  • 11. Data: 2014-05-09 10:43:48
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ajgul p...@k...uz ...

    >> Coś w tym jest.
    >> Wyjść z tramwaju, wziąć taksówkę i już.
    >
    > Może nie miał kasy?

    To by tylko potwierdzało tezę o nieprzygotowaniu.

    > Może na ten pomysl wpadło 100 innych pasażerów tramwajów, które
    > stanęły? Może ruchu kołowego też nie było, bo był paraliż
    > komunikacyjny - trakcja na drodze?

    Być może. Ale przecież częśc trasy mozna przejśc pieszo.

    > Ruch wstrzymano na 40 minut, spóźnił się 20, czyli zaplanował te 20
    > minut wyprzedzenia.

    Za mało...

    > Wnioskowanie Sonna, o dochowaniu staranności, to typowe, komunistyczne
    > przerzucanie odpowiedzialności za cokolwiek na obywatela. Ale on tak
    > już ma, to chyba resortowy wnuczek.
    > Czy gość ma roszczenie, czy nie, zależy od okoliczności. Jeżeli ktoś z
    > MPK ogłosił, że przerwa potrwa kilka minut, ale tak nie było, to ma
    > roszczenie. Jeżeli nie było żadnej info i po prostu siedział jak dupa
    > i czekał, nie pytając nikogo z MPK co jest grane, to nie ma. Nie znamy
    > wszystkich okoliczności, od tego trzeba zacząć.

    Ale ja nie twierdze ze nie ma podstaw do roszczenia, bo tak jak piszesz,
    tego nie wiemy.

  • 12. Data: 2014-05-09 10:43:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Bo nie miał pieniędzy i nie ma obowiązku ich mieć.

    Jak w wielu sytuacjach w dorosłym zyciu.
    Co nie znaczy ze nie warto sie czasami dodatkwoo zabezpieczyc posiadajac
    przy sobie odrobine gotówki.

  • 13. Data: 2014-05-09 10:57:14
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 10:43, Budzik wrote:
    > Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Jak w wielu sytuacjach w dorosłym zyciu.

    Formalnie to chyba mogl jeszcze nie miec 18 lat

    > Co nie znaczy ze nie warto sie czasami dodatkwoo zabezpieczyc posiadajac
    > przy sobie odrobine gotówki.

    Teraz mlodzi to maja platnosci zblizeniowe w komorkach, a nie jakas
    gotowke ;)

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 14. Data: 2014-05-09 10:59:58
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    > Być może. Ale przecież częśc trasy mozna przejśc pieszo.

    Mozna, ale to nie zawsze rozwiaze problem. Jesli szedl do centrum to
    szedl tylko w wieksze korki.

    > Za mało...

    A ile powinien zaplanowac?

    30?

    50?

    100?

  • 15. Data: 2014-05-09 13:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Formalnie to chyba mogl jeszcze nie miec 18 lat

    A co to ma do rzeczy?
    To dopiero dziecinada...

    > Teraz mlodzi to maja platnosci zblizeniowe w komorkach, a nie jakas
    > gotowke ;)

    Cóż...
    Z wiekiem pewnie nauczą się oceniać przydatnośc pewnych rozwiazań.

  • 16. Data: 2014-05-09 13:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Mozna, ale to nie zawsze rozwiaze problem. Jesli szedl do centrum to
> [...]
    A ile Ty przyszedłbyś wcześniej?
    Zeby nie wpaśc rozemocjonowany pospiechem na sale, porozmawiac ze znajomymi
    i dodatkowo wziac poprawke na problemy z dojazdem?
    Pewnie duzo zalezy od tego jak daleko się dojezdza.

  • 17. Data: 2014-05-09 13:20:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Jak w wielu sytuacjach w dorosłym zyciu.
    > Co nie znaczy ze nie warto sie czasami dodatkwoo zabezpieczyc posiadajac
    > przy sobie odrobine gotówki.

    To jak najbardziej - ale mowa nie jest o tym, co zrobić, żeby mimo
    wszystko dotrzeć na maturę, tylko co zrobić po fakcie, jak się dało
    dupy, licząc na jednego przewoźnika, i jednak nie dotarło...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 18. Data: 2014-05-09 13:22:32
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > Teraz mlodzi to maja platnosci zblizeniowe w komorkach, a nie jakas
    > gotowke ;)

    Ja też mam (w karcie, nie w komórce) i sobie chwalę, ale gotówkę zawsze
    mam przy sobie. Na wszelki wypadek. A już w ogóle nigdy nie tankuję nie
    mając przy sobie tyle gotówki, żeby zapłacić za zatankowanie. Płacę kartą.
    Ale niech się coś spier... z terminalem, z łącznością, z czymkolwiek...

    Jadąc gdzieś daleko też oprócz GPS-a zabieram mapę. Nigdy z niej nie
    korzystam, ale mam, w razie gdyby elektronika zawiodła.

  • 19. Data: 2014-05-09 13:24:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    [...]

    > Bo nie miał pieniędzy i nie ma obowiązku ich mieć.

    Nie ma też obowiązku by myśleć i być przewidującym, zwłaszcza
    w stosunkowo ważnych chwilach w życiu.

    Jakby mu zależało, to nie tylko by zaplanował podróż taksówką,
    czy ze znajomymi, ale także zaplanował to z wyprzedzeniem,
    zamówił np. taxi dzień wcześniej i z odpowiednią rezerwą
    czasową.

    Więc sorry, w krytycznych sytuacjach należałoby się zabezpieczyć
    ciut bardziej niż "a tam se wyjdę 20 minut wcześniej".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2014-05-09 13:25:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    [...]

    > To jak najbardziej - ale mowa nie jest o tym, co zrobić, żeby mimo
    > wszystko dotrzeć na maturę, tylko co zrobić po fakcie, jak się dało
    > dupy, licząc na jednego przewoźnika, i jednak nie dotarło...

    Przyznać samemu przed sobą, że dało się dupy i nie obwiniać o to
    świata? Tak, wiem w Polsce niepopularne. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl