  • 391. Data: 2007-12-07 13:56:17
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
    news:fjbe00$brd$1@inews.gazeta.pl...

    > tak tak, prywatne przedszkole, prywatna sluzba zdrowia itd itd, badz moze
    > konsekwentny

    jestem, ale ty tego nie zroumiesz bo masz problemy z rozumieniem tekstu pisanego
    i wyciaganiem wnioskow

  • 392. Data: 2007-12-07 14:19:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > nie wolno, ty mowisz teraz o potrzebach nie uprawiedliownych, ktory przepis na
    > to zezwala?

    wez ty moze poczytaj odpowiednie kodeksy :)
    bo jak narazie to szkoda z toba gadac

  • 393. Data: 2007-12-07 15:48:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjbdcu$a1d$1@inews.gazeta.pl...

    > przeczytaj co sam napisales

    ale nie tyle zeby calosc $ wykladal ojciec, a matka nie miala ani chwili
    na dodatkowe zajecie. Wiem ile pracy i potrafie to ocenic.

    Moim zdaniem powinno byc tak, im mlodsze dziecko tym wieksza czes cplaci
    ojciec (na poczatku calosc ), im starsze tym mniejsza, oczywiscie nie
    oznacza to ze dziecko mniej potrzebuje tylko ze kobieta powinna tez sie
    dokladac (dorabiac) az dziecko by bylo w taim wieku ze by chodzilo do
    przedszkola, szkoly i wtedy koszty rownomiernie rozlozone. Bo kobieta
    miala by na tyle czasu by moc normalnie pracowac (i tu powinna byc
    stosowana zasada taka jak w przypadku ojcow, nie czy ma prace tylko jaka
    praca powinien miec).

    Jezeli kobieta nie ma nic przeciw opiece lub dazy do niej to niech nie
    robi z siebie meczennicy i nie mowi pozniej jak jej ciezko, bo to jej
    wlasny wybor. Dziecko w wieku szkolnym czy licealnym nie wymaga juz
    takiej opieki co male dziecko.

    Z tego tez powodu nie widze podstaw by rozkladac to w pozniejszym
    okresie tych kosztow nierownomiernie.

    Jezeli oboje ne chca opieki i ktora ze stron zostanie przymuszona
    wowczas mozna pomyslec o ierownomiernym rozlozeniu kosztow w celu
    rekompensaty tej osobie ktora wziela dziecko.

    P.
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:
    http://polskasolidarna.pl/viewtopic.php?p=37#37 ???

  • 394. Data: 2007-12-07 15:50:26
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > w wiadomości news:64qn25-155.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > masz problemy z tekstem pisanym
    > napisalem zacytuj

    jak to jest ze wszyscy ktorzy maja inne opinie maja problem z tekstem
    pisanym? Z pisu jestes?

  • 395. Data: 2007-12-07 15:52:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjbcp6$4q8$5@inews.gazeta.pl...

    > albo jestes bezmyslny, albo albo udajesz, skoro to dziecko wymaga stalej
    > opieki medycznej,

    wrozka?

    poniewaz sa z nim problemy, to wymaga stalej szybkiej
    > opiki medycznej, tego panstwowa sluzba zdrowia nie zapeenia, a ojca
    > stac, a jego psim obowiazkiem jest zapewnic dziecku najlepsza opieke
    > medyczna

    i taka opieke zapowenia w sytuacjach niecierpiacych zwloki publiczna
    placowka.

    TO o czym piszesz, t ojest wygoda a nie upsrawidliowna potrzeba jezlei
    takich wygod nie bylo wczesniej to nie widze powodu by teraz mialy byc i
    to porywane z kieszeni ojca bo on zarabia wiecej.
    P.

  • 396. Data: 2007-12-07 15:53:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjbims$1fc$1@inews.gazeta.pl...

