  • 91. Data: 2017-08-31 19:23:17
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nadal rżniesz głupa, bo zwyrodnienie systemu polega na tym, ze nawet jak *dłużnik*
    albo dowolna inna osoba poza Janem Kowalskim pokaże dowód, że telewizor należy do
    Jana Kowalskiego (faktura na Jana Kowalskiego i mosiężna przymocowana ćwiekami
    tabliczka z napisem Jan Kowalski i pierdylion innych dowodów), to i tak komornik ma
    to w d... .

    -----
    > Jak tylko wymyślisz pomysł na przeprowadzenie dowodu "że ten telewizor należy do
    dłużnika".

  • 92. Data: 2017-08-31 19:26:17
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    :-)))))
    Proponuję zacząć od majątku Liwiusza.
    Nie wiemy jednak, czy cokolwiek ma, mieszkanie wynajmuje.
    No tp teraz potrzeba wszcząć egzekucję wobec własciciela mieszkania i wskazać adres,
    niech komornik zajmie (najlepiej pod nieobecność Liwiusza) wszyskie mienei ruchome w
    tym mieszkaniu i je sprzeda, a Liwiusz później sobie a muzom podowodzi przed sądem...

    -----

  • 93. Data: 2017-08-31 19:28:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ukradli Ci coś kiedyś i poszedłeś na policję??

    -----

  • 94. Data: 2017-08-31 20:44:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Tu jest istotne, kto ma to udowodnić: czy dłużnik, że dana rzecz nie
    > jest jego czy komornik, że dana rzecz należy do dłużnika.
    >
    > Obecne rozwiązanie faworyzuje komornika. Inna rzecz, czy faworyzowanie
    > dłużnika byłoby lepsze?

    Jak tylko wymyślisz pomysł na przeprowadzenie dowodu "że ten telewizor
    należy do dłużnika".
    ---
    Ojej, nie wystarczy tego nie zajmować ?

  • 95. Data: 2017-08-31 20:48:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 15:04, Kris pisze:

    > Nie
    > Pisałem wyżej- swego czasu kupiłem auto, miałem stosowną umowę ze sprzedającym tyle
    tylko że przez ponad rok nie chciało mi się odwiedzić wydziału komunikacji żeby dane
    właściciela w dowodzie zmienili.
    > Czyli w praktyce właścicielem auta byłem ja ale gdyby komornik do dowodu zajrzał
    czy nawet w wydziale komunikacji zapytał to tam by figurował poprzedni właściciel.
    > Dlatego takie auto komornik powinien mieć prawo zająć i wtedy jest czas na
    ustalenie właściciela. Tego nie da się zrobić w dniu zajęcia.

    W podanym przykładzie sprawdzenie wymagało tylko jednego telefonu
    do firmy figurującej w dowodzie. W twoim odnalezienie osoby tam
    figurującej i zadanie pytania. A komornik tego nie zrobił.
    Są komornicy którzy wypowiadają się o nadużywaniu prawa do zajęcia
    przedmiotów "będących w posiadaniu" a ci którzy nadużywają udowodniają
    nam że inaczej się nie da.
    W trakcie zajęcia wyszło że dłużnik może nie być właścicielem i to
    powinno skutecznie zablokować sprzedaż auta. I jak takie przepisy wejdą
    to okaże się że w podobnych przypadkach aut nie będzie się zajmować
    bo generuje to niepotrzebne koszty i zajmuje czas.

    Pozdrawiam

  • 96. Data: 2017-08-31 20:49:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 16:38, Liwiusz pisze:

    > To jest nieprawda - dlaczego nawet nie czytałem dalszego twojego wywodu.

    Na dalsze zarzuty argumentów nie masz.

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2017-08-31 21:00:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 20:48:25 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > W podanym przykładzie sprawdzenie wymagało tylko jednego telefonu
    > do firmy figurującej w dowodzie. W twoim odnalezienie osoby tam
    > figurującej i zadanie pytania.

    Ot to
    Ale tego nie da się zrobić w momencie zajęcia.
    Dlatego rozsądnym jest ze takie auto zostaje zajęte i jest czas na wyjaśnienie i
    ustalenie właściciela

  • 98. Data: 2017-08-31 21:13:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 21:00, Kris pisze:

    > Ot to
    > Ale tego nie da się zrobić w momencie zajęcia.
    > Dlatego rozsądnym jest ze takie auto zostaje zajęte i jest czas na wyjaśnienie i
    ustalenie właściciela

    Ok - pod warunkiem wypłacenia odszkodowania, jakby się jednak okazało,
    że zajęto bogu ducha winnej osobie. Bo chyba zgadzamy się, że skoro
    sprawiono komuś kłopot, to zadośćuczynienie się należy - prawda?

    Shrek

  • 99. Data: 2017-08-31 22:03:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Aug 2017 11:56:29 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Tymczasem wytoczone powództwo przeciwezekucyjne zostało oddalone,
    > ponieważ nie było żadnych dowodów na to, że rzecz należy do kogoś
    > innego.

    To, że nie należy do kogoś innego jednocześnie oznacza, że należy do
    dłużnika? Ciekawa logika...

    --
    Marek

  • 100. Data: 2017-08-31 22:17:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Aug 2017 13:42:50 +0200, Wojtek <w...@o...pl> wrote:
    > Zapytam retorycznie: a teraz gdzie zaparkowałeś? Czy nie toczy się
    > tam
    > postępowanie komornicze? ;)

    Liwiusz nie ma samochodu :)

    --