  • 661. Data: 2022-03-26 21:04:58
    Temat: Re: Korelacja
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Czyli nie zapobiegają zachorowaniu. Ponad wiek wiedzy o szczepieniach
    > okazuje się być mitem;)

    Samochodami z najwyższą liczbą * też nie jeździj -- tam ludzie umierają.

  • 662. Data: 2022-03-26 21:07:02
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Paczcie i się uczcie kwiatki i oliny oraz goście bez adresu. Koleś o
    > trolowym nicku dał linka w którym wyjaśniono na czym polega manipulacja,
    > zamiast wrzucać kilka linków ze ścianą tekstu nie na temat. No szacun
    > koleś. Chwilowo pominę czy to co napisano na tej "fakteczekerskiej"

    "Vaccine has no significance when it comes to severe illness".

    Czy zgon można liczyć jako "severe illness"?

    Nie dziwię się, że ta strona ci się spodobała :DDD

  • 663. Data: 2022-03-26 21:21:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2022 o 21:04, n...@o...pl pisze:

    > Samochodami z najwyższą liczbą * też nie jeździj -- tam ludzie umierają.

    Ale ja o tym wiem i nie sprawia mi bólu przyznanie, że w wypadkach giną
    ludzie. Natomiast ty doznajesz fizycznego bólu jak trzeba przyznać, że
    głupio wyszło i szczepienia nie zapobiegają w zasadzie zachorowaniu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 664. Data: 2022-03-26 21:24:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2022 o 21:07, n...@o...pl pisze:

    > "Vaccine has no significance when it comes to severe illness".
    >
    > Czy zgon można liczyć jako "severe illness"?

    A chodzi ci o coś konkretnego?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 665. Data: 2022-03-26 23:24:02
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ale ja o tym wiem i nie sprawia mi bólu przyznanie, że w wypadkach giną
    > ludzie. Natomiast ty doznajesz fizycznego bólu jak trzeba przyznać, że
    > głupio wyszło i szczepienia nie zapobiegają w zasadzie zachorowaniu.

    Jak upadnę na głowę, to powiem że umierają po równo szczepieni i
    niezaszczepieni i na dowód wkleję już ten słynny wykres :D

    I zniosę ten fizyczny ból, gdy będą się ze mnie śmiać.

  • 666. Data: 2022-03-26 23:24:32
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > A chodzi ci o coś konkretnego?

    Czemu mnie nie dziwi, że nie rozumiesz...

  • 667. Data: 2022-03-27 01:47:30
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 26 Mar 2022 20:58:27 +0100
    doszła do mnie wiadomość <623f7062$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    od Shrek <...@w...pl> :

    -vaccine/

    >Paczcie i się uczcie...

    Nie, to nie do Olina czy Kwiata, to do fakepowielaczy, już to dawałem
    dwa miesiące temu w tym wątku pod postem Olina, bo chciałem mu
    oszczędzić grzebania w ekskrementach gadowskiego.
    Jednak fakepowielacze tego raczej nie czytały, a jak czytały, to tym
    gorzej.

    No to może teraz dam link specjalnie dedykowany dla fakepowielaczy,
    dodatkowo to samo przepuszczone przez translator:
    https://www.techarp.com/science/jacob-giris-covid-19
    -vaccine/
    https://www-techarp-com.translate.goog/science/jacob
    -giris-covid-19-vaccine/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_
    x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=wapp

    >;)

    Tak było i tak jest, nie zmyślam, dość stare, ale prawdziwe:
    https://blogdebart.pl/2009/09/25/jak-pije-sie-nafte/
    Po innych wpisach Barta i linkach z komentarzy trafisz na info o
    cieciorce, wybielaczach, magnesach neodymowych, zapperach, piciu wody
    utlenionej(podobno dotlenia organizm) i stosowaniu niebezpiecznych
    oczyszczaczaczy organizmu, możesz też trafić na dość mocno
    realistyczne opisy ucieczki robali przez odbyt i inne otwory,
    niekoniecznie wydalnicze.

