  • 121. Data: 2007-12-06 10:49:26
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:fj8jls$l0n$4@inews.gazeta.pl...
    > zrestz aj ajetsem za wprowadzeniem (na zadanie alimenciarza)
    > szczegolowego miesiecznego rozliczania kosztow dziecka z rachunkami
    > fakturami itp, (jasno tez pokazujace czy pieniadze z alimanetow ida
    > tylko na dziecko

    Zapomniałeś o rozliczeniu CZASU, jaki matka poświęca dziecku, w którym to
    czasie nie pracuje i nie zarabia na swoje potrzeby. To są bardzo wymierne
    sumy - wystarczy spytać, ile kosztuje niania. (gdybyś nie wiedział - dużo,
    BARDZO dużo)
    Anka

  • 122. Data: 2007-12-06 10:49:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Viking napisał(a):

    > i na zime po prostu dziecko ubierzemy w 10 podkoszulek (30zl) zeby nie
    > marzlo?
    > ludzie co z wami? jak wy mozecie takie bzdury wypisywac?

    ja mam kurtke za 80 zl i nie marzne (do biednych tez nie naleze) .

    Oczywisci emoglby kupic i taka za 500,600 ze znaczkiem adidasa, ale po co ?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 123. Data: 2007-12-06 10:50:50
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > ja mam kurtke za 80 zl i nie marzne (do biednych tez nie naleze) .
    >
    > Oczywisci emoglby kupic i taka za 500,600 ze znaczkiem adidasa, ale po co ?

    iaa i zebys mistrzu nie sumowal 30 zl i 80, koszulek nie kupuje sie co
    miesiac, pierze sie je gdy sie ubrudza. i niekoniecznie 1 koszulka -
    jedno pranie + pol kartonu najdorzszego proszku

  • 124. Data: 2007-12-06 10:51:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    miranka napisał(a):
    > "Paweł" <b...@m...com> wrote in message
    >
    > JEST konktraktem, który ma NIE faworyzować. Dlatego kobiecie należy się
    > udział w zyskach (także przyszłych), które mąż wypracował dzięki niej.

    a jak mial prace przed slubem ? To co dzieki niej wypracowal?

  • 125. Data: 2007-12-06 10:51:46
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > JEST konktraktem, który ma NIE faworyzować. Dlatego kobiecie należy się
    > udział w zyskach (także przyszłych), które mąż wypracował dzięki niej.
    > Anka

    Dlaczego u licha kobiecie ma cokolwiek się należeć? A nie mężczyźnie?
    Rozwodzimy się. Koniec kontraktu.
    1. Dzielimy wspólny majątek na pół
    2. Na przyszłe koszty utrzymania dziecka łożymy po połowie.
    To chyba najbardziej uczciwe rozwiązanie?
    Szczerze mówiąc nie rozumiem dlaczego jeśli koszty utrzymania dziecka są
    powiedzmy na poziomie 1500 miesięcznie to całą kwotę ma łożyć jedna strona?

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 126. Data: 2007-12-06 10:52:47
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Verizon Newsgroups" <z...@v...net> napisał w
    > wiadomości news:KZN5j.6783$vB.2229@trnddc05...

    > pewnie, bo rozwod diametralnie obnizy standard zycia ich dziecka, tego
    > juz nie zauwazasz, po drugie z tego co zostalo napisane to ona jest
    > strona ktora probuje jakos sytuacji zaradzic, koles nagle jednego dnia
    > sie obudzil ze ma malo seksu i chce rozwodu

    wedle jej opinii, juz raz byla podobna rozmowa, gdy watek urusl wpadl
    maz na grupe i nieco sie sprawa wyjasnila...

  • 127. Data: 2007-12-06 10:54:30
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > moze wziasc opiekunke i isc do pracy

    "Wziąść" nie może. Może co najwyżej wziąć.

    (Ale ja generalnie nie o tym.)

    --
    JoP

  • 128. Data: 2007-12-06 10:56:29
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Wiesz, jak ktoś chce chodzić we wdziankach od projektantów mody, to
    > niestety musi wykombinować, jak na nie zarobić.

    > A nie narzekać, że za $300 to sobie tylko eleganckie waciki kupi...

    Między ubieraniem się we wdzianka od projektantów mody a koniecznością
    grzebania po śmietnikach, żeby mieć co na grzbiet włożyć, jest jeszcze całe
    spektrum stanów pośrednich.

    --
    JoP

  • 129. Data: 2007-12-06 10:57:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > zrozum jedno, i niech do ciebie to dotrze raz na zawsze, z tej kasy maja
    > zostac zaspokojone potrzeby dziecka, nie minimalne potrzeby na granicy
    > przezycia, tylko na takim poziomie, jakieby mialo dzieckogdyby rodzice
    > sie nie rozwiedli, dociera?

    Podstawa prawna?

    Dodatkowo: jaki przepis zabraniałby ojcu przepuścić wszystkie swoje
    pieniądze na panienki? A gdyby przepuścił - na jakim poziomie byłoby
    utrzymanie tego dziecka?

  • 130. Data: 2007-12-06 10:58:04
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > Jak ty kupujesz podkoszulki po 50zł i to z przeceny to może nie chodź do
    > sklepów dla bogaczy? bo podkoszulka na targu kosztuje z 7zł. I to taka
    > lepsza. Bo całkiem cieńkie to są i po 3zł.

    Dzięki, ale nie lubię szajsu, który po dwóch praniach nadaje się tylko na
    szmatę do podłogi. Przywiązuję się do ubrań.

    --
    JoP