  • 191. Data: 2022-02-11 08:44:18
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 10.02.2022 o 19:28, Shrek pisze:

    > Z praktyki to mogli mieć wątpliwości co do powiedzmy rzetelności czy
    > wiarygodności badań. Co do tego co stanie się za roku musieli strzelać,
    > bo sami nie mieli dobrych danych. Choć było raczej oczywiste że wirus
    > zmutuje ani "naukowcy" ani "szury" nie wiedziały wtedy co się stanie za
    > rok.

    Otóż naukowcy pracujący przy szczepionkach oraz niektórzy lekarze,
    wiedząc jak mutują koronawirusy oraz jakie były wyniki badań nad
    szczepionkami na koronawirusy wcześniej przewidywali to. Może po prostu
    tzw szury głębiej szukają?

    > Akurat szczepienie dzieci co do zasady miało duży sens, bo one mimo że
    > ciężko nie chorują, to jednak mają bardzo dużo kontaktów i skutecznie to
    > roznoszą.

    otóż badania pokazywały, że dzieci sa słabym wektorem przenoszenia, bo
    same mało wydzielają tego wirusa, toteż rzadko zarażają osoby dorosłe
    tym wirusem. Więc nie było podstaw by szczepić dzieci. Wyjaśniał to dość
    dokładnie dr Basiukiewicz podając odpowiednie badania.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 192. Data: 2022-02-11 09:32:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:

> [...]
    > chodzi o pandemię jak i szczepionki. Podawali swoje teorie pod koniec
    > 2020r, że szczepionki z ich wiedzy
    > 1) będą działały krótko
    > 2) spowodują dużo więcej NOPów niż inne preparaty
    > 3) obawiają się ADE
    >
    > a 2 miesiące temu jeden z Noblistów, który zmarł wczoraj mówił, że
    > booster może wywoływać AIDS.
    >
    > Na ile teorie się sprawdziły/sprawdzą to się okaże. 2 pierwsze punkty
    > się sprawdziły na pewno. Niektórzy ze względu na zwiększoną ilość
    > zakażeń omikronem wśród osób zaszczepionych, zaczynają podejrzewać

    A mówiąc "psychologicznie": Niedowiarki (i nie tylko) mają podstawy być
    przekonane że obniżanie deklaracji co szczepionki na kowid dają nie
    osiągnęło dna i będzie zlatywać dalej. Ja się "oficjalnego" przełomu
    jeszcze w tym sezonie grypowym nie spodziewam. Zobaczymy jaka będzie
    oficjalna linia przy wciskaniu szczepień na sezon grypowy 2022:2023.

    --
    A. Filip

  • 193. Data: 2022-02-11 10:45:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Otóż dane były od naukowców, tylko tych wyciszonych,

    LOL
    Im większy szur i im większe bzdury pierdoli, tym głośniej krzyczy, że
    został... wyciszony :)

    > których zdania trzeba było szukać,

    W internecie jak poszukasz, to znajdziesz, że Ziemia jest płaska.

    > ale jak ktoś chciał, to te dane miał zarówno jeśli
    > chodzi o pandemię jak i szczepionki. Podawali swoje teorie pod koniec
    > 2020r, że szczepionki z ich wiedzy
    > 1) będą działały krótko

    Czyli pierdolili bzdury.
    I nadal pierdolą.
    Tu masz najnowszy raport:
    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    > 2) spowodują dużo więcej NOPów niż inne preparaty

    Czyli pierdolili bzdury.
    I nadal pierdolą.

    > 3) obawiają się ADE

    Czyli pierdolili bzdury.
    I nadal pierdolą.
    https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/na-czym-polega-zj
    awisko-wzmocnienia-zaleznego-od-przeciwcial/

    > a 2 miesiące temu jeden z Noblistów, który zmarł wczoraj mówił, że
    > booster może wywoływać AIDS.

