  • 1. Data: 2004-09-13 18:44:21
    Temat: Możliwość sprzedaży (?) miejsca w grobowcu
    Od: "wega" <w...@x...wp.pl>

    Trochę głupie pytanie, ale zwróciła się do mnie z prośbą bardzo stara i niemobilna
    sąsiadka (nie ma nikogo bliskiego ani znajomego) z zapytaniem odnośnie możliwości
    sprzedaży 2 wolnych miejsc w jej rodzinnym grobowcu. Gdzieś czytałem, że takie
    sytuacje nie są dozwolone, z drugiej strony zdarzają się podobne anonse w prasie.
    Grobowiec jest zapisany na jej zmarłego męża. Czy konieczne jest przeprowadzenie
    spadku?
    Aha, osobiście nie jestem zainteresowany taką transakcją, wypada mi tylko jej jakoś
    pomóc.