  • 1. Data: 2004-09-13 16:34:14
    Temat: Wkład mieszkaniowy i spadek
    Od: "zubalo" <z...@t...pl>

    Witam,

    Zmarł mi czlonek rodziny, który posiadał książeczkę mieszkaniową z pełnym
    wkładem na M-2. Pięc lat pózniej zawarł związek malżeński i zmienił w
    spółdzielni deklaracje (wniosek) na M-3. Wkładu mieszkaniowego z M-2 wraz z
    procentami wystarczyło na przydział M-3. Mieszkanie zostało przydzielone już
    w trakcie trwania małżeństwa. Jak bedzie traktowny wkład mieszkaniowy z M-2
    przy dziedziczeniu ustawowym.

    Pozdrwaiam

  • 2. Data: 2004-09-13 18:43:50
    Temat: Re: Wkład mieszkaniowy i spadek
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    Użytkownik "zubalo" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Zmarł mi czlonek rodziny, który posiadał książeczkę mieszkaniową z pełnym
    > wkładem na M-2. Pięc lat pózniej zawarł związek malżeński

    Zmarł i 5 lat pózniej zawarł zwiazek małzeński????

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-09-13 20:16:54
    Od: "zubalo" <z...@t...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl> napisał
    w wiadomości news:ci4qij$51a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zmarł i 5 lat pózniej zawarł zwiazek małzeński????
    >
    > HaNkA

    Nie czepiaj sie interpukcji. Tam powinna byc kropka a nie przecinek.
    Oczywiście zmarł niedawno, a ten opis to jakby retrospekcja :-)