  • 591. Data: 2007-12-14 14:32:06
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers pisze:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):
    >
    >> Primo: kosza na *śmieci*?? ROTFL
    >
    > Tak, tak, łudź się dalej.

    Te, 'wszystkowiedząca' - to może udowodnij swoją teorię, hmm?

    > Jakoś nie.

    Dziwne. Przecież jesteś taka 'brzydliwa'.

    > Natomiast zapewne brzydziłabym się jeść coś, co przeżuł i wyrzygał
    > ktoś inny, skoro już bawimy się w tę retorykę.

    Ale jesz to, co ktoś już zjadł, przetrawił i (za przeproszeniem) wysrał.
    I to cała seria ktosiów i cosiów. Zresztą jak każdy.

  • 592. Data: 2007-12-14 14:36:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers pisze:

    > E, 168 cm to nie jest tak mało. :-D Natomiast moje wynurzenia, że
    > przyznawanie się do kupowania t-shirtów za 3 zł to szczyt obciachu i

    A kupowanie dokładnie takiego samego towaru tylko z "markową" etykietką
    za 20x wyższą cenę - to szczyt odmóżdżenia.

    > demonstracja życiowej porażki (coś jak przyzwanie się do mieszkania pod
    > mostem), są całkowicie szczere i z głębi serca. :-D

    Cóż, bo po prostu jesteś zbyt głupia, żeby oceniać towar na podstawie
    czegoś innego, niż cena.

    > No to ja sobie SAMODZIELNIE na wszystko zarabiam.

    Tylko chyba dupą, a nie głową - patrząc na twoje kryteria wyboru towarów
    oraz (poniżej) na twoją żałosną retorykę

    > I dlatego wiem, ile co
    > kosztuje, nieco lepiej niż jakiś nieobarczony rodziną pryszczersoflanels na
    > utrzymaniu mamusi-rencistki.

    Skoro jesteśmy na grupie o prawie - zapoznaj się łaskawie z Art. 212 KK.

  • 593. Data: 2007-12-14 14:47:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys pisze:

    > Kobiecie za aborcję też nic nie grozi. Ale facertowi za namawianie już
    > tak.

    Bo jest na to osobny paragraf (paragraf 2 artykułu 152 KK)

    Odpowiedzialność karną za namawianie do podwiązanie jajników (czy
    nasieniowodów) ponosiłbym, gdybym namawiał kogoś do zrobienia tego
    zabiegu KOMUŚ. Bo zrobienie tego KOMUŚ jest przestępstwem.

    W rozumieniu stosownego przepisu osoba, której coś takiego podwiązano
    jest OFIARĄ przestępstwa. A nie sprawcą - więc namawianie do zostania
    ofiarą nie podpada pod podżeganie/pomoc, bo nie ma artykułu
    penalizującego podżeganie do zostania ofiarą przestępstwa!

    Dotarło?

    > Jeśli podasz podstawę prawną swego żądania.

    Ustawa o zakazie bredzenia przez ignorantów.

    > To samo można powiedzieć o facecie.

    A tu już troszkę gorzej, bo np. kobieta może faceta zgwałcić lub innym
    podstępem zdobyć wiadomy materiał genetyczny i biedak będzie robił za
    ojca i alimenty płacił. A on decyzji o aborcji ani łyknięciu
    antykoncepcji awaryjnej (np. posintor) nie będzie mógł podjąć.

    > Poczęcie może być poza kontrolą kobiety, jeśli chodzi o ścisłość.

    No, jeśli się schleje jak świnia... Ale to nie kobieta, tylko jakaś szmata.

    > No fakt, jeszcze niepokalane poczęcia bywają.

    Dzieworództwo nie jest fikcją. Poza tym istnieją banki spermy.

  • 594. Data: 2007-12-15 11:38:49
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Czesto bywa tak, ze facet sobie wyobraza, ze po slubie ma darmowa
    > sprzataczke, kucharke

    Pominiemy tą kucharkę i sprzątaczkę, bo masz tu troche racji, chociaż
    wkładając 85% kasy do domowego budżetu mąż ma prawo wymagać by żona dom
    utrzymywała, ale...

    > i dziwke. No i jak sie okazuje, ze jest w bledzie, to
    > jest bardzo oburzony...
    > Nic sie nie dzieje bez przyczyny.

    I tu się nie zgadzam.
    Podpisując umowę małżeńską (jak ktoś tu ładnie nazwał instytucję
    małżeństwa i jak widać ślub :) ) godzimy się nie zdradzać współmałżonka.
    Nagle kobiecie widzi się "Mamy już dziecko to po co uprawiać seks" i
    facet ma wybór: kochanka lub rozwód.

    Jak będzie kochanka to wszystko jasne - zdradził, rozwód z jego winy, ma
    oddać dom, samochód, telewizor i ostatnie majtki. Jak natomiast
    zdecyduje się na rozwód bo sytuacja staje się nie do zniesienia, to
    widać, że chciał mieć kucharko-dziwkę a nie żonę i powinien nieroba do
    końca życia utrzymywać... bardzo fajny tok myślenia... gratuluję.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 595. Data: 2007-12-15 11:41:44
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Herald pisze:

    > Matka cię wykorzystywała/uje sexualnie?
    > masz problemy natury psychicznej - ale może da się z tym jeszcze coś
    > zrobić? Przynajmniej leczyć paznokcie .... :)

    brawo dla wsioka roku :/

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 596. Data: 2007-12-15 11:49:01
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Herald pisze:

    > ty głupcze - skoro to grupa PRAWO - to twoje mniemanie gówno nas obchodzi.
    > idż do marketu może znowu skopią ci dupsko może i wydymają :D

    Ku**a nie zdzierżę! Pisze tu wiele osób, których kultura osobista oraz
    wychowanie pozostawiają wiele do życzenia. Lawa jest wśród nich, ale ty
    jesteś po prostu szczytem chama i zerem większym od Ziobro... Gratuluję,
    specjalnie dla ciebie odkurzę plonkownice, która siedziała nieużywana od
    czasów żydofoba (nie pamiętam już jego nicka ale większość wie o kim mowa).

    Słowem PLONK wieśniaku!

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 597. Data: 2007-12-15 15:19:56
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Dec 14, 2:47 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > kobieta może faceta zgwałcić lub innym
    > podstępem zdobyć wiadomy materiał genetyczny i biedak będzie robił za
    > ojca i alimenty płacił.

    Dzieci? A po co dzieci? Do tego zeby kazac komus placic alimenty w pl
    nie potrzeba zadnych dzieci. Wystarczy zabezpieczyc sobie* dojscie do
    bydlakow w sadzie rodzinnym w pl i kase masz jak w banku, co miesiac.

    * tzn. zasiegnac jezyka, ktory adwokat zajmuje sie zalatwianiem
    alimentow (najczesciej to baba) i ma dobre uklady "za lada"