  • 1. Data: 2017-08-28 18:02:03
    Temat: Funkcjonariusz nie moze zajac tego co sie ma na sobie
    Od: Marek <f...@f...com>

    W filmie "Barry Seal król przemytu" jest scena , w której bohater
    będąc świadomym zbliżającego się przeszukania przez funkcjonariuszy
    domu w celu zajęcia i zabezpieczenia (prawdopodobnie do przyszlych
    celów procesowych) rzeczy wartościowych radzi żonie, by założyła na
    siebie najbardziej wartościową biżuterię i garderobę, bo
    funkcjonariusze nie mogą zająć tego co się ma na sobie.
    Czy jakiś znawca prawa USA mógłby przybliżyć genezę tego przepisu? O
    ile oczywiście nie jest to wymysł autorów filmu.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-08-28 18:50:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]
    >Czy jakiś znawca prawa USA mógłby przybliżyć genezę tego przepisu? O
    >ile oczywiście nie jest to wymysł autorów filmu.

    Znawca prawa nie jestem, ale jak funkcjonariusz ma sadowy nakaz
    przeszukania nieruchomosci ... to przeciez zony to nie dotyczy :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-08-28 19:36:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Aug 2017 18:50:43 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Znawca prawa nie jestem, ale jak funkcjonariusz ma sadowy nakaz
    > przeszukania nieruchomosci ... to przeciez zony to nie dotyczy :-)

    U nas też byś twardo przy tym obstawał?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-08-28 22:34:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >U nas też byś twardo przy tym obstawał?

    U nas zdecydowanie nie, bo u nas funkcjonariusz ma prawo
    przeszukiwania kazdego.

    A w USA sie przeciw takiej praktyce zbuntowali i teraz maja klopot :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-08-28 23:16:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Aug 2017 22:34:11 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A w USA sie przeciw takiej praktyce zbuntowali i teraz maja klopot
    > :-)

    Polegający na? Akurat to wcale niegłupi przepis.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2017-08-29 09:19:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To narkotyków w kieszeni też nie moga zająć?
    Jak widać oglądamy inne filmy ;-))

    -----

  • 7. Data: 2017-08-29 10:08:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Aug 2017 09:19:39 +0200, ąćęłńóśźż<n...@d...spamerow> wrote:
    > To narkotyków w kieszeni też nie moga zająć?

    A ktoś wspominał o narkotykach bo nie zauważyłem?

    --
    Marek