  • 191. Data: 2013-07-09 22:04:37
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.07.2013 21:59, Habeck Colibretto pisze:

    > Lepiej zdefiniować "zawsze".

    No i dla kogo ;)

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 192. Data: 2013-07-09 22:05:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.07.2013 17:04, hiki o! pisze:
    > On 09.07.2013 13:35, Andrzej Lawa wrote:
    > .
    >
    > Tak.

    Wypowiedź uzasadnij.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 193. Data: 2013-07-09 22:44:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-09 22:03, hiki o! pisze:

    > Jak masz oficjalny, legalny monopol panstwowy to mozesz naskoczyc.

    Właśnie się dowiedziałem jakimi metodami instytucja państwowa (sąd :-) )
    promowała konkretnego wykonawcę w przetargu.
    Zamiast liczyć cena jedn. netto, wartość netto, wartość brutto liczyli
    jak im się podobało: np. cena jedn. netto, cena jedn. brutto, wartość
    brutto.
    To trzeba mieć tupet. I można im naskoczyć? :-)

  • 194. Data: 2013-07-09 23:04:16
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 09.07.2013 22:01, Andrzej Lawa wrote:

    > I dokładnie to samo masz w korporacyjnym kapitalizmie.

    Nie to samo.

    zen.aspx

  • 195. Data: 2013-07-09 23:05:25
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 09.07.2013 21:56, masti wrote:

    > z tego co powyżej osobno płatny jest tylko gruz. Jak zwykle piszesz nie
    > wiedząc o czym

    No to gruz.

    a przy okazji np. akumulator.

    zen.aspx

  • 196. Data: 2013-07-09 23:27:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.07.2013 22:03, hiki o! pisze:

    > Ale to jest karalne, jak sie udowdni.
    >
    > Jak masz oficjalny, legalny monopol panstwowy to mozesz naskoczyc.

    " gmina bedzie kupowac od tych, co dadza grubsza koperte."

    Legalne? Uzgodnij może ze sobą swoje własne zeznania ;)

    > Dalej nie jest to monopol.

    Korupcja bez monopolu jest wg ciebie OK?

    > Ale jest kilku.
    >
    > A nie jeden, ktory rzadzi wszystkim.

    Nadal przy nadprodukcji ceny dyktują kupujący. Przy niedoborze nawet
    przy monopolu dyktować będą produkujący.

    > Po to, zeby wiecej trafiło do budżetu.

    Jaki interes mają w tym urzędnicy? Ich dochody nie są bezpośrednio
    związane z budżetem.

    > srol (twoj poziom dyskusji, znizam sie)

    Za krótki jesteś, mały.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 197. Data: 2013-07-09 23:31:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.07.2013 23:05, hiki o! pisze:

    > No to gruz.

    Gruz weźmie od ciebie z pocałowaniem ręki każda budowa w okolicy.

    > a przy okazji np. akumulator.

    Akumulator? Ołowiowy z UPSa albo samochodu?

    Przysyłaj - chętnie wezmę każdą ilość :)

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 198. Data: 2013-07-09 23:50:42
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 09.07.2013 23:27, Andrzej Lawa wrote:

    > " gmina bedzie kupowac od tych, co dadza grubsza koperte."
    >
    > Legalne? Uzgodnij może ze sobą swoje własne zeznania ;)

    Ustawa po prostu precyzuje komu dawac, zeby jechac na wozie.

    Ci, co biorą, są na stanowisku legalnie.

    > Korupcja bez monopolu jest wg ciebie OK?

    Tak :)

    Bo zeby wygrac, trzeba oplacic wszystkich. A to si emoze okazac
    ekonomicznie nieoplacalne.

    > Nadal przy nadprodukcji ceny dyktują kupujący. Przy niedoborze nawet
    > przy monopolu dyktować będą produkujący.

    Nie.

    Nie beda, jesli stroną będzie ktoś majacy za sobą ustawodawce.

    JEdną nowelizacją mozna uwalić niewygodny element.

    > Jaki interes mają w tym urzędnicy? Ich dochody nie są bezpośrednio
    > związane z budżetem.

    A premie?

    99,4% urzednikow dostalo w 2012 premie.

    Dostali je z.... budżetu.

    > Za krótki jesteś, mały.

    zen.aspx

  • 199. Data: 2013-07-09 23:51:28
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 09.07.2013 23:31, Andrzej Lawa wrote:

    > Gruz weźmie od ciebie z pocałowaniem ręki każda budowa w okolicy.

    Po 2 taczki ni ebedzie im sie chcialo.

    > Akumulator? Ołowiowy z UPSa albo samochodu?
    >
    > Przysyłaj - chętnie wezmę każdą ilość :)

    Nie chce mi sie przysylac.

    zen.aspx

  • 200. Data: 2013-07-09 23:52:45
    Od: Trzeci <n...@m...pl>

    Dnia Tue, 9 Jul 2013 13:54:26 +0000 (UTC), Grzegorz Staniak napisał(a):

    > Ależ oczywiście, że może być. I w ogromnej większości jest.
    > Zawsze oczywiście będzie jakaś grupka malkontentów, ale samo
    > bycie malkontentem to jeszcze nie jest automatycznie oznaka
    > moralnej wyższości.

    jakaś grupka malkontentów...
    http://www.youtube.com/watch?v=Arm4KHGObiI

    --
    To mądry człowiek, pomyślał Iwan. Trzeba przyznać, że wśród inteligentów
    także trafiają się wyjątkowo mądrzy ludzie, nie da się temu zaprzeczyć.