  • 291. Data: 2017-09-04 23:28:04
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Obecnie nie sąd to rozstrzyga, tylko komornik decyduje co jest czyją
    > własnością.

    Nieprawda. Komornik nie decyduje do kogo należy rzecz.

    > Wcale nie twierdzę, że to dłużnik decyduje o tym, czy to jest jego
    > własność. Dłużnik tylko podaje swoją wersję. Komornik niech poda swoją,
    > a sąd niech zdecyduje. Chodzi zaś o to, by rzeczy sporne - co do
    > właściciela - nie podlegały egzekucji, do czasu wyjaśnienia.

    I TAK JEST OBECNIE.
    ---
    Nonsens. Istnieje domniemanie, że właścicielem rzeczy jest ten, który nią
    włada. Sąd nie bada ani przed ani po kto jest właścicielem.

  • 292. Data: 2017-09-04 23:32:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"

    > Nie komornik decyduje

    Jak nie decyduje, skoro przyjmuje za pewnik "jest we władaniu, więc mogę
    zająć, jakby było tej osoby" Dodatkowo władanie jest bardzo rozmyte....
    ---
    Ojej, bo zajęcie to nie stwierdzenie własności natomiast do uznania takowego
    prowadzi bo przecież sąd nie szuka dowodu na to czy np właścicielem zajętego
    telewizora jest dłużnik.

  • 293. Data: 2017-09-04 23:46:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 22:42, Marek pisze:

    > Miałem trwaj zajęty pojazd, komornik grzecznie poprosił o dostarczenie
    > pojazdu.

    I dostarczyłeś?

    Pozdrawiam

  • 294. Data: 2017-09-05 06:54:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 15:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jasne.
    > Sam obieg korespondencji 3-4 tygodnie.

    to chyba jak się skorzysta z biura pisania podań obywatela Piszczyka. Są
    inne drogi kontaktu w XXI wieku niż poczta z trąbką.

    --
    Liwiusz

  • 295. Data: 2017-09-05 06:55:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 15:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > No właśnie jedną z pierwszych standardowych czynności komornika (ustalanie majątku
    dłużnika) jest wystąpienie z zapytaniem do rejestru pojazdów (CEPiK).
    > Zajmując pojazd osoby trzeciej komornik więc WIE I MA PEWNOŚĆ za danymi z CEPiKu-u,
    że dany pojazd NIE NALEŻY do dłużnika.

    Nieprawda, bowiem baza CEPIK nie musi posiadać aktualnych informacji.

    --
    Liwiusz

  • 296. Data: 2017-09-05 06:56:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 23:28, re pisze:

    > Nonsens. Istnieje domniemanie, że właścicielem rzeczy jest ten, który
    > nią włada. Sąd nie bada ani przed ani po kto jest właścicielem.

    Ić stont, ignorancie.

    --
    Liwiusz

  • 297. Data: 2017-09-05 08:22:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 21:20:21 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale to twoj samochod bedzie stal na w/w parkingu.

    Od tego są parkingi żeby auta na nich stały

    > Np szpitala, albo zostawisz na strzezonym parkingu, polecisz, a w
    > miedzyczasie komornik zajmie wszystkie.

    A dlaczego miałby zająć wszystkie?
    Słyszałeś o takim przypadku?

    > I zycze ci takiej sytuacji, w szczegolnosci gdy bedziesz lezal w
    > szpitalu dwa tygodnie, albo polecisz na daleki urlop.

    Mojego nie zajmie. Nie dlatego ze to Multipla tylko dlatego że nie należy do
    dłużnika.

    > I ciekawe czego sie dowiesz po powrocie - nie zglosil pan sprzeciwu,
    > to zgodnie z przepisami auto zlicytowalismy, poszlo tanio, bo bez
    > kluczykow.
    > Zreszta to nie wazne za ile poszlo - panu juz nic sie nie nalezy, a
    > pieniadze zostaly wyplacone wierzycielowi.

    Tak Sobie gdybasz. Jak zwykle.
    > Sprawdzic czy nie prowadza parkingu, komisu, warsztatu samochodowego,
    > myjni ...

    Nawet jak prowadzą to co z tego.
    Większe prawdopodobieństwo jest ze mi zwykły złodziej multiple ukradnie niż to że
    komornik ją zajmie bo stała na szpitalnym parkingu
    Ale ok poteoretyzuj Sobie dalej jakie tam zagrożenie dla zwykłych obywateli niosą
    komornicy

  • 298. Data: 2017-09-05 08:25:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 08:22, Kris pisze:

> [...]
    > Słyszałeś o takim przypadku?

    > Mojego nie zajmie. Nie dlatego ze to Multipla tylko dlatego że nie należy do

    No właśnie przywoływane tu gdzieniegdzie przykłady zachowania komorników
    mówią co innego... Zabierają, pomimo nie należenia do dłużnika, a
    jedynie dlatego, że stoi na teranie a czasami nawet w bliskiej okolicy
    terenu) dłużnika.

    --
    http:://kaczus.ppa.pl

  • 299. Data: 2017-09-05 09:49:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 06:54, Liwiusz pisze:

    > to chyba jak się skorzysta z biura pisania podań obywatela Piszczyka. Są
    > inne drogi kontaktu w XXI wieku niż poczta z trąbką.

    Wytłumacz to kolegom komornikom których pismo przychodzi po terminie.

    Pozdrawiam

  • 300. Data: 2017-09-05 09:55:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 09:49, RadoslawF pisze:

    > Wytłumacz to kolegom komornikom których pismo przychodzi po terminie.

    Po jakim terminie?

    --
    Liwiusz