  • 651. Data: 2022-03-26 13:12:27
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2022 o 11:15, J.F pisze:

    > Po badaniach, ale jak mozna sie doczytac - zarejestrowano w trybie
    > przyspieszonym.
    >
    > No dobra - to bylo rok temu. Teraz mamy wyniki z rocznej masowki.
    > Z rocznego masowego eksperymentu, mozna by napisac :-)

    Okazało się, że zarówno jeśli chodzi o efekty długofalowe to skuteczność
    jak i skutki uboczne ma wartość homeopatyczną;) Czyli w sumie mogło być
    zarówno gorzej jak i lepiej:P

    Natomiast zauważyłem pewną ciekawostkę - jest bezsporne i istnieje
    "konsensus naukowy" że szczepionki są bezpieczne i nie grożą nam odległe
    skutki uboczne. Grneralnie najlepiej przebadane w historii ludzkości.

    No ale jak skuteczność przeciw zachorowaniom pierdolneła o chodnik z 95%
    do zera, to okazało się, że żadnego konsensusu co do długoterminowej
    skuteczności szczepień nigdy nie było i być nie mogło, bo przecież
    naukowcy nie jasnowidze. No chyba że chodzi o bezpieczeństwo
    długofalowe. Wtedy nie dość że jasnowidze, to jeszcze bardzo zgodni:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 652. Data: 2022-03-26 13:16:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2022 o 12:58, Akarm pisze:

    > Kretyn będzie się dowiadywał, że choroba jest śmiertelna, zarażając się
    > jak ta Hana Horka, która zmarła dwa dni po swoim entuzjastycznym wpisie
    > na Facebooku.
    >
    > Mądry, to się po prostu zaszczepi.
    > Tak się przedstawia korelacja szczepiony/nieszczepiony zmarłych od
    > początku tego roku do 22 marca:

    Ale prawidłowo liczy się od początku ale zeszłego roku:P Nie pytaj mnie
    czemu. Bruno będzie wiedział.

    > wiek     ogółem |przypom. reszta
    >  0-18         9 |    0         9
    > 19-24        13 |    1        12
    > 25-34        81 |    1        80
    > 35-44       252 |    7       245
    > 45-54       518 |   14       504
    > 55-64     1 559 |   73     1 486
    > 65-74     4 136 |  321     3 815
    > 75-84     4 856 |  428     4 428
    > 85-94     4 811 |  401     4 410
    > 95+       5 374 |  432     4 942
    >          21 609 |1 378    19 931
    >
    > Podział zmarłych według wieku wraz z rozróżnieniem na zaszczepionych
    > dawką przypominającą i resztę.

    Nie przeczę, że szczepienie ma sens, ale uczciwie to byłoby brać "pełną
    dawkę".

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 653. Data: 2022-03-26 13:19:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2022 o 11:36, Akarm pisze:

    > Widzę, że potrzebna jest odpowiedź dla kompletnych kretynów:
    >
    >  - wszystkie szczepionki (nie tylko te przeciwko Sars-CoV-2) mają to
    > samo zadanie i wszystkie działają tak samo. Uczą układ odpornościowy.
    > Szczepionki nie leczą.

    Ale do tej pory zapobiegały zachorowaniom. I tak definiowano generalnie
    ich skuteczność. Nawet to właśnie badano na "dopuszczeniu". Aż tu nagle
    się okazuje, że to zabobon:P Troszkę dziwnie się robi...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 654. Data: 2022-03-26 19:44:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-26 o 11:36, Akarm pisze:
    > To układ odpornościowy ma radzić sobie z wrogiem. To od układu
    > odpornościowego zależy przebieg infekcji.

    Tak, szczepionki niepotrzebne tym, którzy są odporni na choroby.

    --
    animka

  • 655. Data: 2022-03-26 19:50:23
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-26 o 12:58, Akarm pisze:

> [...]
    > początku tego roku do 22 marca:
    >
    > wiek     ogółem |przypom. reszta
    >  0-18         9 |    0         9
    > 19-24        13 |    1        12
    > 25-34        81 |    1        80
    > 35-44       252 |    7       245
    > 45-54       518 |   14       504
    > 55-64     1 559 |   73     1 486
    > 65-74     4 136 |  321     3 815
    > 75-84     4 856 |  428     4 428
    > 85-94     4 811 |  401     4 410
    > 95+       5 374 |  432     4 942
    >          21 609 |1 378    19 931
    >
    > Podział zmarłych według wieku wraz z rozróżnieniem na zaszczepionych

    A skąd ci od statystyk wiedzą kto z umarych był zaszczepiony, a kto nie?
    Na czołach nie mieli napisane. Chyba, że umarli z "książeczką zdrowia" w
    rękach.

