  • 91. Data: 2013-07-08 14:32:01
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-08 12:17, hiki o! pisze:
    > A ja mam taki pomysl na kolejna ustawe
    >

    > Ustawa Taksówkowa

    Jest jeszcze od groma możliwości wsadzenia organu państwowego jako
    pośrednika.
    Sam pośrednik to jest ZŁO a jak nim jeszcze jest "organ" to jest ZŁO do
    kwadratu :-)

  • 92. Data: 2013-07-08 14:34:02
    Od: "Smieć" <j...@g...com>

    wiadomości news:08072013.18A004E9@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail d...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Tak, tak Daniusiu...
    > Tylko, że ja o wielkogabarytowych w Krakowie...
    > ale rozumiem, że w amoku "wina Tuska" można nie zauważyć...
    >

    > Czy możesz pokazać jakąś statystykę, że wszedzie drożej?

    Nikt nie pokaże statystyki, bo takiej jeszcze nie ma. Może będzie za 2-4
    miesiące.
    W Krakowie oficjalnie na posiedzeniu Rady Miasta stwierdzono że koszty
    wprowadzenia ustawy śmieciowej pokryją mieszkańcy spółdzielczych bloków i
    wielorodzinnych kamienic. I taka jest prawda. Trzeba być bezmózgowcem żeby
    nie zrozumieć że jak ktoś płacił 42 zł a teraz ma 69zł to nie jest to taniej
    tylko dużo drożej i to nie 5-10% tylko 60-100%. W Krakowie oficjalnie
    mieszka 800 tys ludzi, z tego w blokach i kamienicach około 700 tys.

  • 93. Data: 2013-07-08 14:51:35
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    wiadomości news:krdnk8$q9k$1@node2.news.atman.pl...

    > Nieprawda.

    > Wyjątek obala regułę. Pała z logiki.

    Ha! Ha! nawet mały Kazio wie że wyjątki są od reguły i ją potwierdzają.
    Rozmawiałam przez ten tydzień z wieloma ludźmi, w tym mieszkających w
    bogatych gminach: Wielczka, Niepołomice, Kłaj, Mszana, z siostrą we
    Wrocławiu i kuzynką w Szczecinie. Wszędzie jest drożej. Nigdzie nie jest
    taniej.
    Powtarzam: może są gdzieś jakieś wyjątki, ale to tylko wyjątki.

  • 94. Data: 2013-07-08 15:01:47
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    wiadomości news:kre0o7$vkk$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie znasz się. Wszystko wina Tuska.

    Nie Tuska tylko kolesi z PO.
    Faktem jest że od 1 lipca cała Polska z małymi wyjątkami, zapłaci drożej za
    wywóz śmieci.
    Jak ktoś płaci to ktoś tą kase bierze. Krasnoludkom nie płacimy. Kryją się
    za tym konkretni ludzie, którzy zarobią konkretne pieniądze i wynajmą
    konkretnych ludzi którzy będą wciskać masom kit jak to krasnoludki się
    bogacą na śmieciach.:D

    pozdr

  • 95. Data: 2013-07-08 15:07:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2013 14:20, z pisze:
    > PS.
    > Dzisiaj po raz pierwszy od 7 lat zobaczyłem przepełnione śmietniki.
    > Nowa ustawa, nowe "lepsze" ceny, nowa "lepsza" jakość.
    > Żałosne.

    Kłamiesz. No, może nie kłamiesz - ale widocznie wcześniej nosa z domu
    nie wychylałeś.

  • 96. Data: 2013-07-08 15:09:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2013 14:24, z pisze:

    > Wiesz... Gdybyśmy byli o 5 lat młodsi ;-) to Twoja paplanina miałaby
    > jakiś sens. Spójrz w kalendarz i chociaż przez mgłę sobie przypomnij
    > nieśmiało program, założenia PO.
    > To się nazywa spotkanie z rzeczywistością :-)

    Tak, dokładnie. Plany, pomysły i inne obietnice wyborcze ZAWSZE są
    weryfikowane przez rzeczywistość.

  • 97. Data: 2013-07-08 15:13:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2013 14:51, Danusia pisze:

    > Ha! Ha! nawet mały Kazio wie że wyjątki są od reguły i ją potwierdzają.

    Widocznie ten twój mały Kazio jest jakiś niedorozwinięty umysłowo.

> [...]
    > bogatych gminach: Wielczka, Niepołomice, Kłaj, Mszana, z siostrą we
    > Wrocławiu i kuzynką w Szczecinie. Wszędzie jest drożej. Nigdzie nie jest

    Podaj mi dane z co najmniej 50% gmin w Polsce to pogadamy.

  • 98. Data: 2013-07-08 15:16:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-08 15:09, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak, dokładnie. Plany, pomysły i inne obietnice wyborcze ZAWSZE są
    > weryfikowane przez rzeczywistość.

    Tylko gdzie się są ci profesjonaliści (patrz ustawa) co mieli obywatelom
    pomagać a nie ich inwigilować i karać za najdrobniejsze przewiny? ;-)

  • 99. Data: 2013-07-08 15:18:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2013 15:01, Danusia pisze:

    > w wiadomości news:kre0o7$vkk$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie Tuska tylko kolesi z PO.
    > Faktem jest że od 1 lipca cała Polska z małymi wyjątkami, zapłaci drożej
    > za wywóz śmieci.

    Udowodnij.

    Z uwzględnieniem takiego detalu: jaka ekipa w danej gminie aktualnie
    rządzi. Bo ceny zależą od gminy.

  • 100. Data: 2013-07-08 15:18:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2013 15:16, z pisze:

    > Tylko gdzie się są ci profesjonaliści (patrz ustawa) co mieli obywatelom
    > pomagać

    Jaką ustawę masz na myśli?