    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <t1c7n7$115j$1@gioia.aioe.org> <t1cki3$1eip$1@gioia.aioe.org>
    <118cbz7i0fst$.nql55eszt8p6.dlg@40tude.net> <t1ep34$v79$1@gioia.aioe.org>
    <623aedaa$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <623b1db2$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <623b2ae9$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <arq3u9980cru$.4ie72gpe0qlb.dlg@40tude.net>
    <16gelbv4x1hp0$.zxkvyqyv0lml.dlg@40tude.net>
    <t1hjb3$me5$1@gioia.aioe.org> <623ec5e6$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <4Xz%J.7954$3b1.5450@fx14.ams1>
    <623eceeb$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 27 Mar 2022 01:16:41 GMT

    On 2022-03-26, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Więc z ciekawości czytam
    > "Skad_wiemy_ze_nie_bedzie_miala_dlugoterminowych_sku
    tkow_ubocznych" i
    > wychodzi na to, że głębokiego przekonania autora a w "abstrakcie" jest
    > przekłamanie, że "nie ma dowodu, że będą bezpieczne" zamiast "mamy
    > dowody, że nie będą bezpieczne". Może w społeczeństwie które nie rozumie
    > tekstu pisanego to bez różnicy, no ale różnica jest jednak zasadnicza:P

    > No nie - ale jak ktoś pisze oczywisty w sumie fakt, że skoro są nowe to
    > nie mogą być "najlepiej sprawdzone w historii ludzkości" to się okazuje,
    > że to szurstwo....

    Bo to chyba znowu jakiś nieudolny pi-ar. Nie wiem, może tak trzeba, bo
    jak zacznie się używać sfromułowań technicznie poprawnych to faktycznie
    stada szurów się na to rzucą i szkody będą jeszcze większe? Napiszesz,
    że nie ma pewności, co technicznie jest prawdą, to będą na tym jeździć
    do usranej śmierci zupełnie ignorując, żę nigdzie takiej pewności nie
    ma.

    > Chodzi o to, że jesteś szurem - to najlepiej zbadana i sprawdzona
    > szczepionka w hiserii:P

    > Generalnie to spowadza się do tego, że dąży się do nieformalnej
    > obowiązkowości szczepionki. No a wtedy ci co mają wątpliwości powinni

    Nadal się dąży?

    > dostać odpowiedzi. To jest normalne, że przed każdą procedurą medyczną
    > możesz zdać pytania i powinieneś potrzymać możliwie wyczerpujące
    > dokładne i rzetelne odpowiedzi na nie. A tu za samo stawienie pytań
    > dostajesz łatke szura.

    Pewnie, bo to trochę tak, jakby ktoś w obecnej sytuacji zaczął drążyć
    kwestie rzekomego nazizmu na Ukrainie. Wywołuje to różne odruchy bo
    wpisuje się w retorykę tam Ruskich, tu szurów.

    --
    Marcin