    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Apr 2022 12:46:41 +0200, Shrek napisał(a):

    > Czas i odległość jest dyskretna czy ciągła?

    A jak mówią znawcy tematu?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 1192. Data: 2022-04-25 13:26:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.04.2022 o 07:46, Shrek pisze:

    > BTW - kwiatek sypie artami o rzekomej skuteczności
    > szczepionki przeciw zachorowania na omicron - jakby to samo modus
    > operandi:P

    BTW - shurek sypie artami o rzekomej nieskuteczności szczepionek - jakby
    to samo modus operandi :P

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1193. Data: 2022-04-25 13:53:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2022 o 13:23, Olin pisze:

    > No widzisz; jednak zapobiegają. Warto było się pomęczyć.

    Z tym, że te na kowit akurat nie.

    > Przeczysz sam sobie.

    NIe - od dawna piszę, że te są nieskuteczne.

    Dla ustalenia uwagi - praktycznie wszyscy szczepieni od razu zgodnie z
    harmonogramem mają obecnie odporność wynoszącą okrągłe ziobro.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1194. Data: 2022-04-25 13:59:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2022 o 13:25, Olin pisze:

    > A jak mówią znawcy tematu?

    Odpowiedź na pytanie czy czasoprzestrzeń jest dyskretna czy ciagła
    brzmi "nie wiemy".

    W mechanice klasycznej i kwantowej trakrujemy zarówno czas jak i
    przestrzeń jako wielkości kwantowe. Jednocześnie nie brak fizyków,
    którzy twierdzą, że być może zarówno czas i przestrzeń jest kwantowalna.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1195. Data: 2022-04-25 14:01:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2022 o 13:22, Olin pisze:

    > No właśnie; nie skończyliśmy wątku krzywych zakażeń i zgonów.
    >
    > Potrafisz jakoś skomentować bułgarską krzywą zgonów na kowid?

    NIe wiem - nie próbowałem. Nie zajmowałem się w tym wątku ilością
    zgonów, bo zgadzam się, że szczepionka istotnie ma na ilość zgonów
    wpływ. Nie widzę sensu dyskutować o tym co do czego się zgadzamy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1196. Data: 2022-04-25 14:01:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2022 o 13:26, Kviat pisze:

    > BTW - shurek sypie artami o rzekomej nieskuteczności szczepionek - jakby
    > to samo modus operandi :P

    Konkretnie jednym:P z uk i gov w linku. A to szury:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1197. Data: 2022-04-25 14:04:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2022 o 13:59, Shrek pisze:

    > W mechanice klasycznej i kwantowej trakrujemy zarówno czas jak i
    > przestrzeń jako wielkości kwantowe. Jednocześnie nie brak fizyków,
    > którzy twierdzą, że być może zarówno czas i przestrzeń jest kwantowalna.

    Wróć:

    Oczywiście

    W mechanice klasycznej i kwantowej trakrujemy zarówno czas jak i
    przestrzeń jako wielkości _ciągle_. Jednocześnie nie brak fizyków,

  • 1198. Data: 2022-04-25 14:24:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.04.2022 o 14:01, Shrek pisze:

    > Konkretnie jednym:P z uk i gov w linku. A to szury:P

    ...w którym piszą, że szczepionki działają.
    Napisali tam, że bez sensu się szczepić niedziałającymi szczepionkami, a
    szury miały rację?
    Zacytujesz ten fragment? Może być w ludzkim, albo w nieludzkim języku.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1199. Data: 2022-04-25 14:47:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2022 o 14:24, Kviat pisze:

    > ...w którym piszą, że szczepionki działają.

    Tak, tak:

    "dropping to almost no effect from 20+ weeks after
    the booster"

    > Zacytujesz ten fragment? Może być w ludzkim, albo w nieludzkim języku.

    Masz nieludzki wyżej. Jak nie dasz rady przetłumaczyć to bedzie jakos
    tak "spada do niemal do zero po 20 tygodniach". Oznacza to że
    statystyczy zaszczepiony wedle przyjetego (i to poprawiaonego) schematu
    szczepień ma obecnie zerową odporność. I nawet twoje boostery czym
    próbowałeś się ratować w styczniu nic nie dają, bo obecnie kolejnego
    boostera nie dostaniesz - schemat szczepień nie przewiduje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1200. Data: 2022-04-25 15:00:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Apr 2022 13:53:30 +0200, Shrek napisał(a):

    > od dawna piszę, że te są nieskuteczne.
    >
    > Dla ustalenia uwagi - praktycznie wszyscy szczepieni od razu zgodnie z
    > harmonogramem mają obecnie odporność wynoszącą okrągłe ziobro.

    Maniakalnie czepiłeś się zakażeń.
    Zdrowie i życie też się liczy.

    --
    uzdrawiam