  • Data: 2018-02-14 20:06:52
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli posesja jest ogrodzona, to wezwać intruza do opuszczenia terenu.

    "facet rozpędził się na prostej, nie wyrobił w zakręcie i wjechał mi na
    podwórko przez ogrodzenie."

    Czyli posesja już nie była ogrodzona...

    "weszła sobie przez dziurę na podwórko"

    > Jeśli intruz nie opuści wówczas terenu, to może poprosić Policję o
    > interwencję, bowiem nieopuszczenie tej posesji pomimo wezwania jest
    > przestępstwem.

    Ale ogrodzenia (już :)) nie było. Czyli mogła sobie deptać kwiatki ile
    chciała?

    > Ale moim zdaniem stało się tak, ze w czasie zdarzenia
    > nikt nie protestował, a kobieta wlazła,

    Bo nie było ogrodzenia :)

    > bo pewnie wszyscy tam łazili i
    > ona też chciała samochód obejrzeć. Oburzenie dopiero przyszło, jak
    > inicjator wątku zaczął analizować zdarzenie.

    Czepiam się pierdół, wiem. Ale czasami czytam jak próbujesz
    usprawiedliwiać policjantów w sprawach oczywistych i mi ręce opadają.
    Niezbadanie trzeźwości to jedyna dziwna rzecz dla Ciebie. Ale
    dopuszczenie do ruchu samochodu w takim stanie to już "nie wiem, nie
    znam się, zarobiony jestem, mnie tam nie było, przecież może przednia
    szyba i światła były całe".

    Może dach, gaśnica i koło zapasowe też były całe. I co z tego?
    Ale zderzaka nie było, lusterka nie było i koło tarło o nadkole.
    Uważasz, że auto z trącym kołem o nadkole nadaje się do dopuszczenia do
    ruchu na drodze publicznej? Tak sobie "na oko" stwierdzili, że da radę
    skręcać? Bo było blisko? Serio?

    Pozdrawiam
    Piotr