  • 131. Data: 2007-12-06 10:58:22
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    miranka napisał(a):
    > "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Zapomniałeś o rozliczeniu CZASU, jaki matka poświęca dziecku, w którym to
    > czasie nie pracuje i nie zarabia na swoje potrzeby.

    nie zapomnialem, opiekowac sie moga oboje, lub maz, zaloze sie ze to nie
    bedie w smak matce, po z atym to i tak nie powod by w calsoci na dziecko
    lozyl ocjeic, nie twoerdze ze musi byc polowa, bo jak juz kiedys jonhson
    napisal lozenie na dziecko to takze opieka) ale absolutnie nie calosc. I
    nei kosmiczne kwoty (1 500) , bo to maja byc usparwiedliwione potrzeeby
    a nie komfort.

    To są bardzo wymierne
    > sumy - wystarczy spytać,

    niech sie rozlicza z kazdej zlotowki, to da lepszy obraz niz zapewnienia
    matki

    ile kosztuje niania. (gdybyś nie wiedział - dużo,
    > BARDZO dużo)

    patrz, dziwnym cudem robilem kilka lat za nianie (dziecka sasiadki) wiec
    jednak wiem oc zym pisze. Jaka nianie wybierzesz ($) taka bedzie (nie
    chodzi o jakosc).

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 132. Data: 2007-12-06 10:59:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    miranka wrote:

    > Właśnie o to idzie, że nie ma "znudziło mi się". Małżeństwo to nie jest
    > tramwaj. To jest inwestycja na całe życie. Działa jak firma, w której jest
    > dwoje wspólników. Razem zaczynają od zera. I nawet jeśli jeden podejmuje
    > strategiczne decyzje, a drugi tylko pilnuje papierów, to bez siebie nawzajem
    > nie funkcjonują, nie ma firmy. Jak jednemu się znudzi wspólnik, a chce sam

    Chcesz stosować do małżeństwa kodeks spółek handlowych? Nowatorskie
    podejście ;->

  • 133. Data: 2007-12-06 10:59:31
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:fj8jgo$l0n$3@inews.gazeta.pl...

    > i jeszcze jedno, nic nie stoi na przeszkodzie by znalzalqa sobie
    > teleprace czy zdalna na umowe zlecenie itp. dla chcacego nic trudnego.

    I jeszcze jedno. Ciekawe, jak Wy wszyscy panowie byście śpiewali, gdyby
    któregoś dnia okazało się, że już nie możcie pracować, (choroba, wypadek,
    nagły dramatyczny spadek zarobków, cokolwiek) że nagle przechodzicie na
    garnuszek żony, jej łaskę i niełaskę. I ta żona pewnego dnia uznaje, że
    sorry, baby, ale jej się znudziło i ona już sobie pójdzie, ale dziecko to
    niech zostanie z ojcem, bo ona nie ma czasu....
    Wszyscy jesteście tacy mocni w gębach, póki pracujecie i zarabiacie więcej
    od swoich żon i nie musicie zawracać sobie głowy takimi przyziemnymi
    sprawami jak dom i wychowanie dzieci. No to wyobraźcie sobie, że sytuacja
    może się w każdej chwili odwrócić. I co wtedy?
    Anka

  • 134. Data: 2007-12-06 11:00:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    > napisal lozenie na dziecko to takze opieka) ale absolutnie nie calosc. I
    > nei kosmiczne kwoty (1 500) , bo to maja byc usparwiedliwione potrzeeby

    a matka moze pracowac na umowe zlecenie czy o dzielo zdalnie, lub wybrac
    teleprace. Tylko musi chciec.

  • 135. Data: 2007-12-06 11:01:21
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:fj8kkc$q0l$1@inews.gazeta.pl...

    > bo to maja byc usparwiedliwione potrzeeby
    > a nie komfort.

    A dlaczego dziecko ma cierpieć na tym, że tatusiowi się znudziło?
    Anka

  • 136. Data: 2007-12-06 11:02:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    miranka napisał(a):
> [...]
    > sorry, baby, ale jej się znudziło i ona już sobie pójdzie, ale dziecko to
    > niech zostanie z ojcem, bo ona nie ma czasu....

    szalenie bym byl zly, ale co to zmeinia? Z jakiej racji ma mnie
    utrzymywac jezlei nic nas nie laczy

    > Wszyscy jesteście tacy mocni w gębach, póki pracujecie i zarabiacie więcej
    > od swoich żon i nie musicie zawracać sobie głowy takimi przyziemnymi
    > sprawami jak dom i wychowanie dzieci.

    a skad pewnoscze on w ogole nie wychowyal tego dziecka, ja tego nie
    wyczytalem z posta watkowtworczyni

    No to wyobraźcie sobie, że sytuacja
    > może się w każdej chwili odwrócić. I co wtedy?

    zycie

    ps.
    chcialbym zanzaczyc ze dziecko est w wieku przedszkolnym, czyli wtedy
    gdy dziecko jest w przedszkolu matka moze pracowac. Moja z tym problemu
    nie miala.

  • 137. Data: 2007-12-06 11:03:12
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Viking <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl> napisał(a):

    > ludzie co z wami? jak wy mozecie takie bzdury wypisywac?

    Właśnie się zastanawiam, czy ludzie tak sobie wypisują bzdury, bo lubią, czy
    to społeczeństwo już tak zubożało, że uważa, że osobie dorosłej na ubranie
    się bez grzebania po śmietnikach wystarczy 600 zł rocznie, zapewne wliczając
    w to obuwie i bieliznę.

    --
    JoP

  • 138. Data: 2007-12-06 11:04:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    miranka napisał(a):
    > "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>

    > A dlaczego dziecko ma cierpieć na tym, że tatusiowi się znudziło?

    dlaczego matka ma miec mofort na czyjs koszt? To jest naditerpretacja
    przepisu mowiacego o nie pogorszeniu warunkow zyciowych.

    Po za tym dziecko moze zamieszkac z ojciem warunki sie wtedy nie pogorsza.

  • 139. Data: 2007-12-06 11:07:02
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Paweł" <b...@m...com> wrote in message
    > Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego u licha kobiecie ma cokolwiek się należeć? A nie mężczyźnie?

    Jeśli to mężczyzna "siedział" w domu przez urlop macierzyński, kiedy jego
    koledzy robili karierę i się dokształcali to należy się mężczyźnie. Jeśli to
    mężczyzna zajmował się domem, kiedy kobieta kończyła kursy wszelakie,
    jeździła w delegacje, na szkolenia itp, itd, to też należy się mężczyźnie.
    Na tym polega NIE-faworyzowanie żadnej ze stron.
    Anka

  • 140. Data: 2007-12-06 11:07:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > "Wziąść" nie może.

    tak tez myslalem, ale lepiej mi brzmialo z ś