  • 1. Data: 2017-08-29 09:47:36
    Temat: Adresowanie listów do sądu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Zdarzyło mi się pomagać w adresowaniu koperty do sądu starszej osobie.

    Nie pamiętam dokładnie, ale było to coś w rodzaju:
    Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
    Jakiś Tam Wydział Gospodarczy,
    Jakaś tam sekcja czy cuś,
    Adres Właściwy Ulica
    Adres Właściwy Miasto

    Na kopercie to wszystko zmieści się bez problemu.
    Ale jeszcze był kwitek poleconego, i żółty kwitek potwierdzenia, gdzie
    już nie bardzo wiedziałem, jak mogę to skrócić, mając tylko dwie linijki
    na odbiorcę.

    Pytanie:
    Czy są jakieś zasady skrótów?
    Jest to gdzieś opisane?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-08-29 09:55:35
    Temat: Re: Adresowanie listów do sądu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-29 o 09:47, Adam pisze:
> [...]
    > Ale jeszcze był kwitek poleconego, i żółty kwitek potwierdzenia, gdzie
    > już nie bardzo wiedziałem, jak mogę to skrócić, mając tylko dwie linijki

    Zdroworozsądkowe. Skoro adresatem jest sąd, to jego nazwa wystarczy.

    > Jest to gdzieś opisane?

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-08-29 10:34:28
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy.

    Na pocztowym druczku łatwo napisać o jedną linijkę więcej.

    A jak znajdziesz namiar na pocztowe druczki do wypełnienia komputerem daj znać,
    paniętka na poczcie mówiła, że z takimi do niej przychodzą (z drukarki).

    -----

  • 4. Data: 2017-08-29 11:48:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 10:34:02 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]
    paniętka na poczcie mówiła, że z takimi do niej przychodzą (z drukarki).

    Na to żeby na stronie poczty sprawdzić nie wpadłeś?

    https://cennik.poczta-polska.pl/druk,Potwierdzenie.h
    tml

    A tu możesz online opłacić list i oprócz druków wydrukujesz jeszcze znaczek
    Nawet z Twoją podobizna

    https://www.envelo.pl/

  • 5. Data: 2017-08-29 14:31:50
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Mi się jakoś zawsze mieści.
    Tszeba tylko wcześniej policzyć dostępne linie na druku,
    podzielić adres na daną ilość lini,
    znaleść najdłuższą linię,
    i dostosować rozmiar liter do tej najdłuższej.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)