  • Data: 2018-02-14 20:29:18
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 lutego 2018 23:38:53 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    Nie mnie oceniać tu na odległość, czy zachodziły przesłanki do
    > zatrzymania dowodu rejestracyjnego. Jeśli światła i szyba przednia były
    > całe, a droga nie jakaś odległa, to raczej odebrałbym to za złośliwość,
    > a nie realizację obowiązku.
    Kolejny Twój wpis w ostatnich tygodniach gdzie zastanawiam się czy na poważnie
    piszesz.
    Kumplowi kilka tygodni temu Twój kolega po fachu dowód zabrał bo odprysk miał na
    szkle reflektora, innemu kiedyś DR zabrali za pęknięte szkło kierunkowskazu a tu gość
    w płot przywalił, a Ty kolegów po fachu bronisz. A za niezbadanie trzeżwości w takim
    przypadku to powinien być wypad z pracy. Od razu
    Potraficie badać wszystkich po kolei jak "trzeżwy poranek" jest to tu tym bardziej od
    tego powinniście zacząć