domagam się jako
    zadoscuczynienia.
    Bo inaczej możesz dojsc do sytuacji typu.
    Zlozona reklamacja, ze usługa nie dziala(la). - i rozpatrzenie
    pozytywne daje Ci tyle, ze mozesz wystapic z KOLEJNYM zadaniem - np.
    obnizenia abonamentu.
    Mialem taka sytuacje z UPC - na dezinfolinii zamowilem net. Osoba
    przyjmujaca zamowienie zlozyla zapewnienie, ze nie bede potrzebowal
    routera, tylko switch do podzialu dostepu na 3 komputery. Okazalo sie
    to nieprawdziwa informacja. Reklamacja uslugi z prosba o obnizke
    abonamentu w pierwszych dwoch miesiacach w sumie o 140 zl - aby
    wystarczylo na zakup routera -> umozliwienie korzystania z uslugi
    zgodnej z oczekiwaniami. Po ponad miesiacu czekania - przypomnialem
    sie i po rozmowach z kierownictwem dezinfolinii - potwierdzenie, ze
    reklamacja uznana z powodu przekroczenia czasu udzielenia
    odpowiedzi... (Gdyby sie odezwali wczesniej mogli by ta reklamacje
    zalatwic w inny sposob, np. uzyczajac router na czas trwania umowy.)

    > Jakie przepisy to regulaja? W rozporzadzeniu ministra dot. reklamacji
    > uslugi telekomunikacyjnej jest tylko mowa o czasie odpowiedzi na
    > reklamacje, nie ma nic na temat sankcji za niedotrzymanie tego
    > terminu.

    Uznanie reklamacji za rozpatrzoną pozytywnie jest przeciez pewna
    sankcja


  • 5. Data: 2007-12-05 18:08:53
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Gru, 10:13, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Art. 106 prawa telekomunikacyjnego.
    >



    Dzieki :)

    Pozdrawiam
    Rafal


  • 6. Data: 2007-12-05 18:09:38
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Gru, 11:00, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Rozumiem, że masz potwierdzenie, że takową złożyłeś?
    >

    Oczywiscie :)



    Pozdrawiam
    Rafal



  • 7. Data: 2007-12-05 18:13:09
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Gru, 12:44, darw <d...@g...com> wrote:

    > Dlatego zawsze pisze w reklamacji czego domagam się jako
    > zadoscuczynienia.


    W reklamacji domagalem sie rabatu w wys 50% kwoty abonamentu.
    Ogolnie reklamacja napisana zgodnie z rozporzadzeniem ministra
    infrastruktury.




    Pozdrawiam
    Rafal


  • 8. Data: 2007-12-05 20:16:05
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Rafal M pisze:
    > On 5 Gru, 12:44, darw <d...@g...com> wrote:
    >
    >> Dlatego zawsze pisze w reklamacji czego domagam się jako
    >> zadoscuczynienia.
    >
    >
    > W reklamacji domagalem sie rabatu w wys 50% kwoty abonamentu.
    > Ogolnie reklamacja napisana zgodnie z rozporzadzeniem ministra
    > infrastruktury.

    Przynajmniej jeden porządny :-)
    Teraz musisz dopilnować terminów. Pamiętaj, że jeśli nie składałeś
    reklamacji osobiście, a przez pocztę, to liczy się data otrzymania przez
    odbiorce pisma. Więc musisz ją jakoś uprawdopodobnić.

    M.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1