  • 101. Data: 2007-12-06 09:29:07
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Verizon Newsgroups" <z...@v...net> napisał w wiadomości
    news:KZN5j.6783$vB.2229@trnddc05...

    > Zauwaz, ze ona pieniadze tez ma, tylko jak dla niej za malo.

    pewnie, bo rozwod diametralnie obnizy standard zycia ich dziecka, tego juz nie
    zauwazasz, po drugie z tego co zostalo napisane to ona jest strona ktora probuje
    jakos sytuacji zaradzic, koles nagle jednego dnia sie obudzil ze ma malo seksu i
    chce rozwodu

    dwoje ludzi w zwiazku, a rodzicow szczegolnie najpier probuje ze soba rozmawiac,
    zaradzic problemom, a rozwod to ostatecznosc, tutaj wyglada na to ze koles
    najpier udawalze wszystko jest cacy i ok i nagle chce rozwodu

  • 102. Data: 2007-12-06 09:30:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers wrote:

    > Znaczy, uważasz, że ta pani jest skazana na totalną pauperyzację?

    Wiesz, jak ktoś chce chodzić we wdziankach od projektantów mody, to
    niestety musi wykombinować, jak na nie zarobić.

    A nie narzekać, że za $300 to sobie tylko eleganckie waciki kupi...

  • 103. Data: 2007-12-06 09:36:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > nie pitol andrzejku,dobrze wiesz o czym pisze, a jak nie wiesz to nie
    > zakladaj rodziny

    Ja wiem, o czym tu piszesz, świętoszku. Ale - powtarzam - to jest grupa
    o prawie. I z prawnego punktu widzenia po rozwodzie są to osoby dla
    siebie obce.

    > nie ja tu moralizuje, ja tylko kontruje,

    Jak zwał, tak zwał - faktem jest, że natrętnie moralizujesz.

    > a jak ci sie nie podoba, to nie
    > czytaj

    I vice versa.

    > twierdze ze nie podjela sama tej decyzji,

    Ostateczną decyzję podejmuje kobieta. Zdaje sobie z tego sprawę każdy,
    kto ma choćby pewne minimalne pojęcie o biologii człowieka.

    > twierdze ze wiedzial jak to
    > bedzie wygladac,

    Twierdzenie udowodnij.

    > a jak nie wiedzial toniech teraz placi

    Na dziecko.

    > to sa wyjatki a nie regula, wiec co mnie to obchodzi

    To, że każdy wyjątek udowadnia fałsz "reguły". Nie ma żadnej reguły -
    jest najwyżej statystyka...

    > spales czy nie rozumiesz tego co czytasz, ona nie jest samotna, w

    Ale jesteś tępy... 1300 wystarcza na nią samą - ergo alimenty należą się
    tylko dziecku.

    > dodatku 1300 w takiej np warszawie, to ledwo starcza na samodzielne
    > mieszkanie, nie mowiac juz o jedzeniu, ubraniu itd itp

    Znaczy się w całej Polsce można mieszkać tylko w Warszawie?

  • 104. Data: 2007-12-06 09:40:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > nawet gdyby dziecka nie bylo ma prawo zadac alimentow, poniewaz pogorszy
    > sie jej stopa zyciowa, takiej jest prawo, ba, nawet nie musi wystapic o

    Prawo mówi o niedostatku - a nie o każdym obniżeniu stopy życiowej.

  • 105. Data: 2007-12-06 09:40:39
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message

    > Bo majątkodawca tak lubi, a teraz mu się znudziło.

    KTO?
    To oni mieli intercyzę przed ślubem podpisaną? Czy może raczej w czasie
    trwania związku ten majątkodawca się umajętnił, zdobył stanowisko, pozycję,
    doświadczenie zawodowe, staż sobie wypracował itp, itd????
    Właśnie o to idzie, że nie ma "znudziło mi się". Małżeństwo to nie jest
    tramwaj. To jest inwestycja na całe życie. Działa jak firma, w której jest
    dwoje wspólników. Razem zaczynają od zera. I nawet jeśli jeden podejmuje
    strategiczne decyzje, a drugi tylko pilnuje papierów, to bez siebie nawzajem
    nie funkcjonują, nie ma firmy. Jak jednemu się znudzi wspólnik, a chce sam
    przejąć firmę, to musi drugiego spłacić. Ale wartość firmy to nie jest tylko
    cena sprzętów i towaru, to także jej potencjał, przyszłe zyski, na które
    wspólnicy pracowali razem (np. wyrobienie marki na rynku). Za to należy się
    rekompensata.
    Podobnie jak puszczonej w trąbę żonie za te kilka zainwestowanych w
    małżeństwo lat...
    Anka

  • 106. Data: 2007-12-06 09:41:03
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

    A nie żeruje na tym, że polskie prawo jest
    > konstruowane przez kobiety

    Że co? Ja wiem, że Kopernik też była kobietą, tylko nie rozumiem, po
    kiego grzyba te laski w Sejmie siedzą w garniturach pod krawatem,
    zamiast w kieckach. To pewnie dla niepoznaki, nie?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 107. Data: 2007-12-06 09:41:40
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > jesli udowodnisz ze on mial taka sama szanse urodzic, to sie z toba
    > zgodze, a tak to tylko pieprzysz jak potluczony

    A co do tego ma urodzenie lub nie?
    Ja tylko twierdzę, że małżeństwo nie jest kontraktem, który faworyzuje
    którąkolwiek ze stron.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 108. Data: 2007-12-06 09:42:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Viking wrote:

    > 30m2??? to nie mieszkanie, to pokoj...
    > jak wyobrazasz sobie na nim 3osobowa rodzine w ktorej 10latek powinien miec
    > swoj pokoj, i spokoj do odrabiania lekcji itd...

    Ludziom się w głowach od tego kapitalizmu poprzewracało... Moja siostra
    mieszka z mężem i dwoma prawie dorosłymi synami na 45m2. A do ubogich
    osób nie należy.

  • 109. Data: 2007-12-06 09:50:03
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    > No i? Odchodzi i złota kura przestała znosić złote jaja. Trzeba zacząć
    jeść
    > jajecznicę.

    No. Rozumiem, że w Twoim domu ty jesteś tą złotą kurą? Płacisz za gosposię
    7/24, a żona leży i pachnie, a Twoją krwawicę wydaje wyłącznie na własne
    przyjemności? :)))
    Po coś się żenił? Samemu byłoby Ci wygodniej.
    Anka

  • 110. Data: 2007-12-06 09:53:32
    Od: "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

    > Jak ty kupujesz podkoszulki po 50zł i to z przeceny to może nie chodź do
    > sklepów dla bogaczy? bo podkoszulka na targu kosztuje z 7zł. I to taka
    > lepsza. Bo całkiem cieńkie to są i po 3zł.

    i na zime po prostu dziecko ubierzemy w 10 podkoszulek (30zl) zeby nie
    marzlo?
    ludzie co z wami? jak wy mozecie takie bzdury wypisywac?