  • Data: 2018-02-15 20:26:59
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodze
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 16:49:20 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > A jak się znajdzie, to masz pomysł, jak dowieść, że tonie prawda?
    Bardzo nieporadna ta nasza Policja albo to Ty tylko jako jej tu reprezentant takie
    wrażenie sprawiasz
    Pomysł czy mam czy nie mam bez znaczenia- we Wrocłąwiu tez pewnie tacy jak Ty pomysłu
    nie mieli a inni jednak nagranie z paralizatora wydłubali
    Podobnych przypadków pełno bywa że niby pomysłu nie ma ale jak ktoś chce to coś
    wygrzebia
    BSW u Was jest i często skuteczne bywa;)