    --
    animka

  • 656. Data: 2022-03-26 20:47:18
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 09 Feb 2022 22:08:46 +0100
    doszła do mnie wiadomość <62042d02$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> :

    >Nie jestem już pewien, ale chyba też twierdziłeś, że szprycowanie
    >sprzyja łagodniejszemu przebiegowi.
    >Zdają się temu przeczyć słowa dyrektora drugiego co do wielkości
    >szpitala w Izraelu, profesora, że 80% ciężkich przypadków zwida
    >dotyczy osób w pełni zaszczepionych. I że szczepionki nie mają
    >żadnego wpływu na ochronę przed ciężkim zachorowaniem.
    >https://gadowskiwitold.pl/aktualnosci/komentarz-tyg
    odnia-dwa-tysiace-za-glowe/
    >Od 30:39

    To już było tu wyjaśniane, w dodatku takich panów jak gadowski trzeba
    dokładnie weryfikować samemu:

    https://www.techarp.com/science/jacob-giris-covid-19
    -vaccine/

    Oczywiście nie ma obowiązku być proszczepionkowcem, jest tyle metod
    alternatywnych znanych szurskiej medycynie, amantadyna, wlewy z
    wybielaczy, cieciorka w odbycie i wiele, wiele innych.

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Powołał go Pan,

  • 657. Data: 2022-03-26 20:54:06
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Po badaniach, ale jak mozna sie doczytac - zarejestrowano w trybie
    > przyspieszonym.

    No i? Próbka za mała czy tak po prostu sobie stasiujesz?

    > No dobra - to bylo rok temu. Teraz mamy wyniki z rocznej masowki.
    > Z rocznego masowego eksperymentu, mozna by napisac :-)

    To ile milionów potrzeba by Stasiu Pytalski uznał, że to nie-eksperyment?

  • 658. Data: 2022-03-26 20:55:44
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ale do tej pory zapobiegały zachorowaniom. I tak definiowano generalnie
    > ich skuteczność. Nawet to właśnie badano na "dopuszczeniu". Aż tu nagle
    > się okazuje, że to zabobon:P

    Czyli nie działają, a 3/4 nieszczepów umarlaków to przypadek.
    Mówiłem, że samoloty są niebezpieczne?

  • 659. Data: 2022-03-26 20:58:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2022 o 20:47, a...@p...com pisze:

    > To już było tu wyjaśniane, w dodatku takich panów jak gadowski trzeba
    > dokładnie weryfikować samemu:
    >
    > https://www.techarp.com/science/jacob-giris-covid-19
    -vaccine/

    Paczcie i się uczcie kwiatki i oliny oraz goście bez adresu. Koleś o
    trolowym nicku dał linka w którym wyjaśniono na czym polega manipulacja,
    zamiast wrzucać kilka linków ze ścianą tekstu nie na temat. No szacun
    koleś. Chwilowo pominę czy to co napisano na tej "fakteczekerskiej"
    stronie jest prawdą, bo nawet jak nie to ktos przynajmniej zrobił to
    profesjonalnie. A nie jak u naszych "faktczekerów" powoływanie się na
    dane sprzed roku i dwóch fal. Jeszcze raz szacunek.

    > Oczywiście nie ma obowiązku być proszczepionkowcem, jest tyle metod
    > alternatywnych znanych szurskiej medycynie, amantadyna, wlewy z
    > wybielaczy, cieciorka w odbycie i wiele, wiele innych.

    ;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 660. Data: 2022-03-26 21:01:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2022 o 20:55, n...@o...pl pisze:

    > Czyli nie działają, a 3/4 nieszczepów umarlaków to przypadek.

    Czyli nie zapobiegają zachorowaniu. Ponad wiek wiedzy o szczepieniach
    okazuje się być mitem;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.