  • 1. Data: 2017-08-25 16:03:48
    Temat: Mapa z sądami i urzedami pocztowymi?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Próbuję powiązać informacje o tym, w jakim UP został nadany list z tym, który sąd go
    nadał (cała Polska).
    Pierwszy pomysł to "geograficznie", czyli mapka z jednocześnie i sądami i urzędami
    pocztowymi (no wiem, że mogą być zmyłki).
    W W-wie to nawet łatwe (geoportal), ale jak z innymi metropoliami?

  • 2. Data: 2017-08-25 23:34:51
    Temat: Re: Mapa z sądami i urzedami pocztowymi?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-08-17 o 16:03, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > pocztowymi (no wiem, że mogą być zmyłki). W W-wie to nawet łatwe
    > (geoportal), ale jak z innymi metropoliami?

    Jeśli masz list, to na kopercie jest pieczątka. Zakładam, że to tak
    oczywiste, że musisz nie mieć listu. Pewnie przesyłka wrócił do sądu.

    Zatem masz konkretny urząd pocztowy. Zadzwoń tam i zapytaj. Bo sądy
    miewają różne udziwnienia. U nas miasto stosunkowo małe, ale sąd jest w
    kilku lokalizacjach - wiele oddziałów rejonowego i okręgowy.
    Teoretycznie sądy są w pobliżu dwóch mogących wchodzić w rachubę urzędów
    pocztowych. Jeden jest w zasadzie po drugiej stronie ulicy. Ale sąd
    obsługuje zupełnie inny urząd pocztowy - przyjeżdża konwój, zabiera
    pocztę i zawozi na taki urząd zupełnie w innej dzielnicy odpowiadający
    właśnie za takie zbiorowe instytucje. W dużych miastach, gdzie jest
    wiele sądów możliwe są w ogóle jakieś udziwnienia.

  • 3. Data: 2017-08-26 07:00:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 16:03:44 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Próbuję powiązać informacje o tym, w jakim UP został nadany list z tym, który sąd
    go nadał (cała Polska).

    A po kiego to Tobie?
    Hobby takie?

    > Pierwszy pomysł to "geograficznie", czyli mapka z jednocześnie i sądami i urzędami
    pocztowymi (no wiem, że mogą być zmyłki).
    > W W-wie to nawet łatwe (geoportal), ale jak z innymi metropoliami?

    Zależy z jakim konkretnie UP sąd ma umowę
    Nie musi to być wcale placówka pocztowa najbliższa dla danej siedziby sadu
    U nas np oddziałów poczty jes 8 chyba ale przesyłki "instytucjonalne" obsługuje jeden
    z nich.

  • 4. Data: 2017-08-26 08:50:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-26 o 07:00, Kris pisze:

    > A po kiego to Tobie?
    > Hobby takie?

    Biuro porad prawnych prowadzi, stąd tyle pytań różnorakich na grupie.
    Jak widzę jego posty, to mi się kojarzy scena bodajże z Obywatela
    Piszczka i jego "biuro pisania podań na maszynie do pisania".

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-08-26 13:54:47
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nr i śledzenie przesylek, zwykle jest UP nadania w systemie.
    Ta, UP adresata powinien udzielić odpowiedzi dokąd zwrócili, ale to bywa czasochłonne
    (często osobiście i w określonych godzinach "kontroler tylko do 15-tej" itp itd),
    stąd szybciej i łatwiej byłoby po urzędzie nadania.

    -----