  • Data: 2018-02-15 07:21:30
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodze
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Zajrzyj do przepisu, zamiast "pajacować".

    Zapoznaj się z pojęciem ironia zamiast "pajacować."

    > Moim zdaniem co najwyżej obnażasz swoją indolencję. Jak już chce się
    > zgryźliwie komentować coś, to pasowało by choć mieć elementarną wiedzę z
    > danego zakresu.

    Moim zdaniem obnażasz swój brak poczucia humoru.

    > Tak, bo to jedyny obowiązek, którego nie zrealizowali. Uczestnika
    > kolizji należy przebadać.

    > Widziałeś ten samochód?

    A Ty widziałeś?
    Jakoś Ci to nie przeszkadza spekulować, że "może przednia szyba i
    światła były całe, do domu mieli blisko więc mogli jechać".

    Może było tak, że ten samochód tak samo nadawał się do jazdy, jak
    kierowca był trzeźwy.
    Nie sprawdzili trzeźwości, to mogli też machnąć ręką na stan techniczny
    pojazdu. Ale Ty oczywiście związku nie widzisz, bo kolegów trzeba bronić.

    Pozdrawiam
    Piotr