    A szury dostają orgazmu jak to słyszą.
    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/nowa-choroba-
    vaids-to-klamstwo-srodowisk-antyszczepionkowych,1088
    572.html

> [...]
    > się sprawdziły na pewno. Niektórzy ze względu na zwiększoną ilość
    > zakażeń omikronem wśród osób zaszczepionych, zaczynają podejrzewać

    Jak bardzo trzeba mieć zryty beret żeby powtarzać te bzdury?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 194. Data: 2022-02-11 11:10:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 16:55:36 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > roku zrobiło się 10%. Więc niezależnie od tego jak te preparty były
    > przebadane i skąd szury miały swoje "teorie", okazuje się, że rację

    Nie pozostaje nic innego jak śledzić tłitera, bo tam można poznać nie tylko
    prawdę ale i przyszłość.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 195. Data: 2022-02-11 11:18:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 10:45, Kviat napisał:

    > LOL
    > Im większy szur i im większe bzdury pierdoli, tym głośniej krzyczy, że
    > został... wyciszony :)

    tak tak, jak Wodarg, Bhakdi, Shiva, Zieliński, Pieniążek i wielu innych

    > W internecie jak poszukasz, to znajdziesz, że Ziemia jest płaska.

    natomiast w tv brednie Horbana, że koronawirus nie mutuje, brednie kilku
    innych, że przechorowanie daje mniejszą odporność niż daje ją wspaniała
    mikstura. To są podstawy i jak ktoś takie brednie posuwa, tzn, że albo
    kłamie w jakimś celu albo jest niedouczony.

    > Jak bardzo trzeba mieć zryty beret żeby powtarzać te bzdury?

    to po co powtarzasz swoje bzdury?
    --
    http://zrzeda.pl

  • 196. Data: 2022-02-11 11:18:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.02.2022 o 18:12, Shrek pisze:

    > Super. Ale ja dyskutuję z tobą a nie z "naukowcami".

    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    > Wcale nie jestem
    > zresztą przekonany czy wśród "naukowców" istnieje konsensuco do do
    > "najlepszości" przebadania tej szczepionki.

    Zauważyłem, że niektórych ludzi fakty nie przekonują.

    > W zasadzie to nie podajesz, tylko twierdzisz, że "naukowcy twierdzą".

    Znowu kłamiesz.

    Tu masz najnowszy:
    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1060447%2Cnauk
    owcy-z-pan-szczepionka-przeciw-covid-19-jest-najlepi
    ej-zbadana
    2022-01-24

    "Najwyższa pora skończyć z poglądem, że jeszcze wielu rzeczy o
    SARS-CoV-2 czy o szczepionkach nie wiemy. COVID-19 to jedna z najlepiej
    poznanych chorób zakaźnych w historii medycyny, a szczepionka przeciw
    tej chorobie jest najlepiej zbadaną szczepionką w historii szczepień."

    Napisz do nich, że pierdolą głupoty.
    Podziel się odpowiedzią.

    > Wcześniej podawałeś że szczepionka działa skutecznie przeciw
    > zachorowaniu na omikron i podawałeś linki gdzie było w różny sposób
    > napisane, że działa ale słownie a nie w liczbach.

    Znowu kłamiesz.
    Tu masz najnowszy:
    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    > W końcu podałem linka
    > gdzie wyrażnie stoi napisane na podstawie danych z UK, że J&j ma 0% pod
    > 20 tygodniach a mRNA 10% pod 25 i "w pełnej dawce" i jakoś nikt już tego
    > nie komentował, co z liczbami ciężej niż ogólnymi stwierdzenimi nie
    > popartymi danymi.

    I cały czas ignorujesz to, że naukowcy nie twierdzą, że odporność po
    szczepieniu nie spada.
    I dlatego... tadam!... zalecają szczepienia.
    Tych co nie byli szczepieni dawką podstawową (bo ponieważ skup się: nie
    da się zaszczepić dawką przypominającą kogoś, kto nie został
    zaszczepiony w ogóle).
    Oraz dawkami przypominającymi.

    Bo ponieważ skup się: szczepionki działają i są skuteczne.

    > Bo nie jest.

    Bo jest.

    > Być może część jest (wszak wiadomo że tytuł nie daje gwarancji...

    Napisałeś w końcu do nich, że są głupcami?
    Co ci odpisali?

    > Jeśli dane temu przecząm

    Ale nie przeczą.

    > to należy powiedzieć sprawdzam

    I co ci odpisali?

    > - i możliwości
    > są zasadniczo dwie. Albo jeśli ich twierdzenia są niezgodne z danymi to
    > raczej się mylą,

    Więc co ci odpisali?

