  • 221. Data: 2017-09-04 03:27:19
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 00:25, A. Filip pisze:
> [...]
    spod-mlawy-i-zajecia-ciagnika-komornik-wyrzucony.htm

    https://www.topagrar.pl/articles/tags/stracil-prawo-
    wykonywania-zawodu/
    Podobno juz w pace siedzi.

    --
    animka

  • 222. Data: 2017-09-04 03:28:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    spod-mlawy-i-zajecia-ciagnika-komornik-wyrzucony.htm

    > Podziwiam jakość wizji w twojej szklanej kuli.
    > Moja agencja "wyssane z brudnego palucha" nie aspiruje do takiej pewności.

    https://naszamlawa.pl/wiadomosci/skazany-komornik-za
    trzymany-w-mlawie-jest-juz-w-wiezieniu/

    --
    animka

  • 223. Data: 2017-09-04 06:57:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.09.2017 o 03:28, Animka pisze:

    > https://naszamlawa.pl/wiadomosci/skazany-komornik-za
    trzymany-w-mlawie-jest-juz-w-wiezieniu/

    Za inną sprawę dostał.

    Shrek

  • 224. Data: 2017-09-04 07:57:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 11:18, Kris pisze:

    > Kilka razy już tu m.in. tłumaczono Tobie że wpis w dowodzie nie znaczy ze wpisana
    tam osoba jest właścicielem.
    > Dotrze to w końcu do Ciebie?

    Sorki, ale systemy informatyczne są na tyle obecnie wszędzie obecne, że
    nie widzę problemu z wprowadzeniem zgłaszania umów sprzedaży do takiego
    systemu, po stronie sprzedającego jak i kupującego, wtedy znikają
    sytuacje, gdzie właściciel jest niekoniecznie właściwy. Rozwiązuje to
    wtedy zarówno problem mandatowy, jak i własnościowy. Jeśli umowa nie
    zostanie zgłoszona, to problem ma stary właściciel przy ew mandatach,
    które może dostać nowy właściciel, szczególnie z fotoradarów za granicą
    i w drugą stronę, - problem z komornikiem odpada, ten sprawdza i jeśli
    nie zostało zgłoszone, to jest domniemanie, że właścicielem jest osoba
    wpisana w system.

    http://kaczus.ppa.pl

  • 225. Data: 2017-09-04 08:33:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 20:39, Kris pisze:

    > Ile znasz takich przypadków? Ciągnik z Mławy już obgadaliśmy
    > Pomiędzy zajęciem a licytacją jest sporo czasu żeby niejasności wyjaśnić.

    Wystarczy choćby jeden, aby interweniować. Niestety prawo w Polsce jest
    kulawe i kulawo działa. I należy to pokazywać w każdym momencie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 226. Data: 2017-09-04 09:28:05
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-01 o 20:45, Kris pisze:

    > A jak Sobie to inaczej wyobrażasz?
    > Tak to w życiu działa: bank naliczy niesłusznie opłątę upominasz się i ew zwraca, w
    mwrkecie cena przy kasie zawyżona w stosunku do tej na półce to upominasz sie i
    korygują.
    > Twój telewizor stoi u kolegi w mieszkaniu, komornik go zajmuje to kolega do
    protokołu pisze że to nie jego tylko Twój i wyjaśniasz komornikowi że faktycznie
    Twój.
    > Jak to Sobie inaczej wyobrażasz?

    Przy kasie jesteś, masz możliwość sprawdzenia, zgłoszenia uwag.
    A właściciel, nieobecny przy egzekucji, będzie powiadomiony w jaki sposób?

    >Komornik ma do wróżki dzownić i pytać czy dany przedmiot w mieskzniu dłużnika jest
    faktycznie dłużnika?

    To chyba oczywiste, że od tego trzeba zacząć. Pytanie do dłużnika nie
    wymaga jakiegoś wielkiego nakładu pracy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 227. Data: 2017-09-04 09:33:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 16:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli proponujesz, aby za bezprawne działania komornika (też za bezprawne) płacił
    wierzyciel.

    Nie za bezprawne. Tylko za prawne.
    I nie musi płacić - wierzyciel może dobrowolnie zwolnić rzecz spod zajęcia.

    Wierzyciel - nie komornik.

    > Tobie faktycznie chodzenie na aukcje komornicze na głowę pada...

    Nie rozumiesz - nie komentuj.

    --
    Liwiusz

  • 228. Data: 2017-09-04 09:33:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 17:24, Marek pisze:

    > Ok, jak wygląda procedura informowania właściciela przez
    > komornika/wierzyciela o zajęciu jego mienia? Bo to chyba jasne, że
    > takiego obowiązku ne można nakładać na nierozgarnietego dłużnika.

    Procedura wygląda tak, że komornik informuje. Zwykle pisemnie ZPO.

    --
    Liwiusz

  • 229. Data: 2017-09-04 09:34:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 17:43, Wojtek pisze:

    > Podejrzewam, że w stylu: niech się właściciel sam domyśli. A jak się nie
    > domyśli, to był błąd zaniechania ;)

    "Nie znam się, ale co mi tam, na pl.soc.prawo sobie podyskutuję, połowa
    się nie zorientuje, żem głupi".

    --
    Liwiusz

  • 230. Data: 2017-09-04 09:34:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 17:46, Wojtek pisze:

    > I komornik ma czas by to wyjaśnić. Jak to robi, wg jakiej procedury?

    Nie komornik, tylko sąd. O procedurze poczytaj sobie w literaturze.

    --
    Liwiusz