  • Date: Thu, 06 Dec 2007 10:36:58 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań

    Szerszen wrote:

    > nie pitol andrzejku,dobrze wiesz o czym pisze, a jak nie wiesz to nie
    > zakladaj rodziny

    Ja wiem, o czym tu piszesz, świętoszku. Ale - powtarzam - to jest grupa
    o prawie. I z prawnego punktu widzenia po rozwodzie są to osoby dla
    siebie obce.

    > nie ja tu moralizuje, ja tylko kontruje,

    Jak zwał, tak zwał - faktem jest, że natrętnie moralizujesz.

    > a jak ci sie nie podoba, to nie
    > czytaj

    I vice versa.

    > twierdze ze nie podjela sama tej decyzji,

    Ostateczną decyzję podejmuje kobieta. Zdaje sobie z tego sprawę każdy,
    kto ma choćby pewne minimalne pojęcie o biologii człowieka.

    > twierdze ze wiedzial jak to
    > bedzie wygladac,

    Twierdzenie udowodnij.

    > a jak nie wiedzial toniech teraz placi

    Na dziecko.

    > to sa wyjatki a nie regula, wiec co mnie to obchodzi

    To, że każdy wyjątek udowadnia fałsz "reguły". Nie ma żadnej reguły -
    jest najwyżej statystyka...

    > spales czy nie rozumiesz tego co czytasz, ona nie jest samotna, w

    Ale jesteś tępy... 1300 wystarcza na nią samą - ergo alimenty należą się
    tylko dziecku.

    > dodatku 1300 w takiej np warszawie, to ledwo starcza na samodzielne
    > mieszkanie, nie mowiac juz o jedzeniu, ubraniu itd itp

    Znaczy się w całej Polsce można mieszkać tylko w Warszawie?