    > albo wcale tak nie twierdzą, tylko ty twierdzisz, że
    > tak twierdzą (w sensie że panuje konsensus).

    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    > NIe wątpię. Ale ciebie ciężej:P

    Bo ja wierzę naukowcom.
    Przekonasz ich, to przekonasz mnie.

    Nie widzę w tym nic kontrowersyjnego.

    > Skoro tak twiedzisz.

    Tak właśnie twierdzę.

    > Linka co ci podesłałem przeczytaj.

    Zaraz po tym, jak ty przeczytasz tego:
    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    > Na figure 1 masz ładnie podaną
    > skuteczność zarówno Astry jak i mRNA w czasie po dawce zgodnej z
    > dopuszczeniem (o tych badaniach rozmawiamy),

    Nie. Rozmawiamy o tym, czy szczepionki są skuteczne.
    Jeżeli po pierwszej dawce spada odporność, to trzeba wziąć drugą dawkę.
    Jeżeli po drugiej spada odporność, to trzeba wziąć trzecią...

    To nie pierwsza szczepionka w historii.
    Poczytaj coś na ten temat.

    > jeśli dalej twierdzisz, że
    > pełna dawka jest skuteczna przeciw zachorowaniu na COVID19 (o tych
    > badaniach mówimy) to nie wiem jak cię przekonać.

    Nic trudnego. Spróbuj zanegować te dane:
    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    A gdy spada odporność po szczepieniu dawką podstawową, to zalecają wziąć
    dawkę przypominającą.

    Napisz do nich, że się mylą i wklej tutaj odpowiedź.

    > Ale nie mów, że nie
    > podaje merytorycznych danych i argumentów a opieram się jedynie na
    > wewnętrznym przekonaniu, bo po prostu mijasz się z prawdą - dostałeś
    > bardzo dobre dane liczbowe co do realnej skuteczności.

    Skuteczności, która spada z czasem po podaniu szczepionki.
    Zapomniałeś dodać.

    Podniecasz się tym, że po kilku miesiącach odporność spada, kompletnie
    ignorując to, że po szczepieniu wzrasta.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 197. Data: 2022-02-11 11:26:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 18:27:36 +0100, Shrek napisał(a):

    >>> https://twitter.com/Marek39556099/status/14906458417
    15081220/photo/2

    > No właśnie. Dlatego zamieściłem, bo mamy tu na grupie bezkrytycznego
    > fana korelacji;) No ale póki co się nie odniósł,

    Chcesz, masz:

    podkarpackie (niby najmniej zakażone): 1389 zgonów od 12.06 do 7.02.2022
    pomorskie (podobno najbardziej zakażone): 1145 zgonów od 12.06 do 7.02.2022
    https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id
    =3761

    ludność za http://www.gminy.pl/Rank/W/Rank_W_L.html

    podkarpackie 2 127 657
    pomorskie 2 307 710

    Dzielimy co trzeba:

    podkarpackie 653 zgony/mln
    pomorskie 496 zgony/mln

    Liczę na ciętą ripostę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 198. Data: 2022-02-11 11:27:01
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Podawaj link albo wal się na drzewo (wierz z zasady wzajemności
    > "foliarzom" którzy nie podają źródła).

    Czemuś taki niezaradny?

    Po wrzuceniu jego zdania w Google otrzymujemy pierwszy link z brzegu:
    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/zaszczepieni-
    vs-niezaszczepieni-dane-o-zgonach-z-covid-19-duzo-mo
    wia,1092047.html

  • 199. Data: 2022-02-11 11:27:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 08:37:23 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Otóż dane były od naukowców, tylko tych wyciszonych

    Nie ma to jak zdrowa teoria spiskowa. I któż to tak wycisza tych
    naukowców? Iluminaci czy cykliści?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 200. Data: 2022-02-11 11:34:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 11:26:42 +0100, Olin napisał(a):

    > podkarpackie (niby najmniej zakażone): 1389 zgonów od 12.06 do 7.02.2022
    > pomorskie (podobno najbardziej zakażone): 1145 zgonów od 12.06 do 7.02.2022

    Pomyliłem się z pierwszej dacie. Ma być 6.12 (szósty grudnia 2021), czyli
    dane dla ostatnich dwóch miesięcy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek