  • 1. Data: 2013-07-03 00:23:09
    Temat: Re: Co robić gdy firma firmie zalega 3tys ? Proszę o krótką instrukcję obsług
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Być może słyszałeś o takich abonamentach prawnych dla niewielkich firm z linią
    windykacyjną? Jeżeli nie, to polecam przyjrzeć się temu bliżej, bo fajna i tania
    sprawa. Wykupiłam taki pakiet w Koksztysie. Mogę w każdej chwili zadzwonić czy wysłać
    maila z pytaniem i odpowiedź otrzymuję błyskawicznie, jeśli potrzebuję to kancelaria
    przygotuje też dla mnie umowy czy inne pisma. Oczywiście pomagają też w kwestiach
    windykacyjnych, a taki abonament kosztuje tylko 99 zł miesięcznie. Więcej znajdziesz
    na ich stronie http://e-koksztys.pl
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2013-07-09 00:07:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-03 00:23, Kazik pisze:
> [...]
    windykacyjnych, a taki abonament kosztuje tylko 99 zł miesięcznie. Więcej znajdziesz

    Koksztys tak nisko upadł, że tego "formy reklamy" się ima ? :)

    No nieźle ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2013-07-15 22:17:29
    Od: l...@g...com

    http://e-koksztys.pl

    Pierdolenie kota za pomoca mlota, taki sam pic na wode jak "rzetelna firma". Ja nie
    kupuje od firm ktore maja na swojej stronie to logo.