  • 271. Data: 2013-07-11 02:43:31
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Grzegorz Staniak <w...@g...com>

    On 09.07.2013, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > I nie zastanowiło cię to, że takie afery się zdarzają pomimo kontroli
    > państwa?

    A ciebie nie zastanowiło np, że ostatnie trzydzieści lat to serie
    wielkich kryzysów finansowych i gigantycznej korupcji mimo
    posuniętej do maksimum deregulacji?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>

  • 272. Data: 2013-07-11 02:44:10
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Smieć wrote:
> [...]
    > Należy zwrócić uwagę panom: Andrzej Lawa, Liwiusz, hiki o!, Grzegorz
    > Stanicki, Tomasz Kaczanowski, masti, że temat tego wątku to "Kto
    > zarabia na śmieciach". Natomiast dyskusja pomiędzy panami Andrzej
    > Lawa i Liwiusz przypomina dyskusje dwóch trolli na dowolny temat
    > (dowolna bzdura). A kto zarabia na śmieciach? czy to są krasnoludki, czy
    > prywatni
    > właściciele spółek, czy gminne "firmy", czy oni "dokładają" do tych
    > śmieci, czy przetargi były "uczciwe", gdzie i jak jest to w Polsce -
    > to temat bardzo kłopotliwy i "niepopularny".

    zamiast pierdolić po próżnicy na grupie weście sie i zorganizujcie i
    walczcie o swoje. Zbierajcie podpisy mieszkańców itd...

    jak bęziedzie biadolić to nic nie zrobicie.

  • 273. Data: 2013-07-11 06:11:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 02:43, Grzegorz Staniak pisze:

    > A ciebie nie zastanowiło np, że ostatnie trzydzieści lat to serie
    > wielkich kryzysów finansowych i gigantycznej korupcji mimo
    > posuniętej do maksimum deregulacji?

    Ostatnie 5 słów to nieprawda.

    --
    Liwiusz

  • 274. Data: 2013-07-11 06:11:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 02:39, Marek Dyjor pisze:

    > ale ten system powstał dlatego że nasi kochani obywatele są pieprzonymi
    > gnojarzami którzy śmieci wywalali gdzie bądź i nie było praktycznie
    > żadnej metody aby zmusić ich do porządku.

    A co na to właściciel lasu?

    --
    Liwiusz

  • 275. Data: 2013-07-11 06:44:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.07.2013 06:11, Liwiusz pisze:

    > A co na to właściciel lasu?

    "Kurwa mać, jebane brudasy... Jakbym dorwał, to bym kazał im to zeżreć,
    ale - czego niektórzy idioci nie rozumieją - nie da się w rozsądnych
    kosztach upilnować takiej powierzchni. Trzeba wykombinować coś innego.... ".

    A skoro właścicielem większości lasów jest państwo, to wykombinowano
    ustawę ;)

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 276. Data: 2013-07-11 06:46:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.07.2013 02:44, Marek Dyjor pisze:

    > zamiast pierdolić po próżnicy na grupie weście sie i zorganizujcie i
    > walczcie o swoje. Zbierajcie podpisy mieszkańców itd...
    >
    > jak bęziedzie biadolić to nic nie zrobicie.

    Tylko oni są jak Siudalski w kwestii rzekomo stronniczej moderacji grupy
    historycznej... Pyszczą, śmiecą, obrażają, a zgłosić wniosek o
    zniesienie moderacji czy założyć własną grupę dyskusyjną o historii -
    ooo, to już za trudne.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 277. Data: 2013-07-11 06:52:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 06:44, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > innego.... ".
    >
    > A skoro właścicielem większości lasów jest państwo, to wykombinowano

    I tu właśnie widzisz, dlaczego państwo nie powinno konkurować z
    prywatnymi podmiotami. Prywatny musiałby tak dbać o swój teren, aby mu
    nie śmiecono, jedyną pomocą państwa byłaby policja lub powództwa cywilne.

    A państwo po prostu zrobiło sobie ustawę i cierpią wszyscy.

    Nie minie dużo czasu, a pojawią się mieszkańcy chcący dodatkowo płacić
    prywatnie za wywóz śmieci. Ciekawe czy państwo z takimi firmami będzie
    walczyło tak samo jak z wolnym handlem za komuny, czy będzie tolerować,
    tak jak "prywatne" szkoły. Oczywiście o zwrocie podatku takim osobom nie
    ma mowy.

    --
    Liwiusz

  • 278. Data: 2013-07-11 07:03:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > A co na to właściciel lasu?

    może zamówić ciężarówkę i wywieźć na swój koszt na wysypisko...

    może ogrodzić płotem pod napięciem i zatrudnić BlackWater sorki Xe
    Services do pilnowania

    siąść i płakać.

  • 279. Data: 2013-07-11 07:05:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > prywatnymi podmiotami. Prywatny musiałby tak dbać o swój teren, aby mu
    > nie śmiecono, jedyną pomocą państwa byłaby policja lub powództwa

    ciekawe jak sobie mały Jasio sorka Liwiusz wyobraża walkę z tymi co wywalają
    śmieci do lasu czy na pole... dodajmy jeszcze walkę za rozsądny budżet.

    pierniczysz głupoty...

  • 280. Data: 2013-07-11 07:09:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > grupy historycznej... Pyszczą, śmiecą, obrażają, a zgłosić wniosek o
    > zniesienie moderacji czy założyć własną grupę dyskusyjną o historii -

    bo za konstruktywne działania nie zostaje sie męczennikiem za sprawę

    a ponadto konstruktywne działania wymagają skoordynowanego dłużej trwającego
    wysiłku

    Ja też naupychałem gnojkom z NC+ przez telefon po przedłużeniu umowy ale
    potem stwierdziłem że mi się walczych z gnojkami nie chce bo i tak nie mam
    żadnej sensownej alternatywy na dla umowy z NC+, bo mieszkam na wsi i nie
    mam raczej szansy na kablówkę.