    > wez ty moze poczytaj odpowiednie kodeksy :)
    > bo jak narazie to szkoda z toba gadac

    cytuj nie mow o odpowiednich kodeksach tylko cytuj konkretny zapis wraz
    z komentarzem

  • 397. Data: 2007-12-07 15:55:33
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule krys napisał(a):

    > Na pewno to Kopernik, ta kobieta, nie żyje.;-P
    > My (czyli kto?) po prostu wiemy, jak w praktyce wygląda zaopatrywanie
    > dziecka. Czasem kilka miesięcy nie kupisz nic, a czasem masz nawał
    > zakupów. i do tego gówniarz potrafi zachorować bez ustalania
    > harmonogramu wydatków!

    Czyli alimenty z miesięcy w których nie trzeba było robić zakupów poszły
    w komin zamiast zaczekać na czas nawałów.

    No i mamy podsumowanie wątku.

    Zapewne trzeba płacić powiedzmy 1000 złotych miesięcznie, bo trafi się
    miesiąc, że wydatki tyle osiągną. Pieprzyć to, że przez pozostałe 11
    miesięcy wydatki zamykały się w 500 złotych.

    Pozostałe 500 znika i wszystko jasne.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 398. Data: 2007-12-07 16:09:33
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule szerszen napisał(a):

    > nie, no, lepiej takie, w ktorych dziecko sie bedzie gotowalo, a jak juz zrobi
    > kilka szybszych ruchow to wyplynie z nich, albo dostanie zapalenia pluc, zwykle
    > buciki dla takiego dziecka kosztuja po 150 zeta, ty sobie mozesz kupic i za 20 w
    > realu, ale jesli dziecku takie kupisz to bedziesz go pozniej pol zycia z
    > platfusa leczyl

    Kurwa jakie ja mam szczęście, że nie mam platfusa.

    Ciuchy po starszym bracie, zero odżywek dla dzieci, trampki za 8 zł od
    Ruskich i żyję!

    Mało tego. Nie mam żadnych alergii!

    Cud normalnie. Weź schowaj to swoje dziecko pod kloszem to dopiero będziesz
    pakowała mnóstwo pieniędzy w medykamenty.

    Przeziębienia, zapalenia płuc... no co Ty pierdolisz?

    To nie są przypadłości, które nie istniały 20 lat temu a jakoś pierdyliard
    dzieciaków chodzących w Relaksach i gównianych ubraniach nie umierało jedno
    za drugim.

    Litości...

    pozdr,
    fEnIo

  • 399. Data: 2007-12-07 16:10:44
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kula Ci się zakurzyła.

    I to grubą warstwą się pokryła:)))))))
    Anka
    Pracująca z pasją, od zawsze, z tygodniową przerwą na poród:)))
    Ale nie dawaj mnie za przykład, że każdy tak może. Nie każdy. (na szczęście,
    dlatego mam dużo pracy)

  • 400. Data: 2007-12-07 16:25:46
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message

    > kazałem jej się zwolnić z marnej pracy bez perspektyw, kupiłem
    > notebooka żeby miała własnego, zasilam jej konto żeby miała na co tylko
    > chce, próbuję namówić żeby poleciała do koleżanki do Irlandii. Więc nie
    > musisz się o nią martwić - mam wspaniałą żonę i dbam o nią jak mogę.
    > A jeśli będzie chciała zarabiać tyle co ja to nawet będę szczęśliwy - w
    > końcu rzucę swoją pracę i zajmę się domem (byle by mi dawała kieszonkowe
    > na nowe filmy foto i chemię do ciemni ;-)).

    Przeczytaj jeszcze raz dokładnie swój post i zobacz, co napisałeś. Twoja
    żona jest dokładnie w takiej samej sytuacji, jak wątkotwórczyni. Namówiłeś
    ją na rezygnację z pracy, jest na twoim utrzymaniu.
    Czy wiesz na 100% dziś, jak postąpisz za kilka lat, kiedy na świecie będzie
    już Wasze dziecko, a Ty nagle zakochasz się w innej kobiecie i jednak
    postanowisz odejść od swojej (dzisiaj) wspaniałej żony?
    Nie mów, że się nie zakochasz, bo tego nikt nie jest w stanie przewidzieć.
    Wypadki chodzą po ludziach i zdarzają się nawet w najlepszych rodzinach.
    Anka