  • 261. Data: 2013-07-11 02:15:34
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > W takim razie byłoby to bzdurne i bezcelowe.
    > Gdzie analogia?

    hiki nie łapie o co chodzi w ustawie śmieciowej i wymyślił analogię z dupy i
    ma problem bo nie wi ejak sie wycofać.

  • 262. Data: 2013-07-11 02:24:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie, chodzi o "urzędowe status quo", znaczy dzieci jak mieszkały
    > tak mieszkają, a płacić wypada więcej (przynajmniej w większości
    > gmin).

    proszę o dane statystyczne bo narazie to jest takie pitolenie...

  • 263. Data: 2013-07-11 02:26:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    y_wywoz_odpadow_.html

    > Jak widac, wazne jest narzekanie a nie realne problemy.

    i wychodzi ze to są kolesie którzy dostają kasę za robienie czarnego PR
    PO...

    wyszło właśnie małe kłamstewko...

    a TV czy gruzu nigdy nie było wolno wrzucac do śmieci komunalnych.

  • 264. Data: 2013-07-11 02:28:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Danusia wrote:

    > Ha! Ha! nawet mały Kazio wie że wyjątki są od reguły i ją
    > potwierdzają. Rozmawiałam przez ten tydzień z wieloma ludźmi, w tym
    > mieszkających w bogatych gminach: Wielczka, Niepołomice, Kłaj,
    > Mszana, z siostrą we Wrocławiu i kuzynką w Szczecinie. Wszędzie jest
    > drożej. Nigdzie nie jest taniej.
    > Powtarzam: może są gdzieś jakieś wyjątki, ale to tylko wyjątki.

    a czy ci obywatele płacili aby za wszytskie śmieci produkowane czy czy część
    wywaliali niewiadomo gdzię lub palili?

  • 265. Data: 2013-07-11 02:29:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Smieć wrote:

    > Danusiu nie karm tego trolla.
    > Jak się rozmawia z wiejskim przygłupem to ma take argumenty jak on.
    > On nie rozumie co to jest reguła, a co wyjątek.
    > Pewnie jak w szkole to brali to był chory.

    ja tam lawy nie lubie ale na razie to wy uprawiacie propagandę, gardłujecie
    jak głupi na podstawie jednej gminy.

    notabene gdzie byliście gdy gmina zgłaszała propozycję cen za wywóz śmieci?

  • 266. Data: 2013-07-11 02:33:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com

    > Wiadomo, ze sobie nagrabił, ale nie mozna przesadzac. Jak w powzszym
    > przykładzie.
    >
    > Ale co do dopalaczy - mam mieszane uczucia.
    > Marihuana - spoko.
    > Ale to co było w dopalaczach podobno było duzo mocniejsze i dawało
    > nieporównywalnego kopa. No i po efektach widać, że własciwie nie
    > wiadomo,
    > co to było (mówie o zgonach)

    dopalacze to było coraz gorsze gówno bo co chwila dopisywano na listę
    prohibitów kolejne substancje używane w dopalaczach tak że zostały tylko
    toksyczne syfy i zaczeły sie problemy.

    Generalnie pańśtwo samo doprowadziło to tego że dopalacze zaczeły zabijać.

    > Tak czy siak - czy w koncu pojawiły sie te szeroko zapowiadane pozwy
    > włascicieli sklepików?
    > A dopalace? Umarły, czy zeszły do podziemia?

    do podziemia zeszły...

  • 267. Data: 2013-07-11 02:37:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Smieć wrote:

    > I Poznań to właśnie jest ten wyjątek o którym cały czas sie pisze.
    > W woj. małopolskim w gminach w których zakończyły się przetargi z
    > tylko jednym, jedynym wyjątkiem wszędzie ceny są wyższe, a podwyżki
    > są rzędu 20-80%.
    > Więc demagogią jest twierdzenie że podwyżek nie ma, a wyjątkiem są
    > gminy z podwyżkami. Trzeba być trolem na usługach PO aby wciskać
    > ludziom że nie ma podwyżek i to znacznych.

    znaczy twierdzisz że tylko w Zabierzowie i okolicach ceny sa niższe?

  • 268. Data: 2013-07-11 02:39:25
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Czy jest tańszy, to się dopiero okaże, czy te "tanie" gminy nie
    > zapłacą za śmieci więcej.
    >
    > Poza tym to żaden argument. Jestem pewien, że gdyby państwo
    > zaopatrywało hurtowo obywateli w ziemniaki, to kupowałoby je o wiele
    > taniej, niż sam obywatel.
    >
    > Z czego nikt normalny na umyśle nie może wyciągać wniosku, że to byłby
    > dobry system.

    ale ten system powstał dlatego że nasi kochani obywatele są pieprzonymi
    gnojarzami którzy śmieci wywalali gdzie bądź i nie było praktycznie żadnej
    metody aby zmusić ich do porządku.

  • 269. Data: 2013-07-11 02:40:28
    Od: Grzegorz Staniak <w...@g...com>

    On 09.07.2013, Trzeci <n...@m...pl> wrote:

    > jakaś grupka malkontentów...

    Ano. Wprowadzono nowe prawo dla 38 mln obywateli, pyszczy jakaś
    malutka sfrustrowana garstka.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>

  • 270. Data: 2013-07-11 02:41:50
    Od: Grzegorz Staniak <w...@g...com>

    On 09.07.2013, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Zdefiniujmy: lepsze.

    Wybierz sobie dowolną definicję "dobrego" mającą sens w ekonomii.
    Może być np. "optymalna alokacja zasobów".

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>