  • 111. Data: 2007-12-06 09:54:01
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    news:ru0vd5pj1y43.1xx3owkzcgzlc$.dlg@40tude.net...

    > Praca? Traktujesz wychowanie dzieci jako pracę za którą należy płacić?
    > Aż sprawdziłem w encyklopedii czy dobrze zrozumiałem to słowo ;-)
    > Zaś co do zajęć domowych to podtrzymuję swoje zdanie. Wprawdzie
    > kobiety potrafią kilka godzin dziennie spędzić przy obowiązkach
    > domowych, ale głównie wynika to z braku organizacji pracy.

    Nio. Proponuję zatrudnienie niani i gosposi na pełen etat. Za odpowiednim
    wynagrodzeniem. Wtedy sytuacja jest czysta - mąż i żona pracują, robią
    karierę, zarabiają po równo, dom funkcjonuje sam, dziecko nikomu nie zajmuje
    czasu. I dokładnie widać, ile jest warta "nie-praca" niepracującej żony:)))
    Anka

  • 112. Data: 2007-12-06 10:00:14
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Paweł" <b...@m...com> wrote in message

    > A co do tego ma urodzenie lub nie?
    > Ja tylko twierdzę, że małżeństwo nie jest kontraktem, który faworyzuje
    > którąkolwiek ze stron.

    JEST konktraktem, który ma NIE faworyzować. Dlatego kobiecie należy się
    udział w zyskach (także przyszłych), które mąż wypracował dzięki niej.
    Anka

  • 113. Data: 2007-12-06 10:02:22
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    > Prawo mówi o niedostatku - a nie o każdym obniżeniu stopy życiowej.

    I tu się właśnie mylisz...

  • 114. Data: 2007-12-06 10:07:15
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 10:54:01 +0100, miranka napisał(a):

> [...]
    > czasu. I dokładnie widać, ile jest warta "nie-praca" niepracującej żony:)))

    Zapomniałaś o kamerdynerze, kierowcy i ogrodniku (jeśli mają ogródek) ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 115. Data: 2007-12-06 10:37:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj8dj4$sjs$2@inews.gazeta.pl...

    > samo przedszkole moze tyle kosztowac, opiekunka miesiecznie kosztuje
    > okolo 1000, zycia juz nawet nie licze

    zalezy jaka. Jak znajdzie za 1 000 to tak ale moge sie zalozyc o kazde
    pieniadze ze znajdzie i taka co bedzie szczescliwa z 600 zl.
    (to tak jak z tymi koszulkami, ktos podal przyklad)

    > zrozum jedno, i niech do ciebie to dotrze raz na zawsze, z tej kasy maja
    > zostac zaspokojone potrzeby dziecka, nie minimalne potrzeby na granicy
    > przezycia, tylko na takim poziomie, jakieby mialo dzieckogdyby rodzice
    > sie nie rozwiedli, dociera?

    co nie znaczy ze ze matka ma zyc na tym poziomie na koszt bylego.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 116. Data: 2007-12-06 10:38:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zostac zaspokojone potrzeby dziecka, nie minimalne potrzeby na granicy
    > przezycia, tylko na takim poziomie, jakieby mialo dzieckogdyby rodzice

    Acha, na dziecko lozyc powinny obie osoby, to ze maz pokrywal calosc
    wydatkow nie znaczy ze ma nadal to robic.

    P.

  • 117. Data: 2007-12-06 10:39:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

> [...]
    > zostac zaspokojone potrzeby dziecka, nie minimalne potrzeby na granicy
    > przezycia, tylko na takim poziomie, jakieby mialo dzieckogdyby rodzice

    i jeszcze jedno, nic nie stoi na przeszkodzie by znalzalqa sobie
    teleprace czy zdalna na umowe zlecenie itp. dla chcacego nic trudnego.

  • 118. Data: 2007-12-06 10:42:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > co nie znaczy ze ze matka ma zyc na tym poziomie na koszt bylego.

    zrestz aj ajetsem za wprowadzeniem (na zadanie alimenciarza)
    szczegolowego miesiecznego rozliczania kosztow dziecka z rachunkami
    fakturami itp, (jasno tez pokazujace czy pieniadze z alimanetow ida
    tylko na dziecko i czy przypadkeim nie ma tak ze za calosc utrzymania
    dziecka placi tylko ojciec), w przypadku nadwyzki (nieusprawieliwionych
    'zakupow), obnizka alimentow , w przpadku walku wiezienie. W przypadku
    utrudnainia kontaktu zabranie alimentow (bezpowrotnie).

    P.

  • 119. Data: 2007-12-06 10:45:03
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    > Zapomniałaś o kamerdynerze, kierowcy i ogrodniku (jeśli mają ogródek) ;-)

    Słuszna racja. Dorzuć jeszcze sekretarza od pilnowania rachuków,
    korespondencji itp, itd. oraz konserwatora urządzeń domowych, który albo sam
    naprawi albo będzie sprzęt po serwisach woził....
    Sporo tego, co?
    Anka

  • 120. Data: 2007-12-06 10:48:26
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj8du7$sjs$3@inews.gazeta.pl...

    > a ta opiekunka to pewnie charytatywnie bedzie pracowac :)

    na pewno nie za 1000 zl, po z atym jest tez tele praca, umowy zlecenia.
    NIech zainwestuje w kompa. Dla chcacego nic trudnego.

    P.