  • 341. Data: 2007-12-07 12:03:21
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa wrote:

    > No i kołyska ze szczerego złota, a ubranka to tylko jedwab...
    > Ciekawe co jeszcze wymyślicie, żeby usprawiedliwić wasze pragnienia by
    > facet utrzymywał BYŁĄ ŻONĘ

    O! O! Ja mam pomysł!

    Czy np. wiecie ile kosztuje psychoanalityk, którego będzie wymagać
    kobieta po szoku rozwodu? ;->

  • 342. Data: 2007-12-07 12:03:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > Przerabialem dziecko jako opiekunka.

    czyzbym wyczuwal jakis wewnetrzny konflikt? :)

  • 343. Data: 2007-12-07 12:04:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjbavu$qo8$5@inews.gazeta.pl...

    > na twoje nieszczescie wlasnie to oznacza, wiec lepiej niegdy sie nie
    > zen, albo jesli juz to bogato, wtedy to byla zona bedzie tobie placic
    > alimenty

    z tego co sie naczytalem na temat naszego pojebanego prawa (a na pewno
    na temat jego stosowania) wiem juz ze bez intercyzy slubu nie wezme. A
    jezeli to nie bedzie w smak zonie to to wiele na dziendobry wyjasni.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 344. Data: 2007-12-07 12:05:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No nie, w końcu to straszna siara nie mieć nowego ciucha co tydzień. Dzieci
    > w szkole go odrzucą i w ogóle wyrośnie na wyalienowane emo.

    heh, kolejny ktory o dzieciach wie tyle ze sa ;)
    ostatnio znajoma zony sie zorientowala ze jej corka w wieku podstawowki nie
    zaprasza kolezanek do domu, bo dlugich rozmowach i dyskusjach okazalo sie ze
    dlatego ze sie wstydzi
    a wstydzi sie tego ze nie ma playstation
    nawet nie masz pojecia jak potrafia alineowac takie dzieciaki

  • 345. Data: 2007-12-07 12:07:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjbb72$qo8$7@inews.gazeta.pl...

    > dokladnie, zwlaszcza przy takim dziecku, ktore juz nie lezy tylko nie je
    > i nie robi w pieluche, tylko takim ktore juz calkiem niezle mysli,
    > kojazy fakty, zadaje pytania, interesuje sie wszystkicm dookola itd,
    > wbrew pozorom przy takim dziecku jest znacznie wiecej pracy niz przy
    > niemowlaku

    juz pisalem zajmowalem sie i to od wieku 0,5 do okolo 3,4 po kilka
    godzin bardzo czesto wiec wiem ile pracy wymaga, nieprawda jest ze nic
    po z atym nie mozna zrobic. A jak nie mozna to mozna kogos wynajac (jak
    to robila matka ktorej dzieckiem sie zajmowalem)

  • 346. Data: 2007-12-07 12:08:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > no a teraz zacytuj moja wypowiedz w ktorej pisze ze sa spokrewnione ;)
    > no chociaz tak w ktorej twierdze ze nie sa sobie obce :P

    Archiwum.

    > faktem jes tylko ze natretnie konrtuje moralizatorskie wypowiedzi
    > wystepujace w obronie faceta ktoremu sie znudzila stara zona i dziecko

    W obronie?

    OK: facet jest drań, łobuz i skończona szuja. Zadowolony?

    Tylko że nadal uważam, że prawo nie uzasadnia żadnych dodatkowych
    roszczeń poza pewną kwotą na utrzymanie dziecka i zgadzam się, że ta
    kwota będzie oscylować w okolicy 500zł miesięcznie (jak dobrze pójdzie).

    To jest grupa o PRAWIE, tępoto umysłowa. Nie o moralności.

    > a zalozymy sie ze nie masz racji?

    O dowolną sumę - jak kobieta powie "nie" to jest "nie". Bo jak nie, to
    jest gwałt i dopuszczalna jest nawet aborcja (pomijam taki detal, że
    istnieje posintor).

    Ostateczna decyzja ZAWSZE należy do kobiety. Biologii nie przeskoczysz.

    > tak, tyle ile potrzeba, a jak z jego winy to i na zone, takie prawo

    Tylko jeśli jest niedostatek. Takie prawo.

  • 347. Data: 2007-12-07 12:10:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Madzia wrote:

    > Gdyby to było takie proste to byśmy mieli samych nieźle zarabiających informatyków
    > To skąd a w takim razie takie bezrobocie?

    Lenistwo.

    > Niestety nie każdy jest do wszystkiego stworzony

    Ano. Zwłaszcza do pracy.

  • 348. Data: 2007-12-07 12:10:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Znasz relację tylko jednej strony. A prawda nigdy nie jest ani biała ani
    > czarna ...

    nie przecze, ale opieram sie na posiadanych informacjach, wszelkie inne
    dywagacje nie maja sensu

  • 349. Data: 2007-12-07 12:13:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj96gd$8sl$3@inews.gazeta.pl...

    > czyzbym wyczuwal jakis wewnetrzny konflikt? :)

    czemu?

    po prostu wiem ile pracy to wymaga, i wiem ile czasu miala matka
    dziecka, fakt ze zyl ajak krolowa bo maz wszystko finansowal, a ona
    wolala mi placic zeby sobie pochodzic po kolezankach (pamietam byl okres
    ze chodzilem naprawde czesto tak czesto ze na moj widok dziecko
    piszczalo z radosci, duzo bardziej niz na widok swojego ojca), czesto
    tez przychodzilem na wieczory wiec zdaje sobie sprawe ze mozna szalu
    dostac jak sie dzeicko obudzi i placze a ty nie wiesz czemu i za cholere
    nie mozeszniz zrobic, bywaly tez sytuacje gdy przychodzilem na 2 3 dni,
    rodzice wyjezdzali, wiec robilem za gosposie (mieli jesczze owczarka
    kaukaskeigo) , i 'matke' 24 na dobe, wypraszam wiec sobie pierd. w stylu
    jak bedziesz miec dziecko to zobaczysz. Robilem to wszstko w okresie gdy
    mialem okolo 16,17,18 lat wiec dosc wczesnie zaczalem, wtedy gdy inni
    beigali po dyskotekach. I nie zaobnserwowalem faktu by te dzeicko roslo
    10 cm na miesiac, mialoby teraz kilka metrow :) a ubran mialo mostwo ale
    nie z przymusu tylko dlatego ze mieli duzo kasy a matka miala widocznie
    na tym punkcie fiola.

    P.

  • 350. Data: 2007-12-07 12:15:34
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 07 Dec 2007 12:27:58 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tertio: zrozum wreszcie, ograniczona ultrafeministko, że to jest grupa o
    > PRAWIE.

    No właśnie trollu - po co wypisujesz texty bez sensu?

    > W opisanym przez ciebie przypadku alimenty mężowi by się należały, gdyby
    > na skutek owej "siły wyższej" znalazł się w niedostatku. Przy dochodach
    > własnych rzędu 1500zł ciężko mówić o niedostatku - minimum socjalne jest
    > znacznie niżej. Tak więc alimenty należą się tylko "na dziecko".
    >
    > [ciach reszta taniej demagogii]

    ty głupcze - skoro to grupa PRAWO - to twoje mniemanie gówno nas obchodzi.
    idż do marketu może znowu skopią ci dupsko może i wydymają :D