  • 591. Data: 2022-03-23 15:33:52
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1tmnrxyrt6qzl.tacts6e7etro$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Tue, 22 Mar 2022 16:49:41 +0100, kapcapska onuca wzór J.F
    napisała:

    >Hail Fiutin!

    >Popraw Wikipedię, bo używają niewłaściwej terminologii.

    >Kviat już wszystko obszernie wyjaśniał w zeszłą sobotę i życzliwie
    >poradził
    >"zapisz to sobie gdzieś przy monitorze, bo za tydzień znowu zapytasz
    >o to
    >samo."
    >Normalnie prorok, tylko niedoszacował możliwości intelektualne
    >interlokutora.

    Widac nie przeczytałem.

    >Nawiasem mówiąc, na początku szczepienie na ospę powodowało chorobę o
    >łagodnym przebiegu, która była na dodatek w 2% przypadków śmiertelna.
    >Zgodnie ogłoszoną ex cathedra przez Shurka definicją, była to
    >szczepionka
    >całkowicie nieskuteczna.

    Masz na mysli tę krowianke Jennera, czy jeszcze cos wczesniejszego?

    Bo jak tak czytam
    "Chorobę cechuje śmiertelność u osób szczepionych około 3% (dla
    najczęściej spotykanej odmiany), a u nieszczepionych średnio 30%
    (istnieją postacie choroby o śmiertelności szacowanej na 95%). "

    No jest zysk miedzy 2 a 30%. Choc ... epidemia przeciez moze nie
    przyjsc.

    Ale z drugiej strony smiertelnosc we Wroclawiu wyszla tylko 7%.
    Dobrze, ze szczepionki sie w miedzyczasie ulepszyly.

    Swoja droga

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Epidemia_ospy_we_Wroc%
    C5%82awiu#Pacjent_zero

    Jak na opisywane tam postępowanie ... cud, choroba mało zakazna, czy
    przypadkiem trafila na wrażliwe osoby?

    J.

  • 592. Data: 2022-03-23 15:42:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Mar 2022 15:12:56 +0100, kapcapska onuca wzór J.F. napisała:

    > https://konkret24.tvn24.pl/swiat,109/tworca-szczepio
    nki-mrna-usuniety-z-wikipedii-za-krytyke-szczepien-n
    ie-jest-jej-tworca-problem-jest-inny,1069913.html

    Hail Fiutin!

    Jak chcesz to potrafisz zapodać ciekawą linkę, która opisuje szurskie
    łgarstwa i na dokładkę jeszcze przeczytać, że:
    "Szczepionki przeciw COVID-19 dopuszczone do użycia w USA i w Unii
    Europejskiej są bezpieczne i skuteczne. Potwierdzają to badania naukowe
    oraz organizacje zatwierdzające użycie tych preparatów. CDC stwierdza, że
    szczepienia przeciw COVID-19 są najintensywniej monitorowanym pod kątem
    bezpieczeństwa programem szczepień w historii USA. W UE monitorowaniem
    bezpieczeństwa tych preparatów zajmuje się Europejska Agencja Leków (EMA)."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 593. Data: 2022-03-23 15:46:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Mar 2022 15:33:52 +0100, kacapska onuca wzór J.F. napisała:

    > Widac nie przeczytałem.

    Hail Fiutin!

    Jesteś całkowicie przewidywalny.

    > Masz na mysli tę krowianke Jennera, czy jeszcze cos wczesniejszego?

    Wcześniejszego.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ospa_prawdziwa

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 594. Data: 2022-03-23 15:48:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    Hail Fiutin!

    Jak chcesz, to potrafisz zapodać ciekawą linkę, która opisuje szurskie
    łgarstwa i na dokładkę można jeszcze przeczytać, że:

  • 595. Data: 2022-03-23 16:01:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 23.03.2022 o 15:48, Olin pisze:

> [...]
    > bezpieczeństwa tych preparatów zajmuje się Europejska Agencja Leków (EMA)."

    jakoś rozmija się to z opublikowanymi już dokumentami, no ale...
    Notabene dokumenty, które miały być publikowane przez 55lat, ale sędzia
    dał krótszy termin i część już opublikowano i wcale nie wygląda by było
    tak bezpiecznie i skutecznie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 596. Data: 2022-03-23 16:05:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.03.2022 o 15:04, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat"  napisał w wiadomości grup

    > Na razie to bardzo udany.

    Nieudany.
    Ale rozumiem, że nieuki mogą nie wiedzieć jak kończą, prędzej czy
    później, reżimy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 597. Data: 2022-03-24 00:25:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Cztery - ze mieli tam zwyczaj chodzenia w maseczkach przy objawach
    > przeziebienia.
    > piec - np Korea poludniowa testowala wszystkich na lotniskach,
    > i jak po paru godzinach wychodzil wynik dodatni, to sprawdzali gdzie
    > turysta byl
    > i kogo mogl zarazic.

    Sześć, że ani Korea ani Japonia to nie Azja Południowa. Sam błądziłem
    (choć nie aż tak wysoko) i wydawało mi się, że to Malezja, Tajlandia,
    Brunei, Singapur i parę innych w okolicy. Tymczasem według wikipedii
    Azja Południowa to Indie, Pakistan, Nepal, Bhutan, Bangladesz, Sri Lanka
    i Malediwy. Ma to zdecydowanie większy etnicznie (genetycznie) sens.

    Z tym, że tu zaraz pojawia się kłopot, bo są to kraje takie sobie pod
    względem infrastruktury medycznej i nadal nic nie wiadomo. Niektóre mają
    nisko. Niektóre wysoko. Nie wytrybisz co jest zasługą genetyki.

    https://coronavirus.jhu.edu/data/mortality

    > Delta i omikron ich dopadly? Bo wszystkie zgony praktycznie ostatnio,
    > zachorowania tez - uwierzyli w szczepionke, czy odpuscili celowo.
    >
    > Ale popatrzcie w zachorowania i zgony ... delta smiertelna, omikron
    > prawie nie?

    Poza bardzo nielicznymi wyjątkami, wszyscy w Azji powoli odpuszczają. U
    mnie, przy ponad 92% wyszczepieniu (pełnym), mieliśmy niedawno pod 25k
    przypadków dziennie. To tak jakby w Polsce było pod 160k. Z drugiej
    strony testują się wszyscy jak popdr..leni.

    > P.S. Chyba udalo mi sie zlapac wirusa. Po trzecim szczepieniu.

    No a ja zacząłem szukać po tej genetyce bo miałem dwa zdarzenia, że nie
    ma bata, powinienem się był zarazić, a się nie zaraziłem. Tak samo
    zresztą mój syn. Jestem po dawce przypominającej, ale była ona ponad 4
    miesiące temu, więc nie jestem przekonany czy to mogła być wystarczająca
    ochrona.

    --
    Marcin

  • 598. Data: 2022-03-24 09:54:22
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > "Do grudnia 2020 żadna szczepionka RNA nie została zatwierdzona do
    > leczenia u ludzi[potrzebny przypis].

    Zapewne z tego prostego powodu, że szczepionki nie leczą.

  • 599. Data: 2022-03-24 09:54:59
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup

    > Na razie to bardzo udany.
    > I znow mu słupki rosną ..

    PiS - 30%
    PO - 27%

    Kantar z wczoraj.

    Ty z jakiego matrixa?

  • 600. Data: 2022-03-24 09:55:43
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > nieznanych skutkach ubocznych ... czyz to nie eksperyment?

    Eksperyment medyczny ma swoją definicję.