  • Data: 2018-02-15 16:15:12
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodze
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-02-18 o 07:21, Kviat pisze:

    > Moim zdaniem obnażasz swój brak poczucia humoru

    Trzeba odróżnić poczucie humoru i żart - tu się mylisz i ma duże jego
    poczucie i dystans - od wypisywania głupot merytorycznych.

    > A Ty widziałeś?
    > Jakoś Ci to nie przeszkadza spekulować, że "może przednia szyba i
    > światła były całe, do domu mieli blisko więc mogli jechać".

    Ale policjant widział i podjął decyzję. Z opisu inicjatora wątku również
    nie wynika, by szyby, czy światła były uszkodzone. To chyba daje
    podstawy do przypuszczeń, że zachodziły wynikające z ustawy ujemne
    przesłanki zatrzymania dowodu rejestracyjnego.

    > Może było tak, że ten samochód tak samo nadawał się do jazdy, jak
    > kierowca był trzeźwy.

    Może. Masz pomysł jak dowieść, że kierujący był nietrzeźwy obecnie?

    > Nie sprawdzili trzeźwości, to mogli też machnąć ręką na stan techniczny
    > pojazdu. Ale Ty oczywiście związku nie widzisz, bo kolegów trzeba bronić.

    Toteż napisałem, że w mojej ocenie to jedyna okoliczność warta
    podniesienia. A i to można spekulować, jak to było, bo może -
    podkreślam, że spekuluję - inicjator wątku domagał się sprawdzenia, a
    policjant mu odmówił twierdząc, że nie ma potrzeby - bo wcześniej już
    tego kierującego zbadał.