  • 11. Data: 2004-09-15 17:20:32
    Temat: Re: Ksi=EAga Wieczysta - jak j=B1 odnale=BF=E6?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Sep 2004, Artur Ch. wrote:
    [...]
    >+ Zgroza!!!

    Zgroza to w "jednolitości" ewentualnych przepisów.
    Księgi Wieczyste są po to jawne, żebym doznawszy urazu z podejrzeniem
    iż to właściciel nieruchomości się do tego przyczynił wiedział
    kogo pozwać.... a znam TYLKO LOKALIZACJĘ nieruchomości.
    To samo dotyczy powiązania NIP<>EDG/KRS.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-09-16 13:19:25
    Temat: Re: Księga Wieczysta - jak ją odnależć?
    Od: <j...@N...gazeta.pl>

    Mam wypis z ewidencji bez numeru KW. Panie z ewidencji są tak niemiłe, że
    szukam sposobu na znalezienie KW bez ich pomocy-w ogóle do takiej nie są
    chętne.Niestety, Polska powiatowa rządzi się zupełnie innymi prawami. Jestem
    dużego miasta i przyszło mi załatwiać sprawy bardzo stare i nieuregulowane. Z
    taką obstrukcją urzędniczą dawno się nie spotkałam.Na moje prośby i zaklęcia
    sptkałam się z odpowiedzią,że rządy komunistów się skończyły. Prawdę mówiąc,
    nie wiem co urzędniczka miała na myśli, ale chyba chodziło jej o to, że
    życzliwi i chętni byli tylko komuniści. Tak więc ponawiam prośbę, jak znależć
    KW?

    Za wszystkie dotychczasowe i przyszłe uwagi jestem wdzięczna.
    Pozdr.

  • 13. Data: 2004-09-16 14:08:30
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    j...@N...gazeta.pl napisała
> [...]
    że
    > życzliwi i chętni byli tylko komuniści. Tak więc ponawiam prośbę,

    Jak to masz wypis z rejestru bez numeru KW?
    Mozesz napisac, jakiego rodzaju ta nieruchomosc (dzialka? lokal
    mieszkalny?).
    I w jakim to miescie tak sie postepuje? Ksiegi wieczyste sa _jawne_ i
    po to sie idzie do ewidencji gruntow, aby po podaniu adresu
    nieruchomosci otrzymac numer KW i nastepnie udac sie do WKW aby
    sprawdzic ksiege.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 14. Data: 2004-09-16 20:11:47
    Od: <j...@N...gazeta.pl>

    Chodzi o grunt rolny z zabudowaniami, zakupiony w 1939r. z parcelacji
    majatku.Polska Ludowa ustanowiła tych nabywców właścicielami na podst.
    dekretu z 1956 czy 1955r. Ale KW nie wiadomo kiedy była zakładana.Chętnie
    opowiem o wszystkim, również o tym jakie to miasto, ale gdy uda mi się
    cokolwiek załatwić.Pozdr.

  • 15. Data: 2004-09-17 05:05:19
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    j...@N...gazeta.pl napisała
> [...]
    zakładana.Chętnie
    > opowiem o wszystkim, również o tym jakie to miasto, ale gdy uda mi

    Dziwi mnie to, że nie masz numeru KW na wypisie z rejestru. I nasuwa
    wątpliwość, czy kw była w ogóle założona... Ale pamiętaj, że urzędnik
    w ewidencji _musi_ Ci udzielić takiej informacji.

    pozdrawiam
    Gosia