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Powołał go Pan,

  • 668. Data: 2022-03-27 03:16:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-26, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Więc z ciekawości czytam
    > "Skad_wiemy_ze_nie_bedzie_miala_dlugoterminowych_sku
    tkow_ubocznych" i
    > wychodzi na to, że głębokiego przekonania autora a w "abstrakcie" jest
    > przekłamanie, że "nie ma dowodu, że będą bezpieczne" zamiast "mamy
    > dowody, że nie będą bezpieczne". Może w społeczeństwie które nie rozumie
    > tekstu pisanego to bez różnicy, no ale różnica jest jednak zasadnicza:P

    > No nie - ale jak ktoś pisze oczywisty w sumie fakt, że skoro są nowe to
    > nie mogą być "najlepiej sprawdzone w historii ludzkości" to się okazuje,
    > że to szurstwo....

    Bo to chyba znowu jakiś nieudolny pi-ar. Nie wiem, może tak trzeba, bo
    jak zacznie się używać sfromułowań technicznie poprawnych to faktycznie
    stada szurów się na to rzucą i szkody będą jeszcze większe? Napiszesz,
    że nie ma pewności, co technicznie jest prawdą, to będą na tym jeździć
    do usranej śmierci zupełnie ignorując, żę nigdzie takiej pewności nie
    ma.

    > Chodzi o to, że jesteś szurem - to najlepiej zbadana i sprawdzona
    > szczepionka w hiserii:P

    > Generalnie to spowadza się do tego, że dąży się do nieformalnej
    > obowiązkowości szczepionki. No a wtedy ci co mają wątpliwości powinni

    Nadal się dąży?

    > dostać odpowiedzi. To jest normalne, że przed każdą procedurą medyczną
    > możesz zdać pytania i powinieneś potrzymać możliwie wyczerpujące
    > dokładne i rzetelne odpowiedzi na nie. A tu za samo stawienie pytań
    > dostajesz łatke szura.

    Pewnie, bo to trochę tak, jakby ktoś w obecnej sytuacji zaczął drążyć
    kwestie rzekomego nazizmu na Ukrainie. Wywołuje to różne odruchy bo
    wpisuje się w retorykę tam Ruskich, tu szurów.

    --
    Marcin

  • 669. Data: 2022-03-27 03:35:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > profesjonalnie. A nie jak u naszych "faktczekerów" powoływanie się na
    > dane sprzed roku i dwóch fal. Jeszcze raz szacunek.

    Zahaczające o wcześniejsze kowid-party, czyli zdobywanie w ten sposób
    odpowrności.
    https://arstechnica.com/science/2022/03/omicron-is-t
    rouncing-the-argument-for-natural-immunity-to-covid/

    Unvaccinated people who recover from an omicron coronavirus variant
    infection are left with paltry levels of neutralizing antibodies against
    omicron. They also have almost no neutralizing antibodies against any of
    five other coronavirus variants, including delta. People who were
    vaccinated before getting an omicron infection, however, have strong
    protection against all five variants, and they have some of the highest
    levels of neutralizing antibodies against omicron.
    [..]
    People ages 12 and up who were vaccinated and boosted amid the omicron
    wave were 3.5 times less likely to test positive for COVID-19 and 21
    times less likely to die of COVID-19.

    A tu też ładnie pokazane:
    https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#rates-by-v
    accine-status

    --
    Marcin

  • 670. Data: 2022-03-27 03:47:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-26, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > odpornosc.
    > Wez tez jeszcze dzietnosc w tamtych czasach.
    > Jak masz 6 dzieci, to moze jest sens na eksperyment o 2% smiertelnosci
    > ... nie przezyje, to trudno, dzieci ogolnie czesto umieraly.
    > Ale jak przezyje, to go zaraza nie powali.

    > No ale jakies masowe to chyba nie bylo ?
    >
    > A poza tym ... przy chorobie o smiertelnosci ok 0.5%, i wysokiej
    > zarazliwosci moze i to ma sens - dowiesz sie czy jestes odporny
    > w dogodnym momencie, zamiast sie bac przez pare lat, no i
    > mozna wybrac czas, gdy respirator są dostepne :-(

    To ja powtórzę link, który dałem w